..: ÖBB a České dráhy budou v dubnu prezentovat railjety veřejnosti :..

railjet za Brnem, foto: Martin GrillPraha - Vysokorychlostní netrakční jednotky Siemens Viaggio Comfort, známé pod rakouskou komerční značkou railjet, se v průběhu dubna opět podívají na české koleje. Zatímco únorové zkušební jízdy tohoto vlaku byly neveřejné a sloužily k ověřování technických parametrů a prvotní zácvik vlakového doprovodu, již v dubnu se tato rakouská jednotka objeví na dvou pravidelných spojích z Prahy do Ostravy, kde si ji budou moci vyzkoušet i běžní cestující. Konkrétně se bude jednat o spoje SC Pendolino SC 513 dne 17. dubna a SC 506 o den později. Na vlacích bude platit běžný tarif pro vlaky přepravní kategorie SuperCity. S tím ostatně počítají již řadu měsíců také Smluvní přepravní podmínky Českých drah (SPPO), které uvádějí, že pokud vlak není zajišťován jednotkou Pendolino, ale je veden jiným typem rychlovlaku, například jednotkou railjet, tak cestujícímu nevzniká nárok na návratek z ceny místenky.

Zdroj: Železničář 5/2013, ŽelPage


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 9.3.2013 (22:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci Vozidla

Weitere aus Rakousko Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
12.03.2013 (11:28)  
arj : ne že by to bylo k tématu, ale ten vjezd by mě skoro zajímal, já je viděl vždycky jezdit klasicky po výpadovce :-)

V 7:00 ráno by se i dalo věřit, že to jezdí prázdný, to možná vlaky taky :-) Ale nepřestává mě překvapovat že jsou vlaky plný i v úterý nebo čtvrtek dopoledne i odpoledne z Prahy.
12.03.2013 (10:12)  
marně přemýšlím, co by mě donutilo vlézt do žlutýho moru. u mne má přednost vlak, i kdybych jel o trochu dýl,protože komfort je komfort a ten mi vlak nikdy nedá. sedět vedle smrdícího dědka,co se roztahuje přes moje sedadlo,to jsem si užil v devadesátých letech. a voschlý občerstvení a vlezlá stewardka to nespraví.

jinak mám dvě kolegyně v práci,co jezdí týdně Praha - Plzeň a obě vlakem. Protože než se dokodrcaj na Zličín a přelezou tam ten terminál, tak je vlak v Rokycanech...
11.03.2013 (23:45)  
Jak tak koukám na to své hodnocení, tak jsem snad zas tolik neřekl ne? Prostě nemyslím že sedm sedmic "Bp" na 230 je správná cesta, natož něco kvůli čemu by byl nezbytný takový povyk...

No nic, dobrou noc a sladké sny :)
Registrierter Benutzer Bakiy 
11.03.2013 (23:04)  
cca 40% volnych mist... To je zhruba 30 lidi. To i "Svejk" jich veze vic...
Proc prezentace na Ostrave? Jestli ono to nebude dany treba i tim, ze to poveze taurus. Mam tu vyjmenovat vsechny trate, na ktery smi? Vyber zas tak moc velkej neni...
Registrierter Benutzer tarten 
11.03.2013 (22:51)  
arj: Takže jediný efekt pro mne byl vjezd do ČB, už vím jak se vyhnout kolonám na I/20.

To je ovšem někdy k nezaplacení. :-D
Registrierter Benutzer arj 
11.03.2013 (22:42)  
paja butcher: busů tam jede pár (a konkrétně ty žlutý jsou tejdny dopředu vyprodaný,

Moje zkušenost z cesty žlutým busem do ČB, cca před měsícem: hledání místa na rezervačním systému SA 20 hodin před odjezdem = 2 volná místa, zakoupení jízdenky v SA na Wilsonu 15 hod. před odjezdem = kde to chcete, ulička-okno, předek-střed-zadek? (jejich systém hlásil cca polovinu vozu volnou). Realita při odjezdu (7:00 ráno) = cca 40 % míst volných. Kvalita služby = kafe, noviny bez výběru, wifi SA nefungovalo, jediný signál to chytlo v Písku a v ČB, jinak po silnici 4-20 "zobrazit sítě" = žádbé.
Takže jediný efekt pro mne byl vjezd do ČB, už vím jak se vyhnout kolonám na I/20.
11.03.2013 (22:27)  
mě by zajímalo z čeho kolega Pikehead vyvozuje, že do ČB se jezdí busem, když těch busů tam jede pár (a konkrétně ty žlutý jsou tejdny dopředu vyprodaný, takže nepoužitelný) a vlaky jezdící každou hodinu oscilují od několika prázdných kupé v soupravě po lidi stojící v uličkách

ale k railjetu - pokud jde o promo akci nevidím problém v Ostravě, Pendolino jezdilo taky propagační jízdy, Jančura objížděl celou republiku a nedávno i západočeské lokálky, vidina toho, že na railjet natáhnout ČD cestující od SA aspoň na jeden den na relaci Praha-Brno je podle mě trochu mlhavá :-)
Registrierter Benutzer tarten 
11.03.2013 (19:49)  
JK:
Vzásadě ano. Ale:
1) Na části trati to jezdit bude (Pha - Pardubice).
2) Souprava je přinejmenším skoro stejná jako ta, se kterou to jezdit bude.
3) Zákaznící na úseku Praha - Pardubice budou titíž, část těch výchozích z Prahy se dost možná podívají i do Brna a Vídně.

PS: Srovnejte Jančurovu prezentaci s Desirem s dnešním stavem v uvedených 3 bodech. :-DD když už to sem teda musíte tahat. :-DD
11.03.2013 (18:57)  
tarten: Takže ČD vlastně prezentují svůj připravovaný vlak takto:
1. Na trati, kde to jezdit nebude.
2. Soupravou, která jezdit nebude.
3. Zákazníkům, kteří jím pravděpodobně jezdit nebudou.

PS: Jančura má perfektní marketing. Jeho odpůrci dokážou dostat jméno jeho firmy pod každý článek o železnici. :D
11.03.2013 (17:31)  
Tak už vím, proč se někomu ten vlak zobrazuje a někomu ne. Pokud se zadá jízdenka s možnou rezervací, tak se nezobrazí a pokud se zadá pouze rezervace místa, tak to vlak nabídne a v další kroku to zobrazí toto: Vašemu požadavku nebylo možné vyhovět. Vlak pro určené datum/trasu nelze rezervovat - jeden z možných důvodů je provozní omezení (např. výluková činnost).
Kontaktujte prosím naše zákaznické centrum pro bližší informace - tel. 840 112 113, info@cd.cz.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko