Praha — Jak jsme již koncem září avizovali, České dráhy upraví od 15. prosince svůj tarif. Kromě chystaného zdražování standardního jízdného přislíbily dráhy odtajnit v průběhu listopadu podrobnosti k novince v podobě síťové jízdenky pro druhou vozovou třídu. Slevová aplikace na In-kartě IN 100 % bude nově platná pouze pro druhou třídu vlaků ČD a zákazník za ni zaplatí 19.990 korun. Pokud však bude chtít i nadále využívat zmíněnou síťovou jízdenku v první třídě, bude si muset na In-kartu navíc dokoupit ještě roční doplatek do první vozové třídy za 3.990 korun (současná cena, pozn. red.). Celkově tedy vyjde roční cestování první třídou vlaky ČD na 23.980 korun, což je částka o 990 korun vyšší proti současné zlaté aplikaci. Dráhy si od zavedení tohoto produktu slibují navýšení počtu pravidelně dojíždějících. Pro tuto skupinu cestujících je připravená ještě jedna novinka v podobě 50% slevy na traťové jízdenky při použití In-karty s aplikací IN 50 %.
Zdroj: České dráhy
je vidět že, s úplnou úctou k vám, nemáte žádné zkušenosti ..., kdyby jste je měl, tak víte, že na FÚ vám řeknou úplný hov..o, dokonce Vám nesmí nic říct... paní pod kterou jako PO spadáte, pokud s ní máte pěkné vztahy vám řekne ano je to v pohoděí, ale k lidem kteří provádí kontroly se nedostanete a je to jen na jejich libovůli, jestli to co jim nakecáte uvěří. Paní Vám klidně může říct jasně beru, kontrola za tři roky bude opačného názoru a?
Takže snaha o nalezení odopvědí, je nanejvýš oprávněná
Taky mám v účetnictví koberec a obrazy, ale to je bohužel v kanceláři a tak to každý vidí.
Nevím o co Vám jde ... do stejných problémů se může dostat každý ...
Na setreni casu jsou uzitecne telefon a email.
Na reseni hypotetickych dotazu ohledne DPH je pak idealni navsteva FU. Na nadrazi se vetsinou pro rady tykajici se dani nechodi.
to je ono, neocenitelná výhoda ... neřešit ... vypustit ... nechat se odvézt a čas věnovat tomu čemu chci, v první třídě se nemusím s nikým dělit o své soukromí, vždy najdu kupé kde sedím sám... žádný stres na D1
M
předpokládal jsem, že nejsem sám, kdo toto řeší / řešil / bude řešit. Že jsou tu lidi, co mají v tom jasno ...
ano toto řeší IN BUSINESS, äle ten je cenově neakceptovatelný a hlavně je neakceptovatelný u společníků, kteří o vlaku mají velmi škaredý názor a nechtějí ho změnit i přes fotky například vindobony 1. třídy atp, které jsem jim udělal... a nikdy by s ním nikam nejeli ... v této situaci chápete mou otázku snad lépe ... Zítra na to nádraží půjdu a zeptám se přímo tam, je pátek zase mě to zabije můj čas.
IN 100 chci hlavně taky kvůli tomu, že toužím si udělat Jana Pernera v Pardubicích ... asi dálkově - no za zkoušku nic nedám maximálně firemní peníze.
ale jinak děkuji za Váš sarkasmus, nepotřebuji nikomu nic dokazovat, když se člověk chce v něco ujistit a potřebuje to přesně ..., protože každý účetní má jiný názor a hlavně u kontroly FÚ, nebo vytýkacím řízení vratky DPH musíte vysvětlovat a všechno obhajovat, ale to asi víte, když jste takovej BOREC.
Firemním autem z bodu odkud vyjedu do Pardubic se prostě jede na prd, obzvlášť když v Chrudimi postavili ten kruháč ... že ... a jet svitavskou kolonou kamionů není taky žádný med ...
Přesně tohle je k nezaplacení! Mít traťovou, ještě lépe právě síťovou jízdenku, aby se nemuselo řešit jestli mám/ nemám koupenou jízdenku, kudy můžu/ nemůže jet.
Zrovna dneska nám s kolegou ujela tramvaj a měli jsme to jen tak tak do odjezdu rychlíku do Děčína, tak jsme to dali metrem s přestupem na Florenci a sprintem po eskalátorech :-) a já protože mám traťovou, jsem rychlík stihnul, on si ještě kupoval jízdenku, tak to nejspíš nestihnul (ve vlaku už jsme se nenašli).
Potom taky to každodenní omýlání furt stejný písničky, když jsem si kupoval ve vlaku jízdenku do Děčína a potom taky můžu jet přes Boletice? Jo, mám jednodenní jízdenku, můžu si koupit doplatek k tý původní/ mám traťovou týdenní, nemůžu si dokoupit nic, musím si pro tenhle úsek koupit (většinou na rychlo) novou. Hrůza!
Nebo musím vstávat o půl hodiny dříve, protože nemůžu jet na studentskou přes Ústí atd, atd.
Bohužel o in 100 si můžu nechat dlouho jen zdát.
Sorry za OT.
Ale chapu, ze jsi chtel ukazat, jak tomu rozumis a jak je tam urcity problem (ktery ale vsichni dokazou vyresit)...
Dobrý den
jsem úplně nepochopil, kterou tedy máte na mysli jízdenku/aplikaci ... je jasné že tato karta je výhodnější než jednotlivé jízdenky
Vy se tedy domníváte, že mám koupit nějakou prázdnou inkartu a do ní nahrát na nádraží aplikaci IN 100 a daňový doklad z nádraží na 22.900,- Kč včetně DPH dát do účetnictví, kde jako odběratel bude na daňovém dokladu - právnická osoba, IČ, DIČ, sídlo, datum zdanitelného plnění + DPH a na straně dodavatele České dráhy, s.o./a.s., adresa + IČ? (předmět plnění, množství, cena, datum)
A jako plátce DPH tedy řádně požádám o vratku 3.000,-Kč jako DPH z celkové částky 22.990,- Kč?
Rozumějte, anonymní účtenka pro právnické osoby je uznatelná pouze do výše 10.000,- Kč nad tuto sumu se použije Faktura, nebo daňový doklad, který jasně identifikuje obě strany ...
chápu to / rozumím tomu dobře?
děkuji pane Petráku
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.