..: Pendolino od prosince také na trati do Plzně :..

680.001 před Hořovicemi na trati 170, foto: Vitek_VPraha — Když se na jaře letošního roku konala u příležitosti otevření koridoru z Plzně do Chebu prezentační jízda jednotky řady 680 Pendolino po trati 170, vedoucí z Prahy (Berouna) do Chebu, většina místních lidí ani nedoufala, že tato moderní jednotka do těchto končin někdy znovu zavítá. Ještě nedávno těžko uvěřitelná myšlenka se však od letošního prosince stane realitou. Aktualizovaný návrh jízdního řádu pro trať 170 pro příští rok, který vstoupí v platnost 11. prosince 2011, totiž kromě dvou zrušených rychlíků obsahuje i vlak SuperCity na trase (Bohumín –) Praha – Františkovy Lázně. Vlak IC 502 budou České dráhy, stejně jako všechny ostatní spoje SC Pendolino, provozovat na vlastní podnikatelské riziko. Jezdit však bude jen jednou týdně, a to vždy v sobotu na jednom páru spojů. Z Prahy odjede v devět hodin; na trase zastaví jen v Plzni, Mariánských Lázních, Lázních Kynžvart a v Chebu. V 11.41 přijede do cílové stanice – Františkových Lázní. Mezi Prahou a Chebem bude navíc přibližně o hodinu rychlejší než klasický rychlík. Zpět se Pendolino vydá ve 12.19 a do Prahy dorazí tři minuty po patnácté hodině. V současné době probíhají jednání o tarifu a přepravních podmínkách, které zatím nejsou definitivní.

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 1.9.2011 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Karlovarský ČR Plzeňský


  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Busman 
01.09.2011 (18:22)  
tarten: Cožpak o to, ten ranní z Prahy se naplní, záleží na tarifu, ale ten návrat bude propadák.
registrovaný uživatel Kakov 
01.09.2011 (18:13)  
pánové, podle mě už dnes nebude nástup do lázní nějak pravidelně v konkrétní den, jako tomu bylo dřív, jde o to, že dnes lidí na "pokladnu" je menšina a samoplátci jedou tehdy, když chtějí, ta poznámka o víkendovém pobytu je docela důležitá, na druhou stranu ještě před pár lety (cca. 3 roky zpátky, nevím zda je to i dnes) měli Frantovky do lázní úvěrovanou dopravu u ČD...
registrovaný uživatel tarten 
01.09.2011 (18:12)  
Také jsem zvědavý, jak se jim to pendolino naplní. Je dost možné, že na peníze vyjde lépe tam v sobotu jet než nejet, protože v sobotu jim asi trpajzlík zbývá, kdežto v pátek ne.

Také to můžeme považovat za "uvykací kůru", třeba jich tam pojede víc, až I. a případně i východní III. koridor zaplaví railjety nebo něco podobného.

Politický motiv ale člověka napadne velmi rychle. "Neinvestovalo se do 170 zbytečně", "už herdek něco udělejte s 171 nebo tunelem" a "už něco udělejte s DMB".
registrovaný uživatel Busman 
01.09.2011 (18:07)  
Pazzy: Nóbl paničky z Prahy by měly jet Pendolínem a pak trolejbusem.
registrovaný uživatel Pazzy 
01.09.2011 (18:02)  
Busman: Taky jsem nad tim přemýšlel, v jedné diskuzi psali, že spíš v pátek. Což je logické pro víkendové pobyty. Nejsem si jistý, kdo všechno do těch lázní jezdí, ale Němci pendolínem z Prahy nepojedou, bohatí lidi pojedou spíš autem (v Mariánkách je nádraží mimo město) a je otázka, zda ti důchodci budou šetřit nebo ne...
registrovaný uživatel Busman 
01.09.2011 (17:52)  
Nevím, kdy se v lázních mění turnusy, jestli v sobotu, tak OK, ale mně to spíš přijde jako politická objednávka, takovýhle výstřel jednou týdně na 20 minut do Frantíkovek.
registrovaný uživatel Lkprak 
01.09.2011 (17:47)  
Myslím, že jsem někde zaslechl,že to v některých úsecích prostě nejde, respektive jde, ale jen při naprosto šílených nákladech na zemní práce.
registrovaný uživatel Sim 
01.09.2011 (17:44)  
infected.bass > pomerne jednoducha odpoved - dvoukolejka ma smysl (= se uzivi) tam, kde je takova hustota vlaku, ze to nejde vyjezdit na jednokolejce. A tohle je v podstate slepa vetev kdysi umele prevedena do skupiny mezinarodniho koridoru (kdyz prirozeny smer do Nemecka je pres Domazlice na Mnichov), takze se tady s hustym provozem nepocita ani v budoucnosti.

Pokud se bude neco zdvoukolejnovat, tak zrejme Plzen - Domazlice.
01.09.2011 (17:29)  
neonym: No to těžko, takovej úsek tam neni ani pro naklápěcí jednotky :-D

A teďka někdo fundovaný nezaujatý, nemohl by mi někdo vysvětlit, proč se nezdvojkolenil celý úsek až do Chebu? Vážně nemám šajna, tak pokud by někdo něco mohl sdělit, ale odpovědi typu "páč sou to blbcí" jsou zbytečné.
registrovaný uživatel Neonym  mail  
01.09.2011 (17:10)  
Paráda, dát pendolino na zakroucený koridor považuji za dobrý krok. Doufám, že mezi Prahou a Plzní pojede i 160.
  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko