..: První "taury" pro české dopravce - AWT rozšiřuje flotilu :..

ES64U4 Taurus pro AWT, vizualizace, foto: Siemens Ostrava — Nadnárodní skupina Adwanced World Transport, která patří mezi významné soukromé nákladní železniční dopravce v ČR i Evropě, obdrží koncem letošního roku celkem tři lokomotivy Siemens ES64U4 EuroSprinter, známé pod jménem Taurus. Tyto stroje budou vybaveny národními vlakovými zabezpečovači LZB/PZB a MIREL a jsou schváleny pro provoz v Česku, Maďarsku, Německu a Rakousku. Tyto exempláře patří mezi poslední dostupné kusy na trhu, protože Siemens již přešel na výrobu nové produktové řady Vectron. Půjde ale již o druhou řadu lokomotiv provozovaých u společnosti AWT, pocházející od výrobce Siemens. Dopravce má dlouhodobě pronajaté dva stroje řady ES64F4 EuroSprinter z lokomotivního poolu MRCE Dispolok.

Zdroj: Siemens, AWT


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 5.9.2013 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
14.09.2013 (19:05)  
:-) Pro Zippich, Pikehead :

U velkého Dia! Hlavně mu neříkejme "Bejk", nebo ten Taurus sleze z Evropy, přijme původní podobu a to bude fičák! :-)
12.09.2013 (14:30)  
Pikeheade, musím tě zklamat. Všechno v richtiku není. Můj dolní příspěvek byl skromným protestem proti rádobyvzděleneckému skloňování přejatých podstatných jmen neživotného rodu, jako je název téhle lokomotivy. Promiň, ale Taury jsou hory v Rakousku. Zatímco prostí lidé jezdí například autobusem, nebo Fordem Focusem, nebo Ikarusem, který projíždí oblouky s malým radiusem, tak ty jistě jezdíš Taurem a jistě si u toho připadáš jako antický hrdina Daidalos. Na to máš jistě právo, ale já mám právo se ti pošklebovat...
12.09.2013 (13:37)  
Zippichu, ještě by to chtělo něco teplého na nohy a nevynechávat ráno léky. Jinak jsem rád, že je všechno v richtiku.
10.09.2013 (17:03)  
"Servus". Sedím v univerzitním "kampu", zabalen do teplého "hubertu" a přemýšlím, jakým jsou ty "taury" asi schopny projíždět "radiem". Ale abych neschytal v diskuzi jen samé "míny", nebo ban do svého "statu", tak se dalšího "cirku" kolem jazykových zvyklostí už raději nebudu účastnit a pojedu domů. Prvním "autobem". Asi už to nebude "Ikarus", takže až o tom budu vyprávět ženě ve 3.pádě, nebudu vypadat jako vzdělanec.
registrovaný uživatel Kakov 
07.09.2013 (18:40)  
stoupa: plně s Vámi souhlasím,
registrovaný uživatel stoupa  mail  
07.09.2013 (10:42)  
Pro Karel Kovářík:

Zpětný leasing - naprosto správně jste doplnil - ještě bych si dovolil dodat, že je důležité hledisko "pro koho" je výhodné - což nemusí značit "sporná operace", spíše pohled z bodu optimalizace. Vzhledem k tomu, že jde o dosti zásadní nakládání s majetkem, bývá u slušných společností zpravidla v rozhodovací pravomoci představenstva, s kontrolní a nezřídka schvalovací pravomocí dozorčí rady.
registrovaný uživatel Kakov 
07.09.2013 (9:44)  
stoupa:

normální = běžně se vyskytující ano

normální = správný + výhodný, to už může být diskutabilní případ od případu
registrovaný uživatel stoupa  mail  
06.09.2013 (18:50)  
Zpštný leasing je normální, běžná operace.
06.09.2013 (15:20)  
ad 363.5 pro Cargo, oni ještě nějaké mají? Měl jsem za to, že je prodali nějakým Polákům a pronajali si to jako zpětný leasing...
registrovaný uživatel Hanys  mail  
06.09.2013 (11:20)  
F.Kothera:AWT jede! To není jak ČD Cargo s rekonstrukcema 363.5 :)
Ale AWT je s reko 363.5 také velice spokojeno.Proč by jinak s ČD spolupracovalo na vozbě vlaků v Maďarsku?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko