Praha — Jak jsme již koncem září avizovali, České dráhy upraví od 15. prosince svůj tarif. Kromě chystaného zdražování standardního jízdného přislíbily dráhy odtajnit v průběhu listopadu podrobnosti k novince v podobě síťové jízdenky pro druhou vozovou třídu. Slevová aplikace na In-kartě IN 100 % bude nově platná pouze pro druhou třídu vlaků ČD a zákazník za ni zaplatí 19.990 korun. Pokud však bude chtít i nadále využívat zmíněnou síťovou jízdenku v první třídě, bude si muset na In-kartu navíc dokoupit ještě roční doplatek do první vozové třídy za 3.990 korun (současná cena, pozn. red.). Celkově tedy vyjde roční cestování první třídou vlaky ČD na 23.980 korun, což je částka o 990 korun vyšší proti současné zlaté aplikaci. Dráhy si od zavedení tohoto produktu slibují navýšení počtu pravidelně dojíždějících. Pro tuto skupinu cestujících je připravená ještě jedna novinka v podobě 50% slevy na traťové jízdenky při použití In-karty s aplikací IN 50 %.
Zdroj: České dráhy
Mozna i B(p)ee-A, ale o tech v okoli nevim a ani se zjevne netykaji tohoto pripadu.
On si za ten chlív s hadrákama (A) ještě někdo připlácí. Nechápu!
Jo, chapu, ze pokud clovek v uhrnu za jednotlive jizdenky da za mesic 2000 a predplatne stoji 1000, tak je predplatne vyhodne. Pokud za jednotlive jizdenky dam 700, tak mozna taky, protoze mam ten klid.
Pokud ale za jednotlive jizdenky dam treba jen 300, tak mi to uz jako takova vyhoda neprijde. Jinymi slovy, nekde ta hranice nepochybne ne a tu kalkulaci, kolik utratim za jizdenky a jestli se vyplati predplatne musim udelat tak jako tak.
PS: 4 1/4letni jizdenky na 18 kilometru do 1.tridy stoji asi 11000, ne?
Každopádně IN100 nevlastním, zejména proto, že mi to jako studentovi příjde moc + navíc by se mi to finančně nevyplatilo. Ano rozumím i argumentaci, že máte prostě "lítačku" na vlak, ale z mého pohledu je to prostě za tu lítačku moc :-)
Asi by se vám přestal líbit v okamžiku zveřejnění ceny, stejně jako se vám nelíbí cena dnešní In100.
http://www.zelpage.cz/zpravy/9095 - docela by mě zajímalo, jak Barbados příšel na cenu 17 tisíc. Asi tím hodně lidí, stejně jako mne, docela naštval, když realita je nakonec někde úplně jinde.
20 tisíc je opravdu hodně. V mém případě, přestože vlakem cestuji rád, by se o tom dalo uvažovat opravdu jen při denním dojíždění a ještě s nějakým bonusem (např. PLUS 1 osoba zdarma o víkendech).
A i vzhledem k Akčním jízdenkám nabývá heslo "nechci slevu zadarmo" u IN50 takových rozměrů, že podle mě je IN100 lepší volba. Byť teď bude 50% sleva i na časový jízdenky.
Nechic: Asi tak. Kdo si má furt pamatovat, že si neposlal SMS/neoznačil lístek/skončila mu měsíční jízdenka.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.