..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.701-5 :..
 

750.701-5


750.701-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Ostrov u Tochovic - Tochovice
 - Datum: 27.8.2012
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4497x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
24.01.2013 (16:45)  
I když už je to skoro 24 hodin od poslání posledního příspěvku, dovolte mi abych sem zaslal můj názor na Najbrt a dění okolo něj:
Já osobně mám modrou barvu rád... dokonce je to moje nejoblíbenější barva... avšak to co z modré barvy v Najbrtu udělali, je vážně na nic... Podle mého mají ČD a železnice celkově na něco lepšího, než je tohle... A když už se bavíme o sjednocení nátěru, proč proboha Najbrt ty nátěry pořád mění... Já vím, jsou lepší, zlepšují se, ale i tak...
Prostě podle mně mají vlaky na lepší nátěr, než je Najbrt!

Jinak k fotce:
Je to celkem pěkné, avšak něco tomu pořád chybí... Dávám 4*!
23.01.2013 (19:51)  
Standardní omezení na 30 minut je tu z praktického důvodu, a sice aby vykukové nechodili přepisovat staré diskuse a dělali z druhých blázny. Solidní internetový pisatel si to přečte ještě než to pošle, nebo alespoň hned poté, co to odešle. To se do půl hodiny vejít musít. Nechť je to doporučení do budoucna, že nejen obsah, ale i forma dělá kvalitní diskusi ;-)
registrovaný uživatel Arian 
Počet komentářů uživatele11 »fotek 0
23.01.2013 (19:24)  
Chary: Máte pravdu, mohl jsem si to skutečně po sobě přečíst. Upravil bych to po sobě aspoň teď, ale od toho má kanál pro změnu omezení :)
23.01.2013 (16:52)  
Pánové, uklidněte se. Vždyť jde jen o Najbrt! Když už jsem tedy u toho, rád bych se také vyjádřil. Najbrt je jaký je, je to prostě funkcionalismus. Ale je dobře, že ČD se rozhodly barevně sladit vozový park. To, že do toho jdou slušný prachy, to je jiná věc. A tedy já si myslím, že první najbrty se mi moc nezamlouvaly, ale ty poslední jsou celkem elegantní. No přece: v jednoduchosti je krása...
23.01.2013 (14:30)  
OT: jistá část této diskuse je jak z jiného světa, na internetu poučovat, jak by se na internetu měl jeden vůči druhému chovat, nevybavuji si, že bych to někde touto formou četl, myšleno v dobrém. Nebudu hodnotit ten či onen názor na najbrta, nicméně připomenu, že jsme v diskusi internetové, která v naší podobě umožňuje mj. jednu věc - pomocí zeleného E příspěvek editovat a opravit případné překlepy, které by autor v hovoru, tak, jako by ten dotyčný stál před ním nikdy neřekl, jako třeba Desetileté výhradních zakázek.

Omlouvám se za vsuvku, ale když se tu učíme vyjadřovat v diskusích, tak mi nedalo nereagovat a přihřát si polívčičku poučováním o dostupných funkcích tohoto kanálu, abychom se krom formy a obsahu naučili také tento kanál ovládat ;-)

tímto končím OT a směle do kydání o najbrtu ;-)
registrovaný uživatel Arian 
Počet komentářů uživatele11 »fotek 0
23.01.2013 (14:13)  
Soudce: Na internetu by se měl každý vyjadřovat tak, jako by ten dotyčný stál před ním. A nevím jak Vy, já ale v běžném rozhovoru (navíc s neznámým člověkem) nepoužívám výrazy jako "kydat" (pokud zrovna nekydám hnůj) nebo "vážený chytrý". Jak ale říkám, každý ať se vyjadřuje tak, jak umí.
A přiznejme si to, prodat něco zrovna Českým drahám či jiným veřejným institucím není zdaleka jen o tom něco umět, ale spíše znát ty správné lidi. Desetileté výhradních zakázek pro Škoda Loko to dokazují.

Petr S. :Nevím, jestli to byla reakce na mě, každopádně já netvrdím, že posun z brčálově zelené na najbrta byl krok špatným směrem, jen to byl prostě posun dost slabý. Šedá střecha, která má zakrýt špínu na ní, linie jak podle pravítka bez jediného náznaku kreativity, vskutku "kreativní" zakomponování prvku dveří atd. Stačí se podívat, co udělal nátěr z řadou 680: z relativně normálního vlaku udělal de facto prémiový vlak.
23.01.2013 (13:13)  
OT/ cestou minimalismu, který se ovšem změnil spíše ve vyprázdněnost

Když pomineme atypické nátěry některých loko, v čem byl původní styl lepší? Zde šlo pouze a výhradně o dvoubarevné linie natažené kolem vozu / loko, navíc často ve značně nepříjemných odstínech (typická vozová zelená). Najbrt jako takový je i přes nezdařilost jeho prvotní verze bohatší. Problém kritiky z mojí strany je ten, že v dnešní době úžasných grafických vymožeností a prvků se to prostě mohlo udělat líp.
registrovaný uživatel Soudce  mail  
Počet komentářů uživatele34 »fotek 0
23.01.2013 (12:19)  
Arian: Tohle ale neni chovani, ktere se nazyva hulvatske.
Spis bych rekl, ze Vy osobne jste tak trochu precitlively.
A ze to Najbrt umi prodat? To je vec uplne jina, vazeny chytrý.
registrovaný uživatel Arian 
Počet komentářů uživatele11 »fotek 0
23.01.2013 (9:17)  
Keprt: 1. Nemyslím si, že je třeba se tady v diskuzi chovat jako hulvát, ale chápu, že se každý chová tak, jak umí
2. Ale já jejich práci moc dobře znám, proto píšu to, co píšu. 47 karlovarský filmový festival, ČD Cargo, Česká televize, logo Ostravy, Polski film, MZV ČR: Najbrt se poslední roky dal cestou minimalismu, který se ovšem změnil spíše ve vyprázdněnost.
3. Zde pro změnu doporučuji, abyste si něco dostudovat Vy. Nejen že volají, ale ještě si za to nechávají velice pěkně zaplatit.
23.01.2013 (8:09)  
Škoda že "profesionálové" ze studia, které většinou nezvládnout znak z více než tří čar, na něj nekápli hned napoprvé.

Jednak doporučuju seznámit se s jejich tvorbou, než začneš kydat o třech čárách a dále - opravdu si myslíš, že lidi od Najbrta volají co dva měsíce na GŘ ČD a říkají jim, kam mají od příštího kvartálu posunout a zalomit jaký proužek na jaké řadě??
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko