..: Fotogalerie - detaily fotografie T 478.3109 :..
 

T 478.3109


T 478.3109Informace o fotografii:
 - Úsek: Turček - Kremnické Bane
 - Datum: 2.6.2012
 - Autor: Žíža  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4033x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Toušisko  mail  
Počet komentářů uživatele1768 »fotek 0
05.03.2013 (19:17)  
RE PROST: V principu jsi "praštil hlavičkou o hřebíček" s tím, že "nastartují", ale ne centrálu, ale přímo motorové čerpadlo a vyskáčou z kabiny loko. Shodou okolností jsem viděl zásah požárního vlaku u vjezdových návěstidel z Lužné do Krupé, když tam zapálila rákosí slovenská 422.
Jinak i naše legislativa požární bezpečnost při provozu parních vlaků řeší, ale dost odlišně.
Sorry za OT
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
05.03.2013 (7:29)  
Mě by spíše zajímalo, jak probíhá to případné hašení- to jedou v hytláku hasiči, nastartují centrálu, čerpadlo, natáhnou hadice- nebo jak? Zajímavé, že to legislativa neřeší u nás???
05.03.2013 (6:55)  
tehdejší T 478.3 byly dodávány v laku s červenou střechou

Ano, tím ovšem podobnost nátěru z výroby a nátěru na fotografii končí. Jak už napsal laminát, kombinace tohoto nátěru a hvězdičky a Kryšpína je naprosto mimo. Prostě takové laciné líbivé "retro", s historií nemající nic společného.
04.03.2013 (22:35)  
laminát: To vůbec není nátěr z přelomu století! Mnohé slovenské tehdejší T 478.3 byly dodávány v laku s červenou střechou, tak to bylo původně, v 90. letech se tento lak na mnohé mašiny vrátil, a pokud mě paměť neklame, ještě kolem roku 2006 jsem taková dvojčata viděl v provozu.
04.03.2013 (19:57)  
No a proc tedy nebyl vyfocen ten vlak parni?
04.03.2013 (21:28)  


Protože jsi tam nebyl a nevyfotil ho:-)
04.03.2013 (17:03)  
fotka je vyfotená v úseku Turček-Kremnické Bane nie Horná Štubna-Turček :)
04.03.2013 (21:27)  


Opraveno, díky.
04.03.2013 (15:08)  
topič: Ohh, tedy pardon, ze snímku to na mne dělalo dojem fotovlaku... Jak vidno, dnes už mohou být součástí požárního vlaku i prázdné uhláky, nejspíš na odvoz popela z parní lok..., nebo jí vezou uhlí... :-))) Popleteným retrem myšleno hvězda, kryšpín a nátěr z přelomu na 21.století...

Davson: U klasického manipuláku se vždy řadily z výchozí stanice vozy za sebou tak, jak se ve stanicích po sobě následujících odvěšovaly, čili na konci byly vozy do nejvzdálenější (!) stanice. To měla dráha ještě svoji logiku a tyto vlaky měly svůj smysl i délku...
04.03.2013 (14:03)  
Niečo mi vraví, že ide o "požiarny vlak", ktorý podľa našej legislatívy musí ísť za parným vlakom ako násled...tak asi preto to radenie cisterny a služobáku. (o sekundu ma predstihol topič) :D
04.03.2013 (14:02)  
laminát: Jakýpak popletený retro? POžární vlak musí jezdit na Slovensku za každým parním vlakem, vyjma taženého mazutkou a tak se za mašinu navěsí pár nákladních vozů, aby nejel jen s hytlákem a cisternou.
registrovaný uživatel Davson  mail  
Počet komentářů uživatele341 »fotek 0
04.03.2013 (13:56)  
Laminát: Obecně - neřekl bych že v tom má prsty opakovaná bolest v Čechách. Nákladní vozy se sestavují za sebe podobně jako palety na návěs kamionu. Co složím nejdřív (co odpojím nejdřív), jde na konec...takže to logiku při vlakotvorbě určitě má.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko