..: Pendolino od prosince také na trati do Plzně :..

680.001 před Hořovicemi na trati 170, foto: Vitek_VPraha — Když se na jaře letošního roku konala u příležitosti otevření koridoru z Plzně do Chebu prezentační jízda jednotky řady 680 Pendolino po trati 170, vedoucí z Prahy (Berouna) do Chebu, většina místních lidí ani nedoufala, že tato moderní jednotka do těchto končin někdy znovu zavítá. Ještě nedávno těžko uvěřitelná myšlenka se však od letošního prosince stane realitou. Aktualizovaný návrh jízdního řádu pro trať 170 pro příští rok, který vstoupí v platnost 11. prosince 2011, totiž kromě dvou zrušených rychlíků obsahuje i vlak SuperCity na trase (Bohumín –) Praha – Františkovy Lázně. Vlak IC 502 budou České dráhy, stejně jako všechny ostatní spoje SC Pendolino, provozovat na vlastní podnikatelské riziko. Jezdit však bude jen jednou týdně, a to vždy v sobotu na jednom páru spojů. Z Prahy odjede v devět hodin; na trase zastaví jen v Plzni, Mariánských Lázních, Lázních Kynžvart a v Chebu. V 11.41 přijede do cílové stanice – Františkových Lázní. Mezi Prahou a Chebem bude navíc přibližně o hodinu rychlejší než klasický rychlík. Zpět se Pendolino vydá ve 12.19 a do Prahy dorazí tři minuty po patnácté hodině. V současné době probíhají jednání o tarifu a přepravních podmínkách, které zatím nejsou definitivní.

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 1.9.2011 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Karlovarský ČR Plzeňský


  1 ... 4 5 6 7 8 ... 11      Zpráv na stránku:   
02.09.2011 (16:58)  
Mrwigles: 171 se modernizovat nebude ale vznikne 20km vysokorychlostní tunel pro 270 km/h jako přeložka.
02.09.2011 (16:51)  
takže se vlastně naskýtá nerudovská otázka: Kam s ním?

Z OV do Prahy bude tedy nyní možnost
Pendolínem za 424 Kč s In-kartou (pokud neseženu eLišku, či jak se to nyní jmenuje) za 2:56 hod.
expresem za 324 Kč s In-kartou za 3:44 hod. anebo
RegioJetem za 230 Kč za 3:41 hod. a nepotřebuju počáteční investici 1.000 Kč (pokud ji už nemám)
tedy úspora jedné hodiny je za 194 Kč, to odpovídá měsíčnímu platu brutto ca 32.000 Kč

a trasa Havířov-Praha bez přestupu za 4:04 hod. je ještě zajímavější, to snad s ČD nepojede už nikdo
registrovaný uživatel Ujetej 
02.09.2011 (16:41)  
R.U.R.
Děkuji za upřesnění
02.09.2011 (16:23)  
AD-infected.bass: 1.9.v 17.29
Vážně nemám šajna, tak pokud by někdo něco mohl sdělit, ale odpovědi typu "páč sou to blbcí" jsou zbytečné.
Protože na tak náročnou stavbu nejsou peníze. To by se muselo stavět 3/4 nové tratě a v jiných lokalitách, než je současná trať. Stačí sledovat zprávy o koridorových stavbách a bylo by Vám to jasné již dosti dlouho. Navíc se stále koketuje se směrem Plzeň-Domažlice-Německo. To je ale hudba budoucnosti.
Všeobecně k Pendolínu: Do Plzně jezdí žluté autobusy-Pendolin netřeba.
FRK
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
02.09.2011 (15:40)  
Počty obyvatel viz http://obce.sweb.cz/
Žádný okres krom Prahy nemá přes milión. Nicméně Moravskoslezský KRAJ je krajem s největším počtem obyvatel.
Ovšem přes milión obyvatel mají 4 CELÉ KRAJE - Moravskoslezský, Praha, Jihomoravský, Středočeský.

Edit: http://ciselnik.artega.cz/kraje_pocet_obyvatel_hruba_mzda_nezamestnanost.php
Tak ani to už neplatí, nyní jsou kraje v pořadí Středočeský, Praha, Moravskoslezský, Jihomoravský.
registrovaný uživatel Mrwigles  mail  
02.09.2011 (15:23)  
O kolik by mohla být kratší jízda, kdyby byl celý úsek až do Plzně (171 také), pokud by vše bylo zmodernizováno? Podle mě bude mít Pendolino největší využitý právě zde na této trati.
02.09.2011 (14:47)  
Stejně jako Taxi je i tohle jenom rakce na otevírání trhu pro přepravu. Dalo se to čekat. Relace Praha-Ostrava bude tento rok pro ČD asi prodělečná.
- Pro mě je s podivem, že tak velký moloch jako je ČD vůbec dokáže měnit strategie a reagovat na situaci v republice - myšleno ve vztahu k narůstající konkurenci.

- krok vítám a těším se až bude 680ka jezdit obloučky do berouna kolem Třebáně.
registrovaný uživatel bugear 
02.09.2011 (14:10)  
Je to jediný (bývalý okres) v republice s počtem obyvatel kolem 1 000 000 obyvatel vyjma Prahy.
Tak to určitě ne, na tenhle počet je potřeba těch okresů několik.

@babilon: Víceméně nebude, teď v říjnu Karlštejn-Beroun a potom až ke konci příštího roku snad racionalizace.
registrovaný uživatel hnatikk  mail  
02.09.2011 (12:49)  
SC lÁZEŇSKÝ ŠVIHÁK :D uš to posílej na gř a řekni si o premii :D jinak se mi líbí že tam kde to nevypadá pojede nejrychleji myslim si že bábičky si budou učůrávat do kalhot..:D čd zřejmě budou spolupracovat s některými cestovkami aby naplnily pindu..jenom doufám že jim to vyjde a pak bude pinďa na 3 koridoru častěji...
registrovaný uživatel Kakov 
02.09.2011 (12:43)  
Tomáš Kraus: to já vím ;-) uvádím jen jako oznámení, aby Ti kteří tím nejeli, věděli jak to s provozem bylo ;-)
  1 ... 4 5 6 7 8 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko