..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "petr.284":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 15      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
726.030-0V Poličce v roce 1992 sloužily 726 pořád v nákladní službě.Osobně jsem v provozu potkal 726 247,ale foto neni jenom vzpomínky.06.10.14 - 17:32
193.823Moskva - Kyjev, aby to nebyla zase vnitrostátní relace.28.09.14 - 16:41
141.010-9V GVD 1990/91 R 1121 do Přerova nezajížděl.V letech 1988 až 1992 jsem dost často pobýval na Slovensku,ale nikdy jsem ř.141 na trati nepotkal.V květnu 1988 jsem absolvoval výpravu do Nízkých Tater zvláštním vlakem školní výlety,odboráři atd. Vlak byl vypraven z Prahy Smíchova ř.141 šestnáct vozů přes Prahu hl.n,ale ráno po přejetí hranic ze Slovenskem už soupravu táhly dvě lokomotivy ř.140.Vlak byl trasován přes Bohumín.Cestou nikde nezastavoval.První zastavení až Liptovský Mikuláš.23.09.14 - 15:04
141.010-9BBvk mě by docela zajímalo,jestli táhla soupravu až do Margecan.23.09.14 - 8:08
T 669.0087NIcKON nepamatuješ jaky čísla čmeláků sloužily na výkonech V1 a V2.V depu v Praze Vršovicích jich moc kolem roku 1988 ve stavu neměli.Co já pamatuju 770 042 sloužila turnusově v Uhřiněvsi obsluha vleček,770 013 záloha Smíchov nákladové nádraží.Potom 770 023,024,034,771 145,ale různě se to střídalo z výkony,které obsazovalo i PLD Kladno.12.09.14 - 10:54
150.004-0Když se ohlednu za minulostí mých předku pradědeček učastník bojů na Italský frontě v 1.světový přežil jeho syn roč.nar 1924 totálně nasazen za 2.světový v Německu prežil. Rok 1949 přišli o hospodářství a o živobytí.Rok 1953 přišli o všechny životní úspory,tak zas není tak špatná doba.10.09.14 - 14:35
150.004-0BBvk- děkuji za výzvu,ale musim zklamat,snad v budoucnu.10.09.14 - 12:06
150.004-0Rikin - taky jsem fotil pouze jenom mašiny a dneská,když si prohlížím negativy tak se chytám za hlavu.10.09.14 - 8:43
750.146-3V Chomutově sloužila i v roce 2001 nejčastěji jako náhrada za neschopné mot.vozy ř.843.06.09.14 - 21:46
810.368-1Soumrak ODS nátěrů v běžném provozu.04.09.14 - 17:42