Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 151.011-4 | No, tento vůz ÖBB jezdí poměrně často místo předepsaného typu vozu, stejně tomu bylo i loni na Ostravanovi. Jinak i přes poměrně zajímavé spojení banánu a vozu ÖBB je fotka trošku nezajímavá. | 03.03.06 - 20:06 |
| 470.003-5 | Honza: Jednotky 470 jsou jen 2 prototypy, 4 jsou pokud počítáš oba hnací vozy... A jezdí jen jedna jednotka (470.003-004, v pracovní dny na trati 171). Otázka je, jestli by bylo dobré, kdyby se dostaly do sériové výroby, nebo ne. Sice bychom dostali konstrukčně zastaralé, těžké (proč jsou asi čelní vozy jednopodlažní?) a nehezké soupravy, ale zase bychom nemuseli dneska hromadně jezdit v žabotlamech... Dojíždím z Řevnic a za Krakena 470 jsem vděčný (za 471 samozřejmě taky). A nechtěl bych vidět, jak by se tu jezdilo v jednotkách 460 - jak by se ty stovky lidí sápaly do vlaku po schodech. Za fotku dávám 4*, kvůli okolní "nekrajině". | 02.03.06 - 21:36 |
| 743.010-1 | Já nevím proč mnozí zpochybňujete to, že ta mašina to sune - soupravy 2x 010 + 743 jezdí na Harrachov poměrně často, a to i v létě (dřív to bylo 2x 020). Někdy se musely pro dopolední spoj "krást" i vozy 053 z tehdy spěšného vlaku z Prahy, to pak byla souprava. Jinak víte, že průvodčí ve voze 810 musí být na klesání z Kořenova na stanovišti? Lístky štípe hlavně v tunelu... Jinak k fotce - já myslím že v dané lokalitě to těžko šlo vymyslet líp, pěkné. | 02.03.06 - 21:26 |
| 714.229-2 | Není to až tak historické, protože tato lokomotiva ani vozy (kde má někdy cestující na trati 120 problém udržet se na sedadle, jak to s ním hází) neexistovaly zdaleka ani před 20 lety, ale fotka je to moc pěkná. 5* | 27.02.06 - 14:44 |
| 754.039-6 | Á, "zrušená" trať do Tovačova. Škoda že se konec toho vlaku zahýbá za vlak, ale to je detail, 5* | 26.02.06 - 20:58 |
| 363.162-9 | ad Vláďa: 1) Ty zaplatíš drahám za hlídání všech vozů všude kde se odstavují? 2) Umyješ výtvory sprejerů ředidlem? 3) A když ti vůz přijede počmáraný někdy kolem půlnoci, umyješ to hned, aby ráno mohl vyjet čistý? Jinak ta fotka je i s těmi malůvkami pěkná a... autentická. | 25.02.06 - 21:17 |
| 363.162-9 | Chary: Mám jeden návrh, i když sotva mi projde... Taky jsem si všiml, že někteří uživatelé, kteří zde sami nemají ani jednu fotku, hodnotí ostatní fotky dost tvrdě a bez zdůvodnění, případně s rádoby odborným komentářem o aberaci apod., či s jinou "objektivní" připomínkou, např. "Dávám 0*, protože tyto mašinky už nejezdí na trati k mojí babičce". A tak by se dalo zařídit, aby směli hodnotit jen ti, kteří zde nějakou fotku mají a podobné komentáře a "seriózní" hodnocení si vyslechli, hm? Jinak mojí fotce http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/sbb011.jpg dal někdo 0* za kravský zadek... | 25.02.06 - 20:42 |
| 854.217-7 | Možná by to chtělo více z dálky, ale jinak velmi pěkné. Známý sychrovský viadukt - nevíte někdo, proč je tak široký? Že by kvůli pátému koridoru? :-) | 24.02.06 - 22:07 |
| 751.382-3 | Ad JTB: Ano, lokomotiva 752.002 skončila odstavená v podobě skříně na pojezdu, bez nějakého vybavení, a nebyla nikdy dokončena. Nevím ale, jestli z ní pak neudělali taky jednu z těch 753.7. Jinak tato fotka se mi líbí, škoda jen že čelo lokomotivy je v barvě sněhu :)) | 24.02.06 - 11:18 |
| 163.082-1 | Škoda že ten vlak, zvláště lokomotiva, tolik splývá s tou zelení. Jinak je ale hezky zachycen a obzvláště oceňuji u této (historické) fotky horizont. | 23.02.06 - 15:47 |










