..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "JB":

  1 ... 46 47 48 49 50 ... 60      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
363.522-4NEx 52620 Ždírec nad Doubravou - Hněvice seř.n. ? Denní doba ale neodpovídá.24.11.14 - 9:00
750.701-5Honzzok: Pokoušet se na železnici udávat spotřebu energie na km nedává moc smysl. Trať ze Smíchova někam do Nučic výrazně stoupá a zde se negativně projeví vyšší hmotnost vlaku, naopak vyšší výkon, jak píše Tomáš Kraus, umožní využít traťovou rychlost. V následujícím klesání se využije EDB, kterou hydra nemá, takže ušetříte špalíky, a opět lépe využijete traťovou rychlost. A takhle to můžete rozebrat celé.11.11.14 - 7:13
750.701-5Jirka Kraťas: Souhlas, nejde zde hlavně o spotřebu, ale o využití investice. Všimněte si, že fotka je datovaná 2011, čili lokomotiva byla tehdy možná ještě letmo a ve zkušebním provozu.11.11.14 - 7:11
754.066-9Myslím, že diskusi vyprovokoval Nechic vzpomínkou na původní stanici. Zastávka je v zastavěném území, ne "kilometr za obcí" a je 500 m vzdušnou čarou od kostela.31.10.14 - 12:43
754.066-9Myslím, že popisujete situaci, která už nějakou dobu neplatí.31.10.14 - 9:39
560.003-6 + 560.004-4Výsuvné stupačky u ř. 440: Horní je ve standardní výšce 550 mm nad TK a jejím účelem je překlenovat mezeru. Spodní je 220 mm pod ní, tedy 330 mm nad TK. Vysouvá se buď jedna nebo druhá podle aktuální výšky nástupiště. Při návrhu té spodní se vycházelo z toho, že bude usnadňovat nástup z nízkého nástupiště, převyšujícího TK cca o 200 mm.29.10.14 - 10:19
451.001-2Chary: Teď sedím u HP LP2465 a je pravda, že na něm vidím taky jen 4, velmi slabě a černá je černá. Doma mám dva levnější stroje a i když jsem je po pořízení stahoval, pořád to není to, co bych si představoval. Ale vyšťavené nejsou, tak bych to nenazval.17.10.14 - 12:59
451.001-2Chary: Divné, já mám všechny své monitory tradičně a celoživotně stažené, a fleky vidím.17.10.14 - 12:19
451.002-0Miroslav Volek: Trať byla zasekaná náklady čekajícími na ukončení noční výluky. To se navíc nějak opozdilo. Je pravděpodobné, že ve Velimi nebyla volná kolej k předjetí, jak jsem napsal níže. Jenomže 1001, průjezd Kolín 6:25, byl opožděn o 6 minut; 9307 má tam příjezd 6:31, byl trochu opožděn důsledkem předjíždění opožděnou 273 (+3), ale zkrátil by pobyt ve Velimi o 2 minuty, čili nestalo by se téměř nic, kdyby ho nechali dojet do Kolína. Nechápu, proč by důsledky mimořádností (která byla i zveřejněna) neměly být rozděleny mezi všechny subjekty rovnoměrně, nehledě k tomu, že se zpoždění přenáší na přípoje.16.10.14 - 7:40
451.002-0Ano, přesně tak to je.

Nejkrásnější doba byla, když jezdil peršink se čtyřmi Bdt nebo jak se to teď jmenuje. Žádné pobyty, pohodlné lavice, zhasínací zářivky, dobrý chod, a taky to dal za 16 minut.
15.10.14 - 7:17