Praha — Ten, kdo by čekal, že omezení provozu vlaků z důvodu výluk na trati je dominancí pouze povrchové železniční dopravy, bude nejspíš překvapen. Ten, kdo využívá ke každodenní dopravě metro na lince C zanedlouho možná o trochu méně. Během velikonočních svátků proběhne totiž ve stanici I. P. Pavlova celková sanace výhybky č. 2 v 1. koleji, která si vyžádá přerušení provozu v úseku Muzeum - Pražského povstání od 21. hodiny pátku 6. dubna do úterý 10. dubna 2012 3.50 hodin. V úseku Pražského povstání - Hlavní nádraží pak bude zavedena náhradní autobusová doprava v trase linky X-C, přičemž stanice Vyšehrad a I. P. Pavlova budou po dobu prací trvale uzavřeny. Z důvodu obsloužení přestupní stanice Muzeum a centra metropole bude zaveden jednokolejný obousměrný provoz po 1. koleji z Florence.
V oblasti jmenované výhybky na IP bude s drobným předstihem během přepravních výluk odpojen a demontován programový pás vlakového zabezpečovače PA 135, dále odkloněna VKV dvoulinka a služebními vlaky navezeno kolejivo, nové pražce a další nezbytné součásti. Samotné práce obnášející mj. odpojení přestavníku, demontáž přívodní kolejnice, výměnu dřevěných pražců a štěrkového lože proběhnou až v prodloužené výluce. Během ní bude na místě pracovat mimo jiné i dvoucestný bagr, zřejmě typu MHS.
Z hlediska zabezpečení jízd osobních vlaků bude provedena úprava staničního zabezpečovacího zařízení ve stanici Florenc C, kde bude mj. při stavění jízdních cest na 1. kolej kontrolována volnost kolejových úseků až na Muzeum. V praxi to tedy bude znamenat, že každý vlak, který standardně přijede z Letňan na Florenc bude odtud pak přes kolejovou spojku ("kříž") za stanicí pokračovat v nesprávném směru na Muzeum a odtud zpět na Florenc, odkud bude dále pokračovat ve dvoukolejném provozu ve směru Letňany.
V odůvodněných případech, kdy bude nutná výměna, či nahrazení soupravy z úseku LT - MUC bude možno dle dispozic vlakového dispečera provést manipulační jízdu správným směrem z Florence na Pražské Povstání po 2. koleji, přičemž každá souprava, která by tímto úsekem jela, bude mít status mimořádného kontrolního vlaku. Výhledově je v termínu 5. - 8. července 2012 plánována též výměna, resp. sanace výhybky ve stanici Náměstí Míru a přepojování měnírny na DE, což by znamenalo provoz pouze v úseku Depo Hostivař - Náměstí Míru.
1 2 | Zpráv na stránku: |
To vše bez přístupu z povrchu a bez většího množství těžké techniky, s možností odvozu a návozu materiálu jen v malých vozech za MUV, které se navíc v denních hodinách nemohou dostat z/do depa přes provozované úseky (takže těžit a zavážet se bude pravděpodobně jen v noci). Takže ty tři dny jsou vlastně zejména proto, že to propojí několik nočních výluk a mezitím bude plonkový čas, kdy není jak dopravovat materiál.
no nestíhám se smát, brečet a divit se zároveň. Jasně - postavte tam výhybky! - vykopejte pro ně tunely a vůbec - ať je to zítra!!!!
nebo budu jezdit tramvají! Pitomí DPP - že?
:-)) - Pánové - Vás bych poslal do tunelu na výměnu - pak byste nepsaly tyhle komentáře.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.