..: Fotogalerie - detaily fotografie 150.004-0 :..
 

150.004-0


150.004-0Informace o fotografii:
 - Místo focení: Ústí nad Labem hlavní nádraží
 - GPS: 50°39'31.183"N, 14°2'35.535"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 19.7.1990
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu, Ex 375
Vindobona
 - Zobrazeno: 6767x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
11.09.2014 (20:11)  
BBvK: no dobře, tu šturcovou pro motoráky do Bíliny ani nepočítám, ta tam byla i dřív. Takže i s ní to šlo s 5 kolejí.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
11.09.2014 (19:54)  
No běžně ty odstavné koleje potřeba nejsou, ale při nějakých mimořádnostech typu povodně, se hodily.
Vtip je taky v tom, že nádraží funguje pro současný GVD, pokud je vše OK, ale jak se něco zpozdí, nebo se výrazně změní model, je to v háji. Nemůže současně přijet Os z Mostu, když ještě neodjel rychlík do Chebu, když na "první" koleji stojí zpožděný Os do Mostu atd.

Co s ecelkem povedlo, je ta oddělená hala od vchodu z venčí, ale když vzpomeneme, že ta hala byla po rekonstrukci před povodněmi 2002 a těsně po nich znova, měly se peníze investovat do jiných nádraží v okolí, které jsou svým stavem miliónkrát horší než bylo původní ústecké.

A ani ne rok po otevření nové haly, byla opět zničena povodněmi :-(

Jo a taky je super, že je nádraží přístupné z obou stran, zkrátila se tak doba přechodu ze střekovského nádraží, akorát škoda, že to tam tak nějak nefunguje, ty krámky slavný.
11.09.2014 (19:42)  
Na novém nádraží, na rozdíl od starého, odjedeme směrem na Most jen ze 2 kolejí. Na starém jsme odjeli ze 4 kolejí a kromě toho jsme měli minimálně 2 šturcové koleje na odstavování mašin/ motoráků. Dnes máme velké houby.

Když máte jednotky, tak je nepotřebujete... i když, občas se můžou hodit - ale proč jezdit mašina + vozy, když máte vratné jednotky, navíc v Ústí se kola točí pořád :)

Studuju - kam plánujete jít po škole? :-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
11.09.2014 (19:28)  
240.025: nějak nechápu souvislost.
v Ústí máte jeden z nejlepších dopravních systémů v republice. Moc jiných sytémů jsem teda nepoznal, ale řekl bych, že v Praze je lepší.
Na staré ústecké nádraží vzpomínám, protože jsem ho ještě ve staré podobě používal denně. Dnes je sice po modernizaci, ale ta krása nového nádraží už je dávno pryč, už je to špinavá "díra" a když jsem se zaměřil na různé stavební vady, které by v Praze neprošly, nestačil jsem se divit.

to, že nevíte, co pojede, je spíše negativní faktor - nemůžete se spolehnout na určité standardy kvality - prostě víte, že přijede nízkopodlažní klimatizovaná a tichá elektrická jednotka...

Dříve jsem věděl, že přijede panťák 460 nebo B(d)t, což je standardem podobné, i když 460 o proti "klasice" nabízel vždycky podstatně vyšší komfort, což lze usuzovat i podle ohlasů tehdejších cestujících, dnes vím, že na 99,99 % přijede nepohodlný "krám", ve kterém si neotevřu okno, nezhasnu světlo a všude něco příšerně hučí a smrdí (ve směru na Prahu), na Děčín a Most je to podstatně lepší :-)

A to nemluvím o tom, že ty ešusy svými hlukovými "emisemi" výrazně zamořují okolí i po čas prostojů mezi výkony, což je zejména v Praze strašný problém, když je to přes poledne odstavené všude, kde je nějaká kolej navíc.

Btw: studujete / pracujete v oboru? Studuju, studuju :-)

Edit:
Na novém nádraží, na rozdíl od starého, odjedeme směrem na Most jen ze 2 kolejí. Na starém jsme odjeli ze 4 kolejí a kromě toho jsme měli minimálně 2 šturcové koleje na odstavování mašin/ motoráků. Dnes máme velké houby.
11.09.2014 (19:41)  


Na Most lze odjet ze 3 kolejí, jestli mne paměť neklame.
A je to nějaká závada nádraží, že lze odjet jen ze tří kolejí a nemá šturcy anebo tam ty koleje nejsou, protože by stejně nebyly využity?
11.09.2014 (18:38)  
Honza: to snad nemyslíte vážně - v Ústí máte jeden z nejlepších dopravních systémů v republice, jako šotouš by jste měl být rád, že máte uživatelsky příjemnou a moderní veřejnou dopravu..

Staré ústecké nádraží, kde jsou ty časy...
Dnes je železnice hlavně nudná tím taktovým "strojovým" jízdním řádem, že se každou hodinu opakuje furt všechno stejně. To je teda výhodné pro zapamatování a výhodné pro stavění vlakových cest a podobně, ale šotouše to asi neohromí. Dále je větší jednotnost nasazení vozidel a jejich nátěru.


důležité je to především pro 95% lidí, kteří ji využívaji

Dříve když se jelo vlakem, tak člověk nevěděl jestli pojede panťák nebo klasika (bylo to překvapení) a dnes pokud nenestane nějaká velká mimořádnost, tak vím přesně co pojede.

to, že nevíte, co pojede, je spíše negativní faktor - nemůžete se spolehnout na určité standardy kvality - prostě víte, že přijede nízkopodlažní klimatizovaná a tichá elektrická jednotka...

Ono to bude ale stejně hlavně o tom, že považujeme za lepší všechno to, co už není a nemůže se jistým způsobem znova vrátit.

Ale lepší to je - chcete chaos? Jeďte se podívat do jiných krajů a hooodně rychle vystřízlívíte!

Btw: studujete / pracujete v oboru?
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
11.09.2014 (0:26)  
Staré ústecké nádraží, kde jsou ty časy...
Dnes je železnice hlavně nudná tím taktovým "strojovým" jízdním řádem, že se každou hodinu opakuje furt všechno stejně. To je teda výhodné pro zapamatování a výhodné pro stavění vlakových cest a podobně, ale šotouše to asi neohromí. Dále je větší jednotnost nasazení vozidel a jejich nátěru.
Dříve když se jelo vlakem, tak člověk nevěděl jestli pojede panťák nebo klasika (bylo to překvapení) a dnes pokud nenestane nějaká velká mimořádnost, tak vím přesně co pojede.
Ono to bude ale stejně hlavně o tom, že považujeme za lepší všechno to, co už není a nemůže se jistým způsobem znova vrátit.
11.09.2014 (0:12)  
Borovička: Díky za komentář, mluvíte mi z duše. Ono opravdu není vše černobílé. V té době, dráha skutečně šlapala, vozilo se jak zboží tak lidi, vše bylo obsazené personálem, vše sloužilo k tomu k čemu mělo. Dneska ? Pusto, prázdno, protihlukový stěny v lesích kde jsou k ničemu, ramena vlaků osekaný do neskutečných zhovadilostí. Nákladní doprava v úpadku, Sždc záměrně ruší manipulační koleje i v místech, kde by byl zájem o nakládku. To je skutečně pokrok...
10.09.2014 (20:33)  
Ale pánové není všechno černobílé, natož šedivé. Řada stanic a zastávek byla dříve obsazena, prodávaly se tam jízdenky a dokonce se uklízelo. To dneska už o řadě zastávek i nádražíček říct nelze. A třeba nádražky a stánky na perónech byly možná šedivé, ale dnes skoro nikde nejsou. Místo toho je automat, ale místnost je kvůli té neporušitelné čistotě skoro permanentně zavřená. A k datu snímku - rok 90, už opravdu mlátíme slámu. Ten snímek má v sobě i tu krásu trochu jiné železniční éry a určitě ne špinavé.
10.09.2014 (20:16)  
Přesně tak...
10.09.2014 (19:40)  
AD Hugo von Talhof Návratem "sergeje" jsou zřejmě myšleny zkušební jízdy PKP Cargo směrem PL-CZ-SK-HU.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko