Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
628.620 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Handeloh - Datum: 21.4.2010 - Autor: Bean - Zobrazeno: 3582x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Ty kříže k přejezdu na soupravě mě osobně vadí. Přitom to vypadá, že v daném místě bylo dost prostoru pro vyfocení soupravy před kříži....
Rabín: To beru. Ale když do pekla, tak na pořádný kobyle. Z München do Lindau za přípřeží 2x bay, S 3/6. A vlastně stačí do Lindau.
Stoupa: vidím, že musím nad sebou přemýšlet a zpytovat svědomí (dnes je k tomu obzvlášť vhodný den). A dosti již, nebo nás vrchnost tohoto fóra pošle na rekreaci k Bodensee oba :)
Rabíne, člověče,
nejste Vy náhodou poznamenán převýchovou zvláštního ústavu f Kladské ulici jako já? Vám se snad zdá, že když se (kacířsky) chce, tak všechno jde? I ten Germán koupil těchto osvědčených jednotek jen 20 souprav a pak začal experimentovat. (Nahradil osvědčené naklápění FIAT, hydraulickým čímsi na bázi z tankové techniky z domácí provenience.) A na dobrém, kvalitním svršku by mohly být i lepší než Pinďa - kastle je totož dle německých zvyklostí, prostorná, (zatímco Pinďa mi huvnitř pripomíná nejrychlejší sovětský vibrátor Il 18).
A není tomu náhodou tak, že Němci a ani někteří z nás, respondentů, nepochopili předvídavost osob s právem a postavením rozhodovat (v newspeach: decision maker)? Vždyť tratě se stavem svršku na Vámi vzpomínaných tratích lze řešit zejména v kombinaci s dvounápravovými "for ever" vozidly mutací M 152.0 multifunkční úlohy, kdy milým platícím kaštánkům je poskytnuta souběžně služba "Stroj na vytřásání ledvinových kamenů", případně vzpomenouce filmu Hej rup duem V+W patentovaný "Maslostroj"?!? A o to byste naše kaštánky chtěl kacířsky připravit aplikací funkční, osvědčené, afšak ojeté techniky? Co by chudáci dělali, pozbyvše doplňkového plnění s nečekaným přebytkem (volného) času?!? Zdá se mi, že jste dlouho nebyl na školení ....
A kacíře léčí u Bodensee. Konstanz se to tam jmenuje. :-)
nejste Vy náhodou poznamenán převýchovou zvláštního ústavu f Kladské ulici jako já? Vám se snad zdá, že když se (kacířsky) chce, tak všechno jde? I ten Germán koupil těchto osvědčených jednotek jen 20 souprav a pak začal experimentovat. (Nahradil osvědčené naklápění FIAT, hydraulickým čímsi na bázi z tankové techniky z domácí provenience.) A na dobrém, kvalitním svršku by mohly být i lepší než Pinďa - kastle je totož dle německých zvyklostí, prostorná, (zatímco Pinďa mi huvnitř pripomíná nejrychlejší sovětský vibrátor Il 18).
A není tomu náhodou tak, že Němci a ani někteří z nás, respondentů, nepochopili předvídavost osob s právem a postavením rozhodovat (v newspeach: decision maker)? Vždyť tratě se stavem svršku na Vámi vzpomínaných tratích lze řešit zejména v kombinaci s dvounápravovými "for ever" vozidly mutací M 152.0 multifunkční úlohy, kdy milým platícím kaštánkům je poskytnuta souběžně služba "Stroj na vytřásání ledvinových kamenů", případně vzpomenouce filmu Hej rup duem V+W patentovaný "Maslostroj"?!? A o to byste naše kaštánky chtěl kacířsky připravit aplikací funkční, osvědčené, afšak ojeté techniky? Co by chudáci dělali, pozbyvše doplňkového plnění s nečekaným přebytkem (volného) času?!? Zdá se mi, že jste dlouho nebyl na školení ....
A kacíře léčí u Bodensee. Konstanz se to tam jmenuje. :-)
Ad Stoupa: rozvinu kacířskou myšlenku - řada 610 je vzhledem k elektrickému přenosu a podvozkům s naklápěcí technikou FIAT pro DB poněkud atypickým vozidlem. Právě vzhledem k elektrickému přenosu a podvozkům velmi blízkým k Pendolinům řady 680 by mohlo vhodně zapadnout do parku ČD a leckde nahradit kapacitně podobné soupravy 854+954 a naklápěním zvýšit cestovní rychlost. Jenže: naklápění potřebuje trati s perfektním svrškem a nevím, zda by se u nás našel zbytný groš na uvedení tratí typu Chlumec nad Cidlinou - Trutnov či Kolín - Nymburk - Česká Lípa - Rumburk do koridorových parametrů aby, řečeno slovy některých činitelů, si tam pár kaštanů mohlo vozit p...el o 20 km/h rychleji (promiňte mi OT výlev :)
Pro doplnění: BR 612 má dva motory á 560 kW, takže výkon docela úctyhodných 1120 kW
Tu podobu jsem viděl v tom, že i regionova je 2článková jednotka. Ve všem ostatním jsou si pak tato vozidla samozřejmě nahony vzdálená.
Taky jsem k té větě přidal odpovídající smajlík ;-)
Taky jsem k té větě přidal odpovídající smajlík ;-)
BR 628:
jen skromě doplním: V max = 120 km/h, výkon (sólo) 213 až 485 kW (Motory MAN, MTU), jak v kraji obvyklé - hydraulika. Tady podobnost s M 152/810 a jejich deriváty marně hledám. I proti 842/843 mají "pod kapotou" o trochu víc - a nejsou "elektrické"
následovníci:
BR 610 - naklápěcí (V max = 160 km/h), velmi podobná kastle, naklápěcí technika FIAT - úspěšná konstrukce
BR 611 - dtto, ale naklápěcí technika SRN - neúspěšná konstrukce
BR 612 - RegioSwinger - naklápěcí, německá technika, po vychytání (hejna) much slouží a i k nám jezdí.
BR 610 - 612 mají motory 560 kW
jen skromě doplním: V max = 120 km/h, výkon (sólo) 213 až 485 kW (Motory MAN, MTU), jak v kraji obvyklé - hydraulika. Tady podobnost s M 152/810 a jejich deriváty marně hledám. I proti 842/843 mají "pod kapotou" o trochu víc - a nejsou "elektrické"
následovníci:
BR 610 - naklápěcí (V max = 160 km/h), velmi podobná kastle, naklápěcí technika FIAT - úspěšná konstrukce
BR 611 - dtto, ale naklápěcí technika SRN - neúspěšná konstrukce
BR 612 - RegioSwinger - naklápěcí, německá technika, po vychytání (hejna) much slouží a i k nám jezdí.
BR 610 - 612 mají motory 560 kW
Koncepčně i komfortem můžete srovnávat 810 a starší německé Schienenbusy, ř. 628 je někde úplně jinde... Jak bylo poznamenáno, srovnat se může tak s 842/843
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko