..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Samir Lepara":

  1 2 3 4 5 ... 72      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
EN 57 - 696Nevím proč, ale ten vlak působí strašně nepřirozeně, jako by byl dodatečně hodně zesvětlovaný přes vrsty.27.07.11 - 20:07
754.061-0Je to zbytečně volné, přitelil bych to trochu, aby tam nebylo tolik té oblohy.27.07.11 - 20:05
460.071-4Jak píše Chary, životnost vlaku a auta je rozdílná. Problém je ale v tom, že 460 jsou dávno za zenitem a cestující je často považují za jedno z nejhumusnějších vozidel (v Ostravě určitě). Ten banán je na dnešní dobu taky zastaralý, ale jeho výkon na současné tratě bohatě dostačuje. Fírovi asi nenabídne pohodlí jako 380, ale pokud jsou za ní řazeny moderní vozy jako Xmz nebo Xee z MOVA a Trnavy, tak je to cestujícím celkem fuk. Pokud se ale někomu zdá, že komfort 460 je na vyšší úrovni, není problém je odkoupit a pustit se s nimi do konkurenčního boje :-)))

Jasně, že dokud není čím nahrazovat, do šrotu nepůjdou... ale díky ROPům a jiným aktivitám, které teď u ČD probíhají plus díky soutěžím na provoz drážní dopravy bude brzy náhrada nutná a jedno tornádo zůstane na památku a šotojízdy a ostatní projdou rekonsturkcí přes vysokou pec. Ono totiž nejde jen o technický stav, ale i o to, že to vozidlo je MORÁLNĚ ZASTARALÉ.

Stejný osud potká ešusy (minimálně ty první z 90. let) v letech 2030-40 :-)

PS: Překopávat tornáda na nízkopodlažní, to by musela být pořádná ekonomická šílenost. Kor, kdyby to nevydrželo dýl než 15 let....
10.07.11 - 23:00
460.071-4Honza: Jen bych s dovolením připoměl, že v době kdy se vyráběly Favority ve velkém už měly 460 tak 10-15 let provozu za sebou... A koncepce 560/460 je z doby, kdy ve škodě vyráběli první 105ky.

Jinak jo, je to tak, někdo bude spokojen a někdo bude trpět. Ale nevím, proč by měli trpět normální cestující, kteří chtějí moderní a tichý vlak... Pak by se mohlo stát, že příště pojedou autobusem, protože Crossway vs 460 je pro nešoutouše jasná volba... Nebo by měli slinční dopravci raději nasazovat Karosu LC 735?
10.07.11 - 13:36
460.071-4Pro některé existence by bylo asi vhodné zařadit na konec každého vlaku jeden vyhrazený vůz Bg, aby si tam užívali šotoorgasmus ze zapocené koženky, třepajícího se vagonu a smradlavého záchodu do aleluja.

Ten zvuk když tornádo brzdí, to je fakt děs. Chudák fíra, poslouchat tohle celý den, to musí být děs.

Kubasek12BKV: Jezdil bys dobrovolně Trabantem, kdyby sis mohl pořídit Oktávii? Protože starý tráboš a tenhle křáp, to je tak na stejné úrovni.
09.07.11 - 16:08
751.374-0Slečna je fotografka? :-)01.06.11 - 10:12
Wiener Linien, typ U11Toto je urbanistická pecka. :-)01.06.11 - 10:11
714.206-0MV: Já bych řek že toto rozlišení je naprosto dostačující.25.05.11 - 14:34
460.061-5Moc pěkný neotřelý flek :)25.05.11 - 14:32
163.091-2Absolutní pecka! Tohle bych chtěl mít doma na zdi.21.05.11 - 10:58