..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rabín":

  1 ... 218 219 220 221 222 ... 234      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
M 62.215Astartoth: to samozřejmě, ale obávám se, že dnes tam neduní už ani toto...11.03.11 - 12:21
M 62.215V duchu to slyším. Sergej dunící 100 km/h uherskou rovinou, za ním poklidně blafe vůz vytápěcí...
Zajímavé je jeho řazení v létě - v soupravě jsou pravděpodobně vozy bez generátorů s "Zugsammelschiene".
11.03.11 - 12:06
93E 001 + 163.062-3 + 163.064-9Astartoth: souhlas též, koncepce tří dvounápravových podvozků je úžasná, viz italské elektrické lokomotivy řady E.626, vyráběné již od 30. let a provozované ještě v 90. létech (ne-li déle). U 93E by bylo ale třeba udělat drobné vzhledové úpravy, možná by stačilo zaoblit rohy čelních oken.11.03.11 - 10:45
93E 001 + 163.062-3 + 163.064-9Zajímavé je také vozidlo v pozadí - jedná se o pražský vůz metra Ečs ev. č. 1031, který byl v roce 1992 prodán firmě Siemens za účelem vývoje elektrické výzbroje pro vozy metra M1. K umožnění provozu na ŽZO byl vystrojen na snímku viditelným polopantografem, stanovištěm strojvedoucího i na druhé straně a dokonce nárazníky a šroubovkami. Po ukončení vývoje byl vůz odvezen do výzkumného střediska Siemens ve Wegberg-Wildenrath a o jeho dalších osudech nemám zprávy (patrně již neexistuje).
Více foto zde: http://www.metroweb.cz/metro/zajimavosti/ecs-siemens/ecs.htm
11.03.11 - 10:37
642Ladislav Koudelka: ať se dívám jak se dívám, Klínovec v pozadí nevidím :)
Btw: větrné elektrárny se točily?
11.03.11 - 7:52
T 478.3082Moc hezké! Neinspiroval se autor kolejiště náhodou tunelem a přejezdem v Ratajích nad Sázavou pod hradem Pirkštejnem (trať Kolín - Ledečko)? Situace víc než podobná; pouze silnice je v těch místech dlážděná a přejezd má "blikačky a klinkáče". I ten Brejlovec se tam před lety vyskytoval (sice jen výjimečně, ale přece) - a ne ledajaký, býval to T478.4001 nebo 4002 - krátký zkušební provoz v Kolíně.10.03.11 - 10:59
EP 07 - 3012m62u: po jistou dobu (1990-2000) tam jezdily i vlaky osobní přepravy Moskva - Olkusz, Charkov - Olkusz, Lvov - Zamość Pol. Možná to souviselo i s odsunem sovětských (ruských) vojsk z Polska (více zde: http://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_65)10.03.11 - 8:22
372.010-9 + DR 230.018-4Obzvlášť působivý je průhled oběma tunely. Z náhledu jsem nejdřív usuzoval na Trainmaniaka :)10.03.11 - 8:18
628.620Stoupa: vidím, že musím nad sebou přemýšlet a zpytovat svědomí (dnes je k tomu obzvlášť vhodný den). A dosti již, nebo nás vrchnost tohoto fóra pošle na rekreaci k Bodensee oba :)09.03.11 - 13:51
628.620Ad Stoupa: rozvinu kacířskou myšlenku - řada 610 je vzhledem k elektrickému přenosu a podvozkům s naklápěcí technikou FIAT pro DB poněkud atypickým vozidlem. Právě vzhledem k elektrickému přenosu a podvozkům velmi blízkým k Pendolinům řady 680 by mohlo vhodně zapadnout do parku ČD a leckde nahradit kapacitně podobné soupravy 854+954 a naklápěním zvýšit cestovní rychlost. Jenže: naklápění potřebuje trati s perfektním svrškem a nevím, zda by se u nás našel zbytný groš na uvedení tratí typu Chlumec nad Cidlinou - Trutnov či Kolín - Nymburk - Česká Lípa - Rumburk do koridorových parametrů aby, řečeno slovy některých činitelů, si tam pár kaštanů mohlo vozit p...el o 20 km/h rychleji (promiňte mi OT výlev :)09.03.11 - 12:14