Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.066-9 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Studenec - Vladislav zastávka - Datum: 31.5.2013 - Autor: Lenka - Pozn.: Ďábel na 240... - Zobrazeno: 4811x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
A navíc mám pocit, že tímto počinem byla zrušena jihlavská záloha... Tudíž když pominu důsledky pro cestující, pro šotouše tím dramaticky klesla šance vyfotit si přípřež brejlovců.
31.10.2014 (20:17)
Za mě každopádně za 5*:) Parádní stroj a ta obloha, ani bych nešel fotit při takovém stavu oblačnosti:) Jen bych použil dřívější sekvenci, kdy je čelo mašiny v siluetě křovíčka za mašinou, nebyla by tak drastická kolize s obydlími.
01.11.2014 (7:58)
Děkuji! Bylo opravdu hodně zataženo, ale mračna se poměrně rychle pohybovala a byla jednoprocentní šance, že bude svítit :-D. Ale když jela 066 na rychlíku, tak jsem fotila vždy bez ohledu na počasí :-).
Při snímku samotném jsem měla docela fofry s nastavením ISO. Když byla mašina před esíčkem, tak bylo zataženo, Jak vjížděla na most, esíčko bylo ještě ve stínu, ale na mostě najednou svítilo. Pak už nešlo nastavené hodnoty změnit a byla jsem ráda, že jsem to cvakla, kompozičně to tudíž mohlo být promyšlenější, ale to už mozek kapacitně nezvládl :-))
Při snímku samotném jsem měla docela fofry s nastavením ISO. Když byla mašina před esíčkem, tak bylo zataženo, Jak vjížděla na most, esíčko bylo ještě ve stínu, ale na mostě najednou svítilo. Pak už nešlo nastavené hodnoty změnit a byla jsem ráda, že jsem to cvakla, kompozičně to tudíž mohlo být promyšlenější, ale to už mozek kapacitně nezvládl :-))
31.10.2014 (17:47)
Fotka za 5*.
Co se týče třebíčského nádraží, tak mělo býti původně na Hrádku. Údolí Jihlavy měli naplánováno překlenout u Sokolí.
K Vladislavi. Současná zastávka je situována celkem vhodně, je kousek od "centra". Nechicův návrh by znamenal desítky schodů a v zimě by to nebylo asi to pravé ořechové.
Co se týče třebíčského nádraží, tak mělo býti původně na Hrádku. Údolí Jihlavy měli naplánováno překlenout u Sokolí.
K Vladislavi. Současná zastávka je situována celkem vhodně, je kousek od "centra". Nechicův návrh by znamenal desítky schodů a v zimě by to nebylo asi to pravé ořechové.
31.10.2014 (16:07)
Tak v Třebíči máte taky stanici o dost výš než je centrum. Myslím, že se shodneme na tom, že stanice je umístěna vhodně, i když se to na první pohled zdát nemusí.
31.10.2014 (14:29)
No jo, ale nebyla by ta zastávka pro zbytek obce, která leží okolo silnice zase přehnaně vysoko?
Ok, tak ne kilometr, ale ne jen půlkilometr, přesto ta strana obce u trati bez zastávky to má k vlaku pěkně daleko, přestože středem (místem odkud to je stejně daleko pro všechny občany obce) trať prochází.
Myslím, že diskusi vyprovokoval Nechic vzpomínkou na původní stanici. Zastávka je v zastavěném území, ne "kilometr za obcí" a je 500 m vzdušnou čarou od kostela.
Nickon: teoreticky jistě klienti. Jenže v praxi pak takové umísťování zastávky narazí, krom požadavku cestujících, na: vlastnictví pozemků, ochraná pásma, umístění přístupových cest, požadavky na technické parametry zastávky, sladění polohy peronu se zabzař a trakčním vedením. Tohle všechno se musí dostat do ufinancovatelného kompromisu. Dneska by se ta zastávka možná postavila o těch 300 m blíž než v 1996, doba se posunula..
Mmch, právě tenhle stroj vozil i Vindobonu, nevysloužil si část své legendárnosti i tím?
Otázka zní spíš tak, zda by stav a umisťování železniční infrastruktury neměly určovat spíš zájmy klientů, než dopravce...?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko