..: Trať 220 u Benešova postihl výpadek elektrického proudu :..

363.127 v čele rychlíku mezi Červeným Újezdem a Střezimíří, foto: Andrew33 Benešov u Prahy (aktualizováno 10.11. 14.30) — Dne 9. listopadu, kolem třetí hodiny odpolední došlo na trati 220 mezi Benešovem u Prahy a stanicí Střezimíř k rozsáhlému výpadku dodávky elektrického proudu. Z tohoto důvodu je provoz na trati výrazně omezen a mnohé vlaky nabíraly vysoká zpoždění, jiné jsou pak ve své trase zkráceny nebo dokonce zcela odřeknuty. Zavedena byla náhradní autobusová doprava a současně se pracuje na opravě. Ta však potrvá, dle vyjádření Českých drah, minimálně do dnešní půlnoci. V provozu dochází vlivem mimořádnosti také k zajímavostem v řazení. Například na rychlíku 647 z Prahy do Českých Budějovic byla k vidění čtyřvozová příměstská jednotka řady 452. Částečně se také projevil nedostatek personálu drah a špatné informování cestujících ze strany SŽDC jako správce infrastruktury a také ze strany dopravce Českých drah. Několik minut před pátou hodinou bylo již obnoveno napájení v úseku Benešov u Prahy - Ješetice. I přesto se však mezi Benešovem a stanicí Střezimíř objevují opakovaně náhlé výpadky. Vlaky R 657 z Prahy do Benešova a R 200 v opačném směru byly vedeny náhradními soupravami. Aktuálně je provoz obnoven, k vyšším zpožděním by tak už docházet nemělo.

Zdroje: České dráhy, ŽelPage


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 9.11.2011 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
09.11.2011 (22:31)  
Zdá se, že už se jezdí normálně, vlaky mají zpoždění do pěti minut.
09.11.2011 (21:01)  
Tak proto bylo na babitronu tak červeno.
09.11.2011 (20:21)  
A nejvíc mě dostalo, když jsem těm lidem vysvětloval a radil s trasou, tak se mě jeden pán zeptal, jestli nejsem průvodčí nebo výpravčí. Když jsem mu vysvětlil, že jsem cestující, byl velmi překvapen..
09.11.2011 (20:19)  
S tou informovaností - osobně jsem stál u odjezdu R Praha - Budějovice, vedeného do Benešova žabotlamem. Lidé se báli do vlaku nastoupit, jelikož měl ceduli S 9 směr Praha-Vysočany a lidé nevěřili, že by to mohl být rychlík. Na místě nebyl po celou dobu (přistavení vlaku 16.00-odjezd 16.31) ani jediný pracovník drah (nepočítám li strojvůdce v kabině). Zpoždění se přidávalo salámovou metodou - 5, potom 10, potom 15 minut a stejně tak u přijíždějcího vlaku od ČB - 10, potom 30, pak 70, nakonec 150 min zpoždění. Neříkejte mi, že v celém nádraží není jeden pracovník, který by mohl na to nástupiště jít a lidem radit...
09.11.2011 (20:09)  
Honza)
Karel Kovařík mě již předběhl, je to přesně tak. Souprava zajišťovala dopravu do Benešova.
registrovaný uživatel Kakov 
09.11.2011 (20:01)  
Honza:
žába určite jela jen úsek Praha-místo s výlukou a dál bus + přestup na další vlak
09.11.2011 (19:55)  
Je zataženo - slunko nesvítí. Solární elektrárny přestaly dodávat "solární" elektrickou energii. A už je tu energetická krize.
FRK
registrovaný uživatel Honza  mail  
09.11.2011 (19:35)  
Jak žabí tlamu naučili jezdit na střídavinu?? Barčou, nebou brejlovcem?
09.11.2011 (19:21)  
Bohužel informovanost cestujících je v tomto dost velký kámen úrazu a chce to pochopitelně spolupráci všech částí drah. Ať již zaměstnanců ŽiDC (aktivní využívání možnosti živého hlášení), tak kontaktního centra a webu. Pochopitelně podávání informací se očekává i od vlakových čet. V případě NAD ještě možná řidič, ale ten obvykle nemá informace ani kde brát, natož je někomu podávat. Chápu, že se ve zmatku shánějí informace špatně, ale pořád lépe něco než nic.

Jinak v 16:50 bylo napájení obnoveno, údajně ale dochází k náhlým výpadkům (zdroj: ČD on-line). Tak snad se to do noci podaří zvládnout všechno...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko