Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
193.823 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 27.9.2014 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 6734x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Tak Rusové jsou chytřejší než my, přece si nebudou kupovat 7 exotů, to raději koupí 3 a další 4 poněkud jiné... :)
Na druhé straně Piňďa dost trpí nemožností měnit velikost jednotky (někde je moc malý, jinde zase moc velký) což by u Talga neměl být až tak problém, tam by měla být omezující jen množina vozů které budou vlastnit popřehazovat si to do značné míry můžou.
Samozřejmě netuším o kolik je neměnitelné Talgo levnější než měnitelné (rozchod) ale pokud to není majlant tak by mi přišlo logičtější jich vzít všech 7 měnitelných, člověk nikdy neví ne? Však jezdit bez měnění to taky dokáže...
A rozdíl oproti "současné klasice" (předpokládám že jsou tím myšleny standartní vozy na 200kmh bez naklápění ve stylu Xmz) - tak to by tu někdo musel nahodit orientační rozdíl v ceně, pokud to Talgo není o moc dražší, a má navíc tu možnost mírného zrychlení (díky naklápění) a možnost změny rozchodu (i když to potřebuje jen někde) tak pak bych to celkem chápal... ale jako vždy je to o ceně až na prvním místě :)
Na druhé straně Piňďa dost trpí nemožností měnit velikost jednotky (někde je moc malý, jinde zase moc velký) což by u Talga neměl být až tak problém, tam by měla být omezující jen množina vozů které budou vlastnit popřehazovat si to do značné míry můžou.
Samozřejmě netuším o kolik je neměnitelné Talgo levnější než měnitelné (rozchod) ale pokud to není majlant tak by mi přišlo logičtější jich vzít všech 7 měnitelných, člověk nikdy neví ne? Však jezdit bez měnění to taky dokáže...
A rozdíl oproti "současné klasice" (předpokládám že jsou tím myšleny standartní vozy na 200kmh bez naklápění ve stylu Xmz) - tak to by tu někdo musel nahodit orientační rozdíl v ceně, pokud to Talgo není o moc dražší, a má navíc tu možnost mírného zrychlení (díky naklápění) a možnost změny rozchodu (i když to potřebuje jen někde) tak pak bych to celkem chápal... ale jako vždy je to o ceně až na prvním místě :)
Astartoth > principielne ano :-) Stejny efekt, jako bych si do kupe v B natahl v ose vozu houpaci sit a vlezl si dovnitr ;-)
Pasivni naklapeni je, ze to ma laicky receno "kloub nahore a kabina se bimba pod nim"?
Jirka Panther: eh, omlouvám se, tím "marketingovým" nasazením pendolina byla míněna trata Praha-Ostrava. Na obloukovitějších trasách samozřejmě vliv klopení nezpochybňuju.
Klade pasivní naklápění nějaké vyšší požadavky na infrastrukturu oproti "solidně udržované evropeské železniční trati bez naklápění"?
Klade pasivní naklápění nějaké vyšší požadavky na infrastrukturu oproti "solidně udržované evropeské železniční trati bez naklápění"?
01.10.2014 (10:38)
Ad Keprt Dost by mně zajímalo kolik muziky by Talgo udělalo na našich koridorech. Pendolino na větvi Beroun - Cheb udělá hodně muziky (pokud mu funguje po celou dobu naklápění) Talgo sice neumí tolik naklápět (asi by musely být čtvrté rychlostníky), ale nehrozí u něj dlouhý výpadek naklápění, jak je běžné u Pindi po průjezdu Vranova u Stříbra. Jel jsem tam 5x a pokaždé měl problém nahodit systém.
Luxian: vždyť i to tam Chary píše - RŽD deklarují zkrácení jízdy Moskva Kyjev ze 13 na 7 hodin - díky talgáckému pasivnímu naklápění. Vzhledem ke vzdálenosti (nějakých 850 km) by se výrazného zrychlení dalo dosáhnout i s klasikami. Na mě to spíš působí dojmem, že RŽD chtěly/dostaly za úkol nakoupit Talgo a teď hledají, co s ním. Možná - moje spekulace - dopadne jako u nás pendolino (počet kusů souhlasí ;-) - marketingově atraktivní produkt, jehož užitných vlastností by se sice dalo docílit s "klasickou technikou", ale díky své jinakosti/exkluzivitě se bude lépe prodávat.
Astartoth: Ale to je jen pár jednotek, další mají jezdit vnitrostátně, kde změna rozchodu nehraje roli.
Lux: pise to Chary kousek nize: "kde se na přechodu Polsko/Bělorusko využije změny (bez vymeny podvozku, posunou se kola na naprave) rozchodu soupravy"
30.09.2014 (9:07)
Chary: Díky za info!
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko