..: Odra vykolejila v Praze - Vršovicích :..

Vykolejení Ex 143 Odra, Praha–Vršovice, 12. 11. 2009, foto: Drážní inspekce ČR Praha–Vršovice — (Aktualizováno 12:15) Podle informací Drážní inspekce je aktuálně provoz na spojce Praha–Vršovice — Praha–Malešice jednokolejně obnoven. Dle původního informací našeho zpravodaje došlo v Praze - Vršovicích kolem 8:20 poblíž lokomotivního depa k vykolejení vlaku Ex 143 Odra. Vlak vykolejil minimálně 6 podvozky posledních 4 vozů. V čele vlaku byla lokomotiva 151.023. Vlak byl v úseku Praha–Vršovice — Bohumín odřeknut, cestující použijí z Prahy hl.n. vlak Ex 529 nebo vlak IC 503. Vlaky dálkové dopravy jedoucí přes stanici Praha-Vršovice budou vedeny odklonem přes Prahu-Libeň mimo stanici Praha–Vršovice. Cestující z této stanice použijí do Prahy hl.n. vlaky regionální dopravy.

Je potvrzeno, že nehoda se obešla bez zranění. Škoda na kolejích je (velmi zhruba) odhadnuta na 50 tisíc korun, na vagónech 400 tisíc korun. Při nehodě vykolejilo 7 vozů expresu, ale než vlak zastavil, 3 vagony najely zpět na koleje; v tento okamžik je tedy nutné nakolejit 4 vozy. Doprava kolem místa nehody již byla obnovena, vlaky jezdí pouze po jedné koleji, i nadále je nutné počítat s dílčími omezeními, např. EC 128 je veden do Prahy-Holešovic, z nichž bude cestujícím umožněno pokračovat za použití MHD.

Mimořádnostem se dnes nevyhla ani trať 170, kdy u Hořovic došlo ke srážce pracovního vlaku SŽDC (vozidlo MUV) a lokomotivního vlaku ČD Cargo. Provoz byl v úseku Zbiroh – Hořovice omezen na jednu traťovou kolej. Ve 12:34 byl provoz plně obnoven.

Zdroj: ČD – Omezení provozu, Drážní inspekce ČR; foto: DIČR


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 12.11.2009 (8:42)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Koudy 
12.11.2009 (15:26)  
výměna kolejnic Bě-Úv: Spíš havarajní oprava odkládající zas o něco dobu nutnosti zabodnutí nového "Z"tka s ještě nižší hodnotou rychlosti či později červeného terče.
12.11.2009 (15:19)  
dalik: jo, tohle je odjezdová skupina bývalého vršovického ranžíru. O kousek výš (na východ), jak jsou ty hromady hlíny, tam byla směrová skupina. A dál na východ (do kopce), jak vlak podjíždí lanový most a jsou tam taky zarostlé koleje, tak to byla vjezdová skupina.
Už dlouho se to nepoužívá a nikdy nebude. Pouze ve vjezdové skupině (horní-nejvýchodnější) se udržuje/udržovala jedna kolej pro (občasné) jízdy z Hostivaře do Krče a v odjezdové (dolní-nejzápadnéjší) zase jedna kolej pro jízdy ke sladišti kolejových polí (bylo v prostoru dolního konce směrové skupiny, jestli ještě funguje, nevím).
Na tomto prostoru se plánuje nová trať směr Hostivař. Ale kdy to bude, to je ve hvězdách.

Edit: Ha, VencaM byl o chlup rychlejší. :-)
registrovaný uživatel VencaM 
12.11.2009 (15:17)  
->dalik
To na tý mapě je odjezdové nádraží dnes již bývalého vršovického ranžíru. ONJ je za kopcem a s tímto nádražím nemá prakticky nic společného.
Rozhodně se nejedná o nic rozestavěného. Spíš je to postupně rozebíráno. Dnes už bohužel takovéto rozsáhlé seřaďovací nádraží nemá využití. Můj táta tam v 70. letech sloužil na vojně na hrbu, takže vím jaký tam býval fofr.
Tím pádem jde jen o to, jak tyto prostory využít pro koridor na Budějice a zbytek rozprodat, protože jiný využití to nemá.
Jinak toto odjezdové nádraží patří do systému, který začínal vjezdovým nádražím v úrovni Lanového mostu (ten silniční, co jim málem spadnul).
registrovaný uživatel dalik2 
12.11.2009 (15:11)  
Už začali měnit kolejnice (bez pražců) Běchovice - Úvaly. Jestli je to ale modernizace, bůh ví.
12.11.2009 (14:58)  
Modernizace traťového úseku Praha Libeň - Praha Běchovice (1.část):
Datum zahájení projektu: 1. září 2006
Datum ukončení projektu: 31. březen 2011

Co se na těch osmi kilometrech dělá 5 let?
12.11.2009 (14:45)  
Sim: Vaše zobecňující úsudky se mi zdají v tomto liché. Většina cestujících řeší spíše, sedí-li či stojí ve vlaku, čistotu vlaku, jízdu na čas, schůdnost absolvování WC a stavbu nového spojení a přestavbu hl.n. jako nutné zlo, aby bylo pak lépe.
Připadá mi, že se asi nepodaří změnit váš negativní pohled na tuto věc, :-).
Dalik: Mně zase připadá hrůzné platit údržbu dlouhodobě u něčeho, co se nepoužívalo a používat v tomto rozsahu nebude, :o).
registrovaný uživatel dalik2 
12.11.2009 (14:41)  
Vždycky, když kolem toho jedu, říkám si, kolik je to zničeného majetku! A to stačilo občas to projet a malé stromečky prostě vytáhnout ze země, dokud byly opravdu malé. Všechny ty koleje jsou hotové, je tam zab. zař., troleje. Aby se to dalo do pořádku, bude se muset celý svršek demontovat a spodek vyčistit od kořenů. Hrůza! Už víte, o čem tu písu?
registrovaný uživatel dalik2 
12.11.2009 (14:36)  
12.11.2009 (14:34)  
Šestimetrový břízy v okolí Malešic? Kde?
Nemyslíte náhodou bývalej vršovickej ranžír? Tam takový stromy jsou.
registrovaný uživatel dalik2 
12.11.2009 (14:24)  
Když už jste se tak pěkně rozepsali - co to je vlastne rozestavěné s těmi břízami? Má (nebo spíš mělo) to být další odstavné nádraží se seřazováním a obsluhou vlakových souprav? Jestli bylo potřebné ho stavět, proč není dodělané, když v některých místech se zdá, že už chybí jen kousíček? A dále je mi záhadou, když není dodělané, kde se obsluhují vlakové soupravy dnes? To se všecko vejde na ONJ? Nebo došlo k redukci vlakové dopravy do Prahy? To se mi nezdá.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko