..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Arian":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
380.018-2Tohle určitě není defaultní souprava EC 176. Buďto tedy jela do Prahy náhradní souprava, nebo je to jeden z vnitrostátních expresů, pravděpodobně Brněnský drak.27.07.13 - 15:54
371.002-7Komín: Myslím že ne, vsadil bych boty, že ještě jsem ho ještě v zimě viděl v původním. Snad to někdo povolaný rozlouskne :D12.07.13 - 19:48
363.136-3Jako standardní rychlostí se zde jezdí a jako to má/bude mít Vmax? Ten oblouk za vlakem totiž nevypadá na 160...02.03.13 - 17:21
750.701-5Chary: Máte pravdu, mohl jsem si to skutečně po sobě přečíst. Upravil bych to po sobě aspoň teď, ale od toho má kanál pro změnu omezení :)23.01.13 - 19:24
750.701-5Soudce: Na internetu by se měl každý vyjadřovat tak, jako by ten dotyčný stál před ním. A nevím jak Vy, já ale v běžném rozhovoru (navíc s neznámým člověkem) nepoužívám výrazy jako "kydat" (pokud zrovna nekydám hnůj) nebo "vážený chytrý". Jak ale říkám, každý ať se vyjadřuje tak, jak umí.
A přiznejme si to, prodat něco zrovna Českým drahám či jiným veřejným institucím není zdaleka jen o tom něco umět, ale spíše znát ty správné lidi. Desetileté výhradních zakázek pro Škoda Loko to dokazují.

Petr S. :Nevím, jestli to byla reakce na mě, každopádně já netvrdím, že posun z brčálově zelené na najbrta byl krok špatným směrem, jen to byl prostě posun dost slabý. Šedá střecha, která má zakrýt špínu na ní, linie jak podle pravítka bez jediného náznaku kreativity, vskutku "kreativní" zakomponování prvku dveří atd. Stačí se podívat, co udělal nátěr z řadou 680: z relativně normálního vlaku udělal de facto prémiový vlak.
23.01.13 - 14:13
750.701-5Keprt: 1. Nemyslím si, že je třeba se tady v diskuzi chovat jako hulvát, ale chápu, že se každý chová tak, jak umí
2. Ale já jejich práci moc dobře znám, proto píšu to, co píšu. 47 karlovarský filmový festival, ČD Cargo, Česká televize, logo Ostravy, Polski film, MZV ČR: Najbrt se poslední roky dal cestou minimalismu, který se ovšem změnil spíše ve vyprázdněnost.
3. Zde pro změnu doporučuji, abyste si něco dostudovat Vy. Nejen že volají, ale ještě si za to nechávají velice pěkně zaplatit.
23.01.13 - 9:17
750.701-5Hmm, přestože je vše v najbrtu, pořád je to každá ves jiná pes:/ Na druhou stranu se mi ta nejnovější verze (ala poslední vůz) přeci jen líbí nejvíc. Škoda že "profesionálové" ze studia, které většinou nezvládnout znak z více než tří čar, na něj nekápli hned napoprvé.22.01.13 - 22:25
362.003-6Ok no dobře, ale otázkou je pořád "proč"? Goril je 18, vždy zvládaly jezdit jak ramena na Košice, tak ta 1-2 z Košic do Budapešti, tak ramena do Prahy. Proč ne ted?03.10.12 - 21:06
362.003-6Řazení na Zelpage tvrdí něco jiného, stejně tak moje vlastní praxe. I kdyby na EC 272 to byla pravda (zde se hádat nebudu, protože vlastní zkušenost s tímhle EC téměř nemám) tak na Hungarii vždy jezdily Gorily, teď jsou tam téměř pořád jen esa. (Mimochodem včera 362 ZSSK na Hungarii zkapala ve Velimi, naštěstí se za 15 minut zase probrala)03.10.12 - 15:29
362.003-6Čili tím jako bys říkal, že jízdní řád a takt Břeclav - Praha je přizpůsobený tomu, že ZSSK je nespolehlivá v zajištění odpovídající lokomotivy...03.10.12 - 13:26