..: Dráhy oficiálně představily nabídku IN 100 % pro druhou třídu :..

In–karta s novým designem (od 13. 12. 2009), foto: České dráhyPraha — Jak jsme již koncem září avizovali, České dráhy upraví od 15. prosince svůj tarif. Kromě chystaného zdražování standardního jízdného přislíbily dráhy odtajnit v průběhu listopadu podrobnosti k novince v podobě síťové jízdenky pro druhou vozovou třídu. Slevová aplikace na In-kartě IN 100 % bude nově platná pouze pro druhou třídu vlaků ČD a zákazník za ni zaplatí 19.990 korun. Pokud však bude chtít i nadále využívat zmíněnou síťovou jízdenku v první třídě, bude si muset na In-kartu navíc dokoupit ještě roční doplatek do první vozové třídy za 3.990 korun (současná cena, pozn. red.). Celkově tedy vyjde roční cestování první třídou vlaky ČD na 23.980 korun, což je částka o 990 korun vyšší proti současné zlaté aplikaci. Dráhy si od zavedení tohoto produktu slibují navýšení počtu pravidelně dojíždějících. Pro tuto skupinu cestujících je připravená ještě jedna novinka v podobě 50% slevy na traťové jízdenky při použití In-karty s aplikací IN 50 %.

Zdroj: České dráhy


Aleš Petrovský | 18.11.2013 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Nechic  mail  
19.11.2013 (12:27)  
Ohledně té výhodnosti IN100. Vy tu řešíte kolik člověk ročně najezdí a od kolik km se mu to vyplatí, ale nikdo tu neřeší kolik KM by majitel in-gold najezdil, kdyby ji měl a to číslo bude určitě jinde. Je to i cena za svobodu a flexibilitu. Jako spousta obyvatel větších měst má měsíční / čtvrtletní jízdenky i když nedojíždí do práce, ale použije MHD kdykoli se jim to hodí (za kamarády, nákupy, zábavou...) a taky se jim to třeba občas nevyplatí, ale příplatek za svobodu za to stojí.
19.11.2013 (11:25)  
No vše na inkartě je na jméno, to nikomu prodat nemůžu...
Karta se všemi aplikacemi na ní se dá za poplatek 100 Kč převést na někoho jiného.
registrovaný uživatel thingie  mail  
19.11.2013 (11:00)  
No vše na inkartě je na jméno, to nikomu prodat nemůžu...
19.11.2013 (10:44)  
můžu ji za nějakých podmínek vrátit?
Můžete ji někomu prodat.
registrovaný uživatel thingie  mail  
19.11.2013 (10:41)  
Mimochodem, když najednou tu síťovou jízdenku přestanu potřebovat, můžu ji za nějakých podmínek vrátit?
registrovaný uživatel JB 
19.11.2013 (10:30)  
Z mého příspěvku snad přímo nevyplývá, že to nepotřebuju. Vizte mé přirovnání ke koupi auta - lidé ho kupují mimo jiné proto, aby si zjednodušili některé situace, třeba aby nemuseli hledat v jízdním řádu.
19.11.2013 (10:25)  
Josef Petrák: Tak to jsou přesně důvody, proč si In100 nekoupím - svádí to k velkému mrhání časem.
19.11.2013 (10:18)  
JB: Když vidíte něco, co stojí méně než 20000 (tj. dvě piva na den), tak si to prostě koupíte a neřešíte, jestli to vlastně potřebujete a jestli to třeba ve vedlejším krámu neprodávají za třetinu ceny? Šťastný to člověk.

Nejsem chudý, ale výhodnost takového nákupu si počítám. Ne přes haléře na kilometr, to byl takový obecný výpočet pro představu, komu asi se tak může In100 vyplatit, ale podle toho, kolik obvykle za rok ujedu a zaplatím.
19.11.2013 (10:18)  
M: Výhodou je např. flexibilita. Na rok nemusíte páchnout na pokladnu. Můžete dobíhat vlaky na poslední chvíli. Můžete jezdit i oklikou, co byste normálně s jízdenkou neudělali - kolega tak jezdil Žilina - Brno nejdelší trasou přes Českou Třebovou jen proto, že tam ty jedničky za něco stály a nejlépe to navazovalo. :) (A když už to měl předplacené, proč by financoval ZSSK a jel přes Bratislavu a Břeclav?)
dopisovatel nebo člen ŽP Miloš  mail  
19.11.2013 (10:04)  
A co by si tak řekly dráhy za zavedení nové karty InSilver na dny pondělí-pátek nebo InBronze na víkendy a svátky??? To by byly pěkné nabídky...jak pro denně dojíždějící (po-pá) tak i pro pravidelné víkendové cestovatele... Snad by to někoho oslovilo, víkendová roční síťovka...
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko