..: Fotogalerie - detaily fotografie 628.620 :..
 

628.620


628.620Informace o fotografii:
 - Místo focení: Handeloh
 - Datum: 21.4.2010
 - Autor: Bean 
 - Zobrazeno: 3582x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
09.03.2011 (19:38)  
Ty kříže k přejezdu na soupravě mě osobně vadí. Přitom to vypadá, že v daném místě bylo dost prostoru pro vyfocení soupravy před kříži....
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
09.03.2011 (14:01)  
Rabín: To beru. Ale když do pekla, tak na pořádný kobyle. Z München do Lindau za přípřeží 2x bay, S 3/6. A vlastně stačí do Lindau.
09.03.2011 (13:51)  
Stoupa: vidím, že musím nad sebou přemýšlet a zpytovat svědomí (dnes je k tomu obzvlášť vhodný den). A dosti již, nebo nás vrchnost tohoto fóra pošle na rekreaci k Bodensee oba :)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
09.03.2011 (13:39)  
Rabíne, člověče,

nejste Vy náhodou poznamenán převýchovou zvláštního ústavu f Kladské ulici jako já? Vám se snad zdá, že když se (kacířsky) chce, tak všechno jde? I ten Germán koupil těchto osvědčených jednotek jen 20 souprav a pak začal experimentovat. (Nahradil osvědčené naklápění FIAT, hydraulickým čímsi na bázi z tankové techniky z domácí provenience.) A na dobrém, kvalitním svršku by mohly být i lepší než Pinďa - kastle je totož dle německých zvyklostí, prostorná, (zatímco Pinďa mi huvnitř pripomíná nejrychlejší sovětský vibrátor Il 18).

A není tomu náhodou tak, že Němci a ani někteří z nás, respondentů, nepochopili předvídavost osob s právem a postavením rozhodovat (v newspeach: decision maker)? Vždyť tratě se stavem svršku na Vámi vzpomínaných tratích lze řešit zejména v kombinaci s dvounápravovými "for ever" vozidly mutací M 152.0 multifunkční úlohy, kdy milým platícím kaštánkům je poskytnuta souběžně služba "Stroj na vytřásání ledvinových kamenů", případně vzpomenouce filmu Hej rup duem V+W patentovaný "Maslostroj"?!? A o to byste naše kaštánky chtěl kacířsky připravit aplikací funkční, osvědčené, afšak ojeté techniky? Co by chudáci dělali, pozbyvše doplňkového plnění s nečekaným přebytkem (volného) času?!? Zdá se mi, že jste dlouho nebyl na školení ....

A kacíře léčí u Bodensee. Konstanz se to tam jmenuje.
:-)
09.03.2011 (12:14)  
Ad Stoupa: rozvinu kacířskou myšlenku - řada 610 je vzhledem k elektrickému přenosu a podvozkům s naklápěcí technikou FIAT pro DB poněkud atypickým vozidlem. Právě vzhledem k elektrickému přenosu a podvozkům velmi blízkým k Pendolinům řady 680 by mohlo vhodně zapadnout do parku ČD a leckde nahradit kapacitně podobné soupravy 854+954 a naklápěním zvýšit cestovní rychlost. Jenže: naklápění potřebuje trati s perfektním svrškem a nevím, zda by se u nás našel zbytný groš na uvedení tratí typu Chlumec nad Cidlinou - Trutnov či Kolín - Nymburk - Česká Lípa - Rumburk do koridorových parametrů aby, řečeno slovy některých činitelů, si tam pár kaštanů mohlo vozit p...el o 20 km/h rychleji (promiňte mi OT výlev :)
registrovaný uživatel Etienne  mail  
Počet komentářů uživatele81 »fotek 0
09.03.2011 (11:59)  
Pro doplnění: BR 612 má dva motory á 560 kW, takže výkon docela úctyhodných 1120 kW
09.03.2011 (11:59)  
Tu podobu jsem viděl v tom, že i regionova je 2článková jednotka. Ve všem ostatním jsou si pak tato vozidla samozřejmě nahony vzdálená.
Taky jsem k té větě přidal odpovídající smajlík ;-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
09.03.2011 (10:07)  
BR 628:

jen skromě doplním: V max = 120 km/h, výkon (sólo) 213 až 485 kW (Motory MAN, MTU), jak v kraji obvyklé - hydraulika. Tady podobnost s M 152/810 a jejich deriváty marně hledám. I proti 842/843 mají "pod kapotou" o trochu víc - a nejsou "elektrické"

následovníci:

BR 610 - naklápěcí (V max = 160 km/h), velmi podobná kastle, naklápěcí technika FIAT - úspěšná konstrukce
BR 611 - dtto, ale naklápěcí technika SRN - neúspěšná konstrukce
BR 612 - RegioSwinger - naklápěcí, německá technika, po vychytání (hejna) much slouží a i k nám jezdí.

BR 610 - 612 mají motory 560 kW
registrovaný uživatel Etienne  mail  
Počet komentářů uživatele81 »fotek 0
09.03.2011 (9:57)  
Koncepčně i komfortem můžete srovnávat 810 a starší německé Schienenbusy, ř. 628 je někde úplně jinde... Jak bylo poznamenáno, srovnat se může tak s 842/843
09.03.2011 (9:12)  
Radiat:souhlasím,taky se divím...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko