Komentáře uživatele "strejcekms":
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 9108 | Kubajz: Pro mě je realita mnoho objednaných zvláštních vlaků a vozů. To že je přístup ČD mnohdy špatný jsem již napsal, takže je vidět, že jste mé příspěvky asi nečetl. Stížnost je nejlepší způsob jak něco zlepšit, mě někdo nezvedat telefon, tak udělám takovej brajgl.. I když se to zdá občas marné, tak je to lepší, než se neozvat a mlčet. Ano, zákazník na to nemá nervy a raději se porozhlédne jinde. Tendenční článek je, protože kdyby nebyl, tak by byla snaha o získání cenové nabídky od ČD dotažena do konce, šlo i o finanční srovnání. Článek je tu za železniční server Zelpage.cz a né za Vendavo. Nevěřím, že by nikdo nezvedl telefon a ni po několika pokusech - to je tendenční. Mimochodem, umíte psát s háčky? Nebo mi píšete SMS :) | 29.12.13 - 17:16 |
| Zpráva 8616 | Co tohle? Nemáte někdo zájem o 4 ks WLABmh175 ? :) http://www.rail-assets.de/downloads/schlafwagen-wlabmh175-ab33-297-3940.pdf http://www.rail-assets.de/uploads/media/1000912-wlabmh175-zeichung.jpg | 19.05.12 - 16:25 |
| Zpráva 8155 | Miroslav Zikmund: Co je v Itálii, nebo na Slovensku je mi docela jedno. Č.Třebovou neberu jako přestupní uzel, když cca 60 km po trati jsou Pardubice. Dobře, ať si tam zastavují Ex, R, Os, Sp, IC (mimo produkt SC P.) ale proč tam musí zastavovat i EC do Varšavy, nebo Košic? To neni jen o úspoře proudu, ale i o krácení jízdní doby, 40 km/h průjezd Třebovou? Ale ono by to šlo rychleji, to nebude ten problém.. Dále by to pak přineslo i určité uvolnění v těch soupravách (EC), už teď se tam mnohdy stojí kde se dá, alespoň by tam pár lidí ubylo (ti jedoucí do Třebové a okolí, nebo chcete říct, že z Třebové a okolí jezdí tolik lidí do Varšavy? A zdůvodnění taktem ( pokud by ho chtěl někdo použít), tak se z toho taktu také nepos*rem, tak se tam objedná nějakej R, nebo Sp. Kapacita je sice omezená a může za to dopravce, protože nedokáže uspokojit poptávku, ale vynechání Třebové všemi vlaky EC by je trošku (sice jen trošku) uvolnilo. Já jako Plzeňák když chci jet do Berlína, Minsku, Budapešti, nebo Vídně, tak také budu muset těch 114 km do Prahy na hlavák v tom povětšinou koženkovém B-éčku a to hodinu a třištvrtě a to jsme krajské město, přestupní uzel jako kráva a neni tu jediné EC/IC, protože je na Plzeň špatná trať a nestiho by se tolik obratů a neni tu na to zázemí apod.. (také to neprosazuji). Řekněte proč EC-čka by měla zastavovat v Třebové.. Já mám pocit, že i těm lidem co tomu docela rozumí (šotouš?) je to jedno, jak to EC bude jezdit a vypadat, od toho ty kategorie ale jsou. Ic dobrá, vlak vyšší kvality, jede to vnitro, budiž, ale proč tu značku EC tak degradujeme. | 18.04.11 - 22:33 |
| Zpráva 8155 | Když už to zde někdo promazává (diskusi), tak bych poprosil to smazat celé až k příspěvku Martin Chovance. Nechápu proč někteří zde mohou nad tímto témate debatovat a já nemohu slušně veřejně reagovat na příspěvek ve kterém jsem zmíněn. Toto mě dokáže naštvat, jinak nic ve zlém, ale pokud tu existuje nějaká debata, tak jí necháme, nebo smažeme až na začátek, protože je na jedno téma. | 18.04.11 - 17:33 |
| Zpráva 8155 | Dovolte ještě reagovat, možnost mám až dnes (i když je to mimo článek) Miroslav Zikmund: Co je v Itálii, nebo na Slovensku je mi docela jedno. Č.Třebovou neberu jako přestupní uzel, když cca 60 km po trati jsou Pardubice. Dobře, ať si tam zastavují Ex, R, Os, Sp, IC (mimo produkt SC P.) ale proč tam musí zastavovat i EC do Varšavy, nebo Košic? To neni jen o úspoře proudu, ale i o krácení jízdní doby, 40 km/h průjezd Třebovou? Ale ono by to šlo rychleji, to nebude ten problém.. Dále by to pak přineslo i určité uvolnění v těch soupravách (EC), už teď se tam mnohdy stojí kde se dá, alespoň by tam pár lidí ubylo (ti jedoucí do Třebové a okolí, nebo chcete říct, že z Třebové a okolí jezdí tolik lidí do Varšavy? A zdůvodnění taktem ( pokud by ho chtěl někdo použít), tak se z toho taktu také nepos*rem, tak se tam objedná nějakej R, nebo Sp. Kapacita je sice omezená a může za to dopravce, protože nedokáže uspokojit poptávku, ale vynechání Třebové všemi vlaky EC by je trošku (sice jen trošku) uvolnilo. Já jako Plzeňák když chci jet do Berlína, Minsku, Budapešti, nebo Vídně, tak také budu muset těch 114 km do Prahy na hlavák v tom povětšinou koženkovém B-éčku a to hodinu a třištvrtě a to jsme krajské město, přestupní uzel jako kráva a neni tu jediné EC/IC, protože je na Plzeň špatná trať a nestiho by se tolik obratů a neni tu na to zázemí apod.. (také to neprosazuji). Řekněte proč EC-čka by měla zastavovat v Třebové.. Já mám pocit, že i těm lidem co tomu docela rozumí (šotouš?) je to jedno, jak to EC bude jezdit a vypadat, od toho ty kategorie ale jsou. Ic dobrá, vlak vyšší kvality, jede to vnitro, budiž, ale proč tu značku EC tak degradujeme. | 18.04.11 - 12:50 |
| Zpráva 8069 | No, tak někdo by je snad koupil, ale podobně se snažily prodat PMDP Astry a také tam žádnej úspěch nebyl, možná jeden zájemce, ale nějak to neklaplo. Ale je to brus na koleje (neotočné podvozky) | 01.03.11 - 19:05 |
| Zpráva 8063 | M- průvodčí: Já být admin, tak vás normálně smažu, protože některé vaše až extrémní názory hraničí s provokací, doporučuji vám na zamyšlení - http://www.dds.estranky.cz/clanky/ja--anonym-cesky--internetovy--.html | 09.02.11 - 22:45 |
| Zpráva 7979 | Nemá n ně peníze.. | 23.12.10 - 20:39 |
| Zpráva 7964 | jj,teď btu bylo alespoň pár el. vozů, pro malé výkony.. | 08.12.10 - 21:13 |
| Zpráva 7376 | Vím, že se to sem moc nehodí, ale je to také lokomotiva - ta první aktualitka http://www.regiojet.cz/ | 03.11.10 - 17:59 |










