Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 669.0087 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Ústí nad Labem západ - Ústí nad Labem-Střekov - GPS: 50°39'23.372"N, 14°2'26.961"E » - Datum: 27.5.1989 - Autor: BBvK - Pozn.: sken z negativu, ORWO - Zobrazeno: 4964x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Skoro bych se vsadil, že na V1 sloužil 0021. Dvojku si už nepamatuju.
12.09.2014 (12:26)
zase ako vždy za 5* proste tie čmeliaky od teba ja môžem :-)
NIcKON nepamatuješ jaky čísla čmeláků sloužily na výkonech V1 a V2.V depu v Praze Vršovicích jich moc kolem roku 1988 ve stavu neměli.Co já pamatuju 770 042 sloužila turnusově v Uhřiněvsi obsluha vleček,770 013 záloha Smíchov nákladové nádraží.Potom 770 023,024,034,771 145,ale různě se to střídalo z výkony,které obsazovalo i PLD Kladno.
Krásná vzpomínka na doby kdy ústecký uzel hřměl nákladní dopravou.
I jedničkový čmelák byl závěskový. Rozdíl byl v přidaném pomocném nosníku.
Fotka o pár set metrů a 25 let dál než tak Patrikova. Gól je, že se ty dvě soupravy před čtvrt stoletím teoreticky mohly klidně potkat, i když hrbouni tehdy vozily spíš hradecké rychlíky. Moc hezká vzpomínka na nulkové, závěskové čmeláky. Ten zvuk motoru si budu pamatovat do smrti. Když bublalo pětikilometrovou rychlostí véčko-první s "dozory", které mívaly klidně 2000 tun, z vršovického "odjezdu" nahoru proti osmi promilím, tak se lidem klepaly hrníčky až na Zahradním městě.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko