..: Odra vykolejila v Praze - Vršovicích :..

Vykolejení Ex 143 Odra, Praha–Vršovice, 12. 11. 2009, foto: Drážní inspekce ČR Praha–Vršovice — (Aktualizováno 12:15) Podle informací Drážní inspekce je aktuálně provoz na spojce Praha–Vršovice — Praha–Malešice jednokolejně obnoven. Dle původního informací našeho zpravodaje došlo v Praze - Vršovicích kolem 8:20 poblíž lokomotivního depa k vykolejení vlaku Ex 143 Odra. Vlak vykolejil minimálně 6 podvozky posledních 4 vozů. V čele vlaku byla lokomotiva 151.023. Vlak byl v úseku Praha–Vršovice — Bohumín odřeknut, cestující použijí z Prahy hl.n. vlak Ex 529 nebo vlak IC 503. Vlaky dálkové dopravy jedoucí přes stanici Praha-Vršovice budou vedeny odklonem přes Prahu-Libeň mimo stanici Praha–Vršovice. Cestující z této stanice použijí do Prahy hl.n. vlaky regionální dopravy.

Je potvrzeno, že nehoda se obešla bez zranění. Škoda na kolejích je (velmi zhruba) odhadnuta na 50 tisíc korun, na vagónech 400 tisíc korun. Při nehodě vykolejilo 7 vozů expresu, ale než vlak zastavil, 3 vagony najely zpět na koleje; v tento okamžik je tedy nutné nakolejit 4 vozy. Doprava kolem místa nehody již byla obnovena, vlaky jezdí pouze po jedné koleji, i nadále je nutné počítat s dílčími omezeními, např. EC 128 je veden do Prahy-Holešovic, z nichž bude cestujícím umožněno pokračovat za použití MHD.

Mimořádnostem se dnes nevyhla ani trať 170, kdy u Hořovic došlo ke srážce pracovního vlaku SŽDC (vozidlo MUV) a lokomotivního vlaku ČD Cargo. Provoz byl v úseku Zbiroh – Hořovice omezen na jednu traťovou kolej. Ve 12:34 byl provoz plně obnoven.

Zdroj: ČD – Omezení provozu, Drážní inspekce ČR; foto: DIČR


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 12.11.2009 (8:42)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
13.11.2009 (7:44)  
Mě by jen zajímalo, jak se dostali dále cestující z vlaku, který vykolejil, když byl v dalším úseku odřeknut. Mohli také použít uvedené vlaky z Prahy hlavního nádraží? :) Pokud vím, dost špatně se odtamtud kamkoli dostává...

Jinak se mi těžko čtou názory typu: "dnes není seřaďovací nádraží potřeba, a (proto) už nikdy nebude, nelze udržovat muzeum". S tím se opravdu těžko smiřuje v době, která je plná (zatím bohužel jen) prohlášení o přesunech zejména nákladní dopravy ze silnic na koleje. Opravdu jde o věc tak archaickou, nebo zanikla spíše z důvodu nezájmu (způsobeného různými vlivy) než z důvodu zastaralosti? Podle mě by s využitím nových technologií (a po prosazeném zpoplatnění silnic a poškozování životního prostředí) podobná zařízení mohla opět najít využití - pokud se mezitím nerozprodají pozemky. Také by mě zajímalo, komu že to vadil hluk brzd právě v těchto místech, kde široko daleko kolem jsou prakticky jenom koleje...
registrovaný uživatel Kóřa 
12.11.2009 (23:42)  
Na stránkách DI a Vlaksimu je spousta fotek.
12.11.2009 (20:59)  
To Sim:nemohu souhlasit. Jedním z míst,kde by mělo být sprejerství z důvodů hustého provozu vlaků velmi obtížné je TUNEL pod Vinohrady,mezi Vyšehradem a Hlavním. Ale on je posprejovaný až hanba,dokonce i tabulky s označením únikových cest uprostřed tunelu jsou zničené.
12.11.2009 (20:58)  
Klein_boy:Ano, ze sprejerů na NS je mi špatně. Tu jejich mentalitu asi nikdy nepochopím.
registrovaný uživatel Sim 
12.11.2009 (20:47)  
Klein_Boy > me to naopak prijde naprosto logicke... nejezdi se tam, tak tam radi sprejeri. Pokud by tam co tri minuty jel vlak, asi by writeri moc klid na praci nemeli.
12.11.2009 (20:41)  
Také se mě dnes dotkl tenhle odklon a jel jsem přes NS rychlíkem na Kolín. Díval jsem se, jak jsou stavby NS strašlivě posprejované (beton i plexisklo). To je hrůza - ještě se tam ani pořádně nezačalo jezdit, a už je to takhle ošklivé. A už to takhle bude nejspíš napořád - nedokážu si představit, jak by se ty průhledné části měly čistit, beton by snad šel nějak přemalovat. Ach jo.

Jinak se ani já už nemůžu dočkat, až se bude regulérně jezdit na Kolín přes Libeň. Přece jen je to k vzteku, vidět moderní stavby které tam už několik let stojí a přitom se plácat pořád přes Malešice, kde jsou opravdu výhledy jak z hororu.
12.11.2009 (20:34)  
No zrovna v Libni je už nějaký ten pátek vidět že se opravdu dělá.Nový druhý a třetí peron místo kolejí pěkná díra,pravda vidí jen cestující tudy jedoucí vlakem osobním,nebo náhodou odkloněním(případně EC do Holešovic). Od 16.11. cca do konce listopadu bude probíhat aktivace autobloku mezi Libní a Běchovicemy.Současně s aktivací dojde k zprovoznění i mom. vyloučené první koleje. Po dobu aktivace AB bude možni jezdit jen mezistaničně,naštěstí se budou jednotlivé koleje "pouštět" postupně.
12.11.2009 (20:23)  
Minulý týden jsem (po delší době - jindy jezdím z Holešovic) jel z Prahy hlavního nádraží rychlíkem směr Kolín, Pardubice, Olomouc. Byl jsem zvyklý, že vlaky jezdily západním směrem (přes Libeň) - proto mne překvapilo, že teď, když je Nové spojení, jel vlak východním směrem přes Vršovice (těch bříz jsem si také všiml). Proč?
registrovaný uživatel Werkie  mail  
12.11.2009 (20:08)  
Odra dneska měla vůbec štěstí, cestou zpět měla místo standardních 20 min kvůli pracím okolo Jablunkova ještě navíc 25 minut protože v Bohumíně museli měnit rozbitou lokomotivu, odposlechnuto z vysílačky od personálu na Svinově :)

A ještě odpověď pro TaurusT, souprava byla složena z Bmee a za lokomotivou bylo jedno Bpee, ale bylo v něm zhasnuto. Včele byla 151 012.
12.11.2009 (19:08)  
VencaM: Ano máte pravdu, Vršovice jsou tzv. gravitační seřaďovací nádraží. Opuštěno bylo také z důvodu hluku ze zastavování a brždění vozů pomocí zarážek poměrně v centru města.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko