..: Pendolino od prosince také na trati do Plzně :..

680.001 před Hořovicemi na trati 170, foto: Vitek_VPraha — Když se na jaře letošního roku konala u příležitosti otevření koridoru z Plzně do Chebu prezentační jízda jednotky řady 680 Pendolino po trati 170, vedoucí z Prahy (Berouna) do Chebu, většina místních lidí ani nedoufala, že tato moderní jednotka do těchto končin někdy znovu zavítá. Ještě nedávno těžko uvěřitelná myšlenka se však od letošního prosince stane realitou. Aktualizovaný návrh jízdního řádu pro trať 170 pro příští rok, který vstoupí v platnost 11. prosince 2011, totiž kromě dvou zrušených rychlíků obsahuje i vlak SuperCity na trase (Bohumín –) Praha – Františkovy Lázně. Vlak IC 502 budou České dráhy, stejně jako všechny ostatní spoje SC Pendolino, provozovat na vlastní podnikatelské riziko. Jezdit však bude jen jednou týdně, a to vždy v sobotu na jednom páru spojů. Z Prahy odjede v devět hodin; na trase zastaví jen v Plzni, Mariánských Lázních, Lázních Kynžvart a v Chebu. V 11.41 přijede do cílové stanice – Františkových Lázní. Mezi Prahou a Chebem bude navíc přibližně o hodinu rychlejší než klasický rychlík. Zpět se Pendolino vydá ve 12.19 a do Prahy dorazí tři minuty po patnácté hodině. V současné době probíhají jednání o tarifu a přepravních podmínkách, které zatím nejsou definitivní.

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 1.9.2011 (17:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Karlovarský ČR Plzeňský


  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tarten 
06.09.2011 (11:20)  
Miroslav Zikmund:
Proč používáte výrazy "blábol" a "na špičku nosu" na základě nějakých vlastních hypotéz se zjevně mylnými argumenty (jako že průvodčí je přepravovaný cestující atd.)? Myslel jsem, že na podobné věci jsou tu jinačí experti. Nebylo by lepší si to ověřit v nějakém schválení pendolina k provozu?

Cvičně si můžete zkusit odpovědět na otázky, jestli se třeba v letadlech smějí přepravovat stojící cestující (v Evropě), jestli tam smějí chodit letušky a jestli cestující smějí courat na toaletu.
registrovaný uživatel Kakov 
05.09.2011 (20:41)  
Miroslav Zikmund: děkuji za upřesnění, já jsem se to někde dočetl dokonce ve vyjádření ČD, tak jsem tomu jakousi důležitost přikládal, každo=ádně děkuji za Váš zasvěcený názor, já do těch předpisů moc nevidím
registrovaný uživatel Sim 
05.09.2011 (18:11)  
tarten > zatim je to posazeno u zlutych s kreditovou jizdenkou podobne, jako u modrych se zakaznickym jizdnym. Tedy ne na zaklade predem daneho kontingentu, ale jako sleva pro opakovane jizdy. Pokud by toto zachovano zustalo i u vlaku, byl by pak kontingent neomezeny, lepe receno omezeny poctem sedacek.
05.09.2011 (16:26)  
Karel Kovářík (01.09.2011 (19:38)) : že se nemohou v Pendolinu přepravovat stojící osoby je pochopitelně blábol. Tohle infantilní tvrzení vytvořili křupani, kteří si nevidí za špičku nosu, proto, aby zdůvodnili povinnou rezervaci místa v Pendolinech předraženou místenkou ...
Kdyby se tam nemohly přepravovat stojící osoby, tak by nemohla být prováděna za jízdy kontrola jízdenek - osoba kontrolující jízdenky přece též stojí, dále by tam nemohlo fungovat to bistro. Jednak stojí personál toho bistra jednak stojí zákazník bistra ... Jaký je rozdíl mezi osobou stojící na představku a osobou stojící v bistru ...

Jak jinak by bylo možné, že se stojící osoby mohou přepravovat ve vozidlech s naklápěním v Rakousku, Švýcarsku, Německu ... Tam jezdí naklápědla bez povinné rezervace - například na „osobních vlacích" ...
registrovaný uživatel tarten 
05.09.2011 (10:29)  
Oto: Rozdíl by měl být ve velikosti kontingentu (RegioJet neomezený, ČD omezený)

Proč myslíte, že u RegioJetu bude za 230 Kč kontingent neomezený? Stejně tak se dá postavit idea, že za 230 se bude jezdit jen v části poledního vlaku, ranní a večerní budou třeba za - nevím - 260 Kč. Je potřeba si počkat do středy na celý tarif (který samozřejmě může být teoreticky ještě změněn podle reakce ČD).
registrovaný uživatel Sim 
04.09.2011 (22:10)  
stratos > netusim co tam jezdi, ale pokud se jedna o spalikova Becka, je kazdy pribrzdeni (co nezvladne masina pomoci EDB nebo rekuperace) znatelnym snizenim komfortu pro vsechny uvnitr i okolo vlaku ... o zastaveni ani nemluve.
04.09.2011 (21:31)  
Karel Kovařík: Zásadní rozdíl to není, ale k pohodě cestování přes Ústí určitě nepřispívá,že R staví na krátkém úseku v Chomutově, Ch-město, Jirkově. Někomu může vadit i třeba taková drobnost, jako změna směru jízdy v Ústí (jako organizátor výletů pro věřejnost mám výše uvedené argumenty potvrzené od více cestujících)
registrovaný uživatel Kakov 
04.09.2011 (20:38)  
stratos: no když vezmu trasu Sokolov-Praha, je to přes Cheb kratší o 10 km, to je tak zásadní rozdíl??
04.09.2011 (20:34)  
Karel Kovářík: o víkendu autobusy ze Sokolova do Plzně nejezdí. A přes Cheb je to vlakem stále pořád kratší, než přes Ústí. Při využití víkendových rodinných jízdenek ČD by měl podle mne tento spoj i velký turistický potenciál (ZOO Plzeň, Berounsko, Zámek Hořovice ...)- určitě větší, než zde zmiňované Pendolino.
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
04.09.2011 (18:11)  
ad Karel Kovařík: ale figuruji. Nástupnická společnost se jmenuje METRANS Rail s.r.o. a já zde pracuji jako výkonný ředitel.
  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko