..: Výluka úseku Ostrava-Svinov - Vítkovice přinese změny v dopravě :..

680.001-5, Výh. Polanka nad Odrou výhybna - Ostrava-Svinov, foto: Payus Ostrava — Od dnešního rána, 25.května 2012 7.00, zahájila Správa železniční dopravní cesty výluky mezi stanicemi Ostrava-Svinov a Ostrava-Vítkovice, která skončí 28.června v 17.00. Ta přinese změny organizace dopravy na trati jak pro regionální, tak dálkovou dopravu. Dálkové vlaky budou jezdit mimo žst. Ostrava-Vítkovice a osobní vlaky budou úvraťovat ve výhybně Polanka nad Odrou. Expres 231 Kysuca pojede ze žst. Ostrava-Kunčice přes Ostravu-Střed do žst. Ostrava hlavní nádraží odkud bude pokračovat jako EC 137 Moravia do Budapešti. Opačný EC 136 Moravia bude mimořádně končit v žst. Ostrava-Svinov odkud bude pokračovat jako Ex 231 Kysuca přes Ostravu hlavní nádraží a Ostravu-Střed do žst. Ostrava-Kunčice a dále po své trase do Žiliny a Sp 1642 pojede podle upraveného jízdního řádu též přes Ostravu hlavní nádraží a Ostravu-Střed do žst. Ostrava-Kunčice kde vyčká příjezdu Os 3407 jako návazného vlaku ze žst. Ostrava-Vítkovice. Všechny osobní vlaky krom tří budou odjíždět v době pravidelného odjezdu a budou o cca. 10 minut opožděny. Vybrané vlaky (Os 3405, Os 3409 a Os 3413) budou odjíždět zhruba o 10 minut dříve, tedy bez přípoje od rychlíku z Brna. Předmětem výluky bude oprava mostu přes trať 270.

Zdroj: České dráhy


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 25.5.2012 (9:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Moravskoslezský


editor nebo admin ŽP RaPa  mail  
29.05.2012 (22:32)  
Bartal: Mimoúrovňové křížení je zde zřízeno pro zvýšení propustnosti trati, neboť vlaky od Opavy nemusí při jízdě do Ostravy-Kunčic křížit hlavní trať Ostrava - Přerov.
registrovaný uživatel Bartal 
29.05.2012 (13:43)  
Zřejmě to je hloupá otázka, ale rád bych se zeptal na to, proč přes trať 270 vede most, proč nestačí pouze výhybka?
25.05.2012 (15:15)  
A ještě doplnění druhu prací - u mostu přes trať 270 bude prováděná celková oprava včetně zřízení nového nátěru. Pro tyto práce bude most částečně nadzvednut na stávajících opěrách - zvedání mostu bude prováděno v pondělí 28.05..
25.05.2012 (14:39)  
Upravil bych pár nepřesností:
1. Nikoliv most přes Odru, ale křížení s tratí 270, viz zde: http://www.mapy.cz/s/3X62
2. Ve čtvrtém řádku se hovoří o Ex 231 z OKu do OH a dále jako 137 - správně má být Ex 230
3. Při souběhu některých etap dle ROV 23032 bude mezi Svinovem a Vítkovicemi zavedena i NAD, ale to by mělo být za celou dobu jen 4x.

Snad už jen jako perlička fakt, že pod inkriminovaným mostem je v obou traťových kolejích zřízeno neutrální pole. Vzhledem k tomu, že hned u něj jsou oddílová návěstidla směr Svinov, mají dispečeři CDP Přerov nařízeno jezdit s E vlaky do Svinova v mezistaničním oddílu, aby nedošlo k uváznutí vlaku...
registrovaný uživatel Zilin 
25.05.2012 (13:15)  
Který ten most se má opravovat?
Tenhle: http://goo.gl/IOGxU ?
registrovaný uživatel Ross  mail  
25.05.2012 (12:55)  
Kdo ví, jednou jsem na mostě přes koridor viděl jakési chlapy SŽDC, kteří na něm něco měřili a zjišťovali. Možná opraví i koleje před a za tímto mostem. Potom by ta úvrať byla logická. Jinak to taky nechápu. Měli by opravit ale oba mosty. Aby to nedopadlo jako mezi Svinovem a Mariánskými hory, kde je opraven zatím jen jeden most.
registrovaný uživatel Sim 
25.05.2012 (12:39)  
Martin Pitřík > taky mi to neni moc jasne - pokud se pamatuju spravne, v poradi od Vitkovic je napred most pres reku a az za nim kolejove propojky => jezdeni pres Polanku neresi vubec nic.
25.05.2012 (11:35)  
Moc nechápu jednu věc. Pokud je předmětem výluky oprava mostu přes Odru a bude se tedy jezdit z Vítkovic na Svinov přes Polanku, tak i v tomto případě se bude muset jet přes zmíněný most a tedy jakékoliv manévrování v Polance je zbytečné. Neopravuje se spíše most přes železniční trať do Přerova? Díky za vysvětlení, neboť dané situaci teď příliš nerozumím.
registrovaný uživatel Praha hl. n.  mail  
25.05.2012 (9:05)  
Vždy jsem obdivoval ty lidi, co připravují ty výlukové řády a řeší různé mimřádné situace. Zároveň mě vždy lákalo si to zkusit.

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko