..: LEO Express uvede dluhopisy na pořízení dalších vozidel :..

Dálková verze regionálního vlaku. Je vydařená, ale svůj původ nezapře, foto: Juraj Kováč Praha — V polovině prosince bude možné pořídit dluhopisy začínajícího soukromého dopravce LEO Express. Zatímco pětici jednotek Stadler Flirt připravuje na plný provoz mezi Prahou a Ostravou, připravuje dluhopisy na pořízení vozidel pro další uvažované trasy. V prospektu se společnost zmiňuje o dalších potenciálních trasách, kam by mohla vstoupit: Praha - Chomutov či Praha - České Budějovice, ale také destinace na Slovensku, v Rakousku a Polsku. Pro tyto účely chce touto emisí získat 550 milionů korun. Cenné papíry budou mít nominální hodnotu 1 Kč, ale pořídit jich bude možné min. 50.000 kusů. Roční úročení činí 7,5 % a úrok bude vyplácen ročně vždy 12. prosince. Splatnost je stanovena na 5 let. Za závazky ručí další ze společností holdingu LEO Transport - LEO Pool Express. Administrátorem dluhopisů bude J&T Banka a budou volně obchodovatelné na pražské burze.

Zdroj: LEO Express, J&T Banka


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 23.11.2012 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
dopisovatel nebo člen ŽP Railfort  mail  
24.11.2012 (10:03)  
Martin Slezáček: Guláš by v tom běžní cestující měli, kdyby se firmy naopak zřetelně nerozlišovaly. Vadí mi jen ten problik na "švýcarskou kvalitu". To podle mne na odjezdové informační tabule opravdu nepatří a navíc je to reklama klamavá.
23.11.2012 (21:02)  
Juristic007: 10 emzet ze Siemensu nebo 20 z Astra Vagonae Calatori? 2 a půl CityElefantu? :-)

Řazení a kategorie: Jakékoliv připomínky k řazení můžete směřovat správcům do příslušného diskusního fóra.

http://www.zelpage.cz/forum/azeni-vlak-na-elpage-t121.html
23.11.2012 (19:58)  
Tak na trasu Praha - ČB byly plánovány 3 (!) soupravy. To máme cca 180 milionů na jednu. ;-)
23.11.2012 (19:55)  
550 miliónů? Kolik je za to vagónů? To je tak 1 a půl railjetu. Za to toho moc nenakoupí a ten urok je někde kolem BBB, takze spekulativní pásmo.
23.11.2012 (19:06)  
Franta Plášek: Řeč je tuším o řazení vlaků na razeni.cz (tj. tady). A každopádně bych nechal pouze dopravní kategorie. A nebo druhá možnost - členit dle dopravce.

A k tématu - 7,5% je skoro až podezřele moc výhodný obchod.
registrovaný uživatel Rail-2005  mail  
23.11.2012 (18:55)  
7,5% ročně, to v dnešní situaci, kdy banky dávají z bídou 2% je velmi slušné. Do toho jdu. Narozdíl od ostatních, já skupině LEO věřím. A pokud se náhodou LE nechytne na českém trhu, tak minimálně v LEO Poolu si vozidla své uplatnění najdou, tudíž o návratnost peněz strach nemám.
23.11.2012 (17:52)  
Daniel Papoušek : ..asi jsem slepý, ale v článku "LE" nikde nevidím (postavenu na roveň SC). Pokud LE myslíte "LEO Express", tak se jedná nejen o obchodní značku, ale především o oficiální název společnosti (viz Obchodní rejstřík).
23.11.2012 (17:05)  
Já bych naopak všechny tyto marketingové kategorie zrušil a nechal jen ty zavedené (tzn. Os, R, Sp, IC, EC)... takovým tempem za chvíli bude 50 kategorií a nikdo se v tom už nevyzná :)
23.11.2012 (17:04)  
Daniel Papoušek: :-) Nádech... Kategorie SC bude taky.
23.11.2012 (16:42)  
Redakce zelpage: Proč nadržujete LeoExpresu a uznáváte jeho obchodní značku LE, zatímco značka SC pendolino pro vás neexistuje, i když se jedná o totéž. Když začnou do ČR jezdit railjety tak taky budou pouze EC a pak si Arriva vymyslý nové Sp vlaky s obchodním názvem AEx mezi prahou a Berounem, tak ji budete uznávat?? Žádám o sjednání nápravy.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko