..: PESA zahájí testy motorové jednotky LINK II pro České dráhy :..

ČD 844.001 - PESA LINK II před dodáním, foto: České dráhy Bydgoszcz/Cerhenice — Polský výrobce PESA Bydgoszcz dokončil první exemplář motorové jednotky nové generace LINK II. Prvním zákazníkem s objednávkou na 31 dvoudílných jednotek se staly v březnu minulého roku České dráhy, pro kterého je vozidlo označené řadou 844 určeno. Během čtvrtka 10. května byla jednotka přepravena z Polska přes Lichkov do Velimi, kde se na cerhenickém Železničním zkušebním okruhu podrobí v nadcházejících týdnech zkouškám. Podle drah by měla být do provozu nasazena během letošního podzimu - např. na trati Plzeň - Domažlice mají LINKy kompletně pokrýt provoz regionálních spojů. Kromě Českých drah objednal 12 jednotek LINK II také německý dopravce Regentalbahn pro provoz na východě Bavorska.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 10.5.2012 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
11.05.2012 (10:24)  
Po travají 14T druhá největší ohyzdnost. Vypadá to jako bota. Snad se ujme přezdívka Škrpál.
11.05.2012 (9:48)  
Borecek 13 : Češi za komunistů zase kradli, někteří se ještě neodnaučili, protože zjistili, že je to fakt výborný a budou se mít o trochu lépe, než kdyby nekradli.

Jinak není polák jako polák a firma jako firma, pokud chce nějaká firma uspět na trhu, tak musí pochopit, že musí změnit svůj přístup, například Škoda to ještě nepochopila, dnes už to není podle mne tak významná firma jako bývávala.
11.05.2012 (9:29)  
Borecek 13: Kapání na hlavu docela často zažívám v "českých" béčkách. A nejednou jsem ho zažil i v české Karose.
PS: Když už chcete být nacionalista, tak bych na Vašem místě zapracoval na češtině.
11.05.2012 (9:05)  
Tak k té jednotce. Rozdíl mezi tím co je skutečnost a co jsme viděli na vizualizacích dělá hlavně jiné barevné schéma. Jinak se docela trefili. Pro cestujícího bude důležitý hlavně interiér a chodové vlastnosti. A co se Poláků týká,za to si svým přístupem mohou sami. Oni nikdy nebyly na výrobu,ale hlavně na kšeft a šmelinu. Doufám,že se v Bydhošti už za ty léta poučili a nebude lidem při dešti kapat na hlavu.
registrovaný uživatel Bóřa 
11.05.2012 (8:35)  
Podle mě vážně pěkná souprava! Vypadá festovně a tváří se dynamicky, i když design je asi trochu kontroverzní a podle zdejších reakcí se zdaleka nelíbí všem. A řekl bych, že jednotce i velmi sluší Najbrt schéma. Jen je mi smutno z toho, že český železniční průmysl tažený veleslavnou Škodou nic takového nabídnout neumí. Doufám, že se nové jednotky v provozu osvědčí a že se ČD proberou a začnou raději nakupovat za hranicemi.
11.05.2012 (7:19)  
Nádhera, konečně jiný neokoukaný a hodně neobvyklý design a ani nemám pocit, že když do toho vlaku kopnu, tak se rozpadne, u českých výrobků takový pocit mám, bohužel nevím proč
registrovaný uživatel Sim 
11.05.2012 (6:40)  
Konecne prvni prizpusobeni balkanskeho schematu nateru (puvodne ze studia Najbrt) tvaru vozidla. Mrzi me, ze nam to museli ukazat cizinci a to az potom, co jsme si domrsili nase plechace, brejlovce i esa.
11.05.2012 (1:53)  
Design mně intenzivně připomíná některá rekonstruovaná, možná i nová ruská vozidla. Je těžkopádný, bez elegance.
registrovaný uživatel horerad  mail  
11.05.2012 (0:31)  
No,hurá!!! Konečně něco jiného,než Regioklup a Syslel. Že by změna???
registrovaný uživatel Honza  mail  
10.05.2012 (22:38)  
Nevypadá to nějak jinak než mělo?

Jan Jindra: Hybridní jednotky nafta/elektrika by byly dobrý jen pro náš "šotouše", ale prakticky by asi moc dobrý nebyly, kdyby si na elektrice s sebou museli táhnout naftu a spalovací motor a na neelektrice by si zbytečně táhly přebytečnou el. výzbroj.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko