Ostrava — Nadnárodní skupina Adwanced World Transport, která patří mezi významné soukromé nákladní železniční dopravce v ČR i Evropě, obdrží koncem letošního roku celkem tři lokomotivy Siemens ES64U4 EuroSprinter, známé pod jménem Taurus. Tyto stroje budou vybaveny národními vlakovými zabezpečovači LZB/PZB a MIREL a jsou schváleny pro provoz v Česku, Maďarsku, Německu a Rakousku. Tyto exempláře patří mezi poslední dostupné kusy na trhu, protože Siemens již přešel na výrobu nové produktové řady Vectron. Půjde ale již o druhou řadu lokomotiv provozovaých u společnosti AWT, pocházející od výrobce Siemens. Dopravce má dlouhodobě pronajaté dva stroje řady ES64F4 EuroSprinter z lokomotivního poolu MRCE Dispolok.
U velkého Dia! Hlavně mu neříkejme "Bejk", nebo ten Taurus sleze z Evropy, přijme původní podobu a to bude fičák! :-)
Zpětný leasing - naprosto správně jste doplnil - ještě bych si dovolil dodat, že je důležité hledisko "pro koho" je výhodné - což nemusí značit "sporná operace", spíše pohled z bodu optimalizace. Vzhledem k tomu, že jde o dosti zásadní nakládání s majetkem, bývá u slušných společností zpravidla v rozhodovací pravomoci představenstva, s kontrolní a nezřídka schvalovací pravomocí dozorčí rady.
normální = běžně se vyskytující ano
normální = správný + výhodný, to už může být diskutabilní případ od případu
Ale AWT je s reko 363.5 také velice spokojeno.Proč by jinak s ČD spolupracovalo na vozbě vlaků v Maďarsku?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.