..: Fotogalerie - detaily fotografie 451.002-0 :..
 

451.002-0


451.002-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Milovice - Lysá nad Labem
 - Datum: 26.4.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4592x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
16.10.2014 (7:40)  
Miroslav Volek: Trať byla zasekaná náklady čekajícími na ukončení noční výluky. To se navíc nějak opozdilo. Je pravděpodobné, že ve Velimi nebyla volná kolej k předjetí, jak jsem napsal níže. Jenomže 1001, průjezd Kolín 6:25, byl opožděn o 6 minut; 9307 má tam příjezd 6:31, byl trochu opožděn důsledkem předjíždění opožděnou 273 (+3), ale zkrátil by pobyt ve Velimi o 2 minuty, čili nestalo by se téměř nic, kdyby ho nechali dojet do Kolína. Nechápu, proč by důsledky mimořádností (která byla i zveřejněna) neměly být rozděleny mezi všechny subjekty rovnoměrně, nehledě k tomu, že se zpoždění přenáší na přípoje.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
16.10.2014 (0:00)  
A kde na to ten žlutý bere, když jezdí na své triko? To to tolik sype?
15.10.2014 (20:50)  
Chary: Zluty to ma zaplacene a velice dusledne hlida jizdy a stezuje si pri naznaku zpomaleni. Ve vysledku se dispeceri boji riskovat s jinym vlakem pred Zlutym. Obcas se taky jako cestujici divim, co dispecer dela. Kdyz zjistim souvislosti, tak vetsinou bylo rozhodnuti spravne. Nic Ti nebrani to hodit na papir nebo do emailu do sekce kontaktu na szdc.cz.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
15.10.2014 (7:17)  
Ano, přesně tak to je.

Nejkrásnější doba byla, když jezdil peršink se čtyřmi Bdt nebo jak se to teď jmenuje. Žádné pobyty, pohodlné lavice, zhasínací zářivky, dobrý chod, a taky to dal za 16 minut.
15.10.2014 (7:08)  
Nojo, bohužel. Má tak někdo štěstí, že jezdí po takový trase. Ještě lepší by bylo to vzít třeba Tatce - Cerhenice, tam je po započítání prostojů ta jízdní doba uplně šílená, na druhou stranu třeba ČBr - Pečky to vychází celkem dobře ;-)

Řídí to dispečer - druhé bohužel. Ve Velimi se také pravidelně předjíždělo. Jak se tak dívám na ty časy, tak by to ten osobák do Velimi před 1001 měl relativně krásně stíhat i s těmi záseky. Že na to řídící dispečer nemá dost chlupatý koule a radějí nechá osobák zasekat o šest minut, to je problém někde nahoře :-(

Dnes měl žlutý vlak v Pečkách +6 (to už by osobák byl dávno ve Velimi, jestli ne za ní) a řídící dispečer to přesto všechno zasekal. Možná bych se na odpovědných místech zkusil zeptat, jestli tomu říkají "řízení provozu".
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
15.10.2014 (6:55)  
Chary: Dal jste si zbytečnou práci s reakcí na něco, co jsem nenapsal, a všechna ta fakta samozřejmě znám. Napsal jsem "nostalgicky vzpomínám..." prostě tam ty pobyty tehdy nebyly. To jako že si při příjezdu do Peček píchnu příchod, při odjezdu odchod a zaměstnavatel mi to uzná? Dnes 34 minut. Nevím, asi není ve Velimi volná kolej. Řídí to dispečer, ne ten, co sedí v Pečkách.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
14.10.2014 (23:09)  
Tenhle je opravdu odporný, ale ostatními jedu rád do kralup. Vlastně se snažím plánovat cestu tak, abych jel žábou.
14.10.2014 (22:34)  
ČD Os9307
ČBr 5:53
Poř pobyt 1 min
Pčk pobyt 6:07-6:13 = 6 min
Cer 6:16

14.10. ČBr odjezd 554 (+1), Pečky 608/619 (+1/+6), Cer 623? (+7) Velim příjezd 626 (+6)

13.7. ČBr odjezd 554 (+1), Pečky 607/621 (+0/+8), Cer 624? (+8) Velim příjezd 627 (+7)

Schválně se dívám do plachty (NJŘ) tam má v Pečkách vlak 9307 nakreslen pobyt 6:06-6:13, protože ho tam předjíždí 501 (6:09) a 273 (6:12).

Jmenovitě, dne 14.10. byl průjezd Pečkama
501: 6:13 (+4)
273: 6:15 (+3)

13.10.
501: 6:08 (-1)
273: 6:12 (+2)

Bohužel, řízení provozu do toho docela debilně zasahuje mj. tím, že před vlak 9307 pouští i žlutý vlak 1001, který má Pečkama projet v 6:18 jmenovitě

14.10.
1001: 6:19 (+1)

13.10.
1001: 6:20 (+2)

Kdyby na tom jela žába, tak by ty jízdní doby v polích velmi těžko lépe stáhla, když jí pečeckej datel hází klacky pod nohy tím, že jí zasírá kvůli žlutýmu vlaku ;-)

Neboli, JB, jak přesně by to ta žába měla na současným ucpaným korytě vyjezdit líp?
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
14.10.2014 (22:05)  
Chary: Ano, 011. Neříkám, jízdní řád je nastaven, říkám "dnes jsem jel". Jenomže včera taky. Český Brod odjezd 5:53, Cerhenice příjezd 6:23.

Keprt: A mám lítačku s příplatkem do 1.
14.10.2014 (20:48)  
JB: kde je jízdní řád nastaven tak, že souvislou jízdou (bez různých čekání typu příjezd x:07, předjetí vlakem vyšší kvality, odjezd x:11) jede 471 vzdálenst 18 km po dobu 30 minut?

Dívám se letmo na trať, kde jezdím já (011) a vychází mi to cca 60 km/h po odečtu těch čekání.
Konkrétně 9533 Pha_mas - Kon 62 tarkm, čistá doba jízdy podle JŘ 63 minut.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko