..: ČD opět hýbou s cenami na trati z Prahy do Brna :..

1216.226 a 350.002, Brno, foto: Tomáš KubovecPraha — V neděli 23. října 2011 končí platnost nabídky ČD Promo ve vlacích z Prahy do Brna a z Prahy do Hradce Králové. Ti, kteří cestují do jihomoravské metropole, však nemusí věšet hlavu – od pondělí 24. října vstoupí v platnost nové akční ceny. Zákaznická (IN25) jednosměrná jízdenka bude stát 170 korun, obyčejná pak 200 korun. Oproti současné končící nabídce jsou sice jízdenky dražší, zdaleka však nedosahují výše plné ceny. Také jízdenky SporoTiket zůstanou levnější, neboť v první cenové relaci (jízdenky koupené 7 a více dní předem) budou stát 150 Kč / 170 Kč. Zde se oproti současné akci ČD Promo ceny nemění. Zkrátka opět, bohužel, přijdou majitelé aplikace IN50. ČD se pomocí akčních nabídek a nasazení modernějších vozů snaží do vlaků z Prahy do Brna nalákat hlavně cestující, kteří v současné době využívají dálnice D1. Ta totiž projde náročnou rekonstrukcí.

Zdroj: České dráhy


Matouš Vinš Poslat mail autorovi | 22.10.2011 (16:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Tarify

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer Oto 
23.10.2011 (22:09)  
To je pak ale libovolný marketing na nic, když setkání s realitou, kde platí TR10 a nikoli zákaznický přístup znechutí setkání s ČD natolik, že už s nimi dotyčný dalších 20 let nepojede a ještě je bude pomlouvat, kudy bude chodit

Tam je především chyba v tom, že SporoTiket neplatí po trase přes HB, když je to jen o 2 km delší a jezdí tam přímé vlaky.

Je-li SporoTiket relační nabídka, má platit z A do B po každé rozumné trase. A trasa pře HB je rozumná trasa, např. v případě zpoždění EC.
23.10.2011 (21:51)  
Robert-Antonio: průvodčí jí zkasíroval o plnou nezákaznickou cenu (hnusné, leč zcela podle TR10)

To je pak ale libovolný marketing na nic, když setkání s realitou, kde platí TR10 a nikoli zákaznický přístup znechutí setkání s ČD natolik, že už s nimi dotyčný dalších 20 let nepojede a ještě je bude pomlouvat, kudy bude chodit.
Registrierter Benutzer Oto 
23.10.2011 (20:49)  
Tyhle změny nechápu. SporoTiket už existuje a ceny jsou dobré.

Stačí ceny SporoTiketu uvádět v IDOSu. Nejvyšší úrovni pak dát neomezený kontingent (tak tomu stejně většinou je) a prodávat ji normálně u pokladny i v den odjezdu.
23.10.2011 (18:07)  
Heledte, a kde jste prisli na to, ze se bude D1 rekonstruovat? Krome toho, ze je cca. 5 let jasne, ze se tak musi stat co nejdrive, nevim o nicem konkretnim. Zeleznice musi byt konkurenceschopna i bez toho!
Registrierter Benutzer junkrs 
23.10.2011 (15:13)  
M:
...Urcite se mnou nebudete souhlasit, ale... Propagace urcite ano, ale proc cenou?...

Třeba něco jako:
"Chcete pohodlně do Prahy? Již nemáme koženkové potahy!
V koloně vzteky by se Vám svírala pěst? Tak v pohodlném kupé vás bude maximálně šest"
:-))
Registrierter Benutzer Ivan_B 
23.10.2011 (14:28)  
jva: Ano, však já vím o těch kvantech koženkových béček a jim podobných vozů co tu všude pořád jezdí, sám tím dojíždím skoro denně. Ovšem nejezdím po trati Praha - Ostrava ani Praha - Brno ;-)
Spíš jsem chtěl říct, že i u nás se dá někde jezdit celkem obstojně, není to vždycky ta profláklá koženka s osmi místy v kupé.
Registrierter Benutzer M 
23.10.2011 (13:56)  
Urcite se mnou nebudete souhlasit, ale... Propagace urcite ano, ale proc cenou? Praveze diky te oprave dalnice by lidi meli ve vlastnim zajmu zkusit neco jinyho. Autobusy tentokrat asi konkurence nebudou a lidi prijdou prirozenou cestou. Rekl bych, ze dulezity je jim rict, ze tady nejaka moznost je. Jestli to stoji 200 nebo 300 nebo 400, to uz je skoro jedno, vsechno tohle je levnejsi (pro jednoho, nicmene vetsina aut jednoho cloveka veze) nez autem.
Registrierter Benutzer jva 
23.10.2011 (13:27)  
Ivan_B: "...onehdy jsem jel z Brna do Prahy nějakým EC..." - ano, přesně jste použil onen kritizovaný neprofi novinářský postup - z jedné jízdy vyvozovat závěry.
Ale obecně - je to skutečně o propagaci - než zaplavit média "od příštího týdne tam a tam levněji" (jak je sleva financována nechme stranou), tak čteme PR omáčku co všechno někdy bude. Jenže sliby a skvělá budoucnost lidi do vlaku nedostanou.
23.10.2011 (11:29)  
On je to obecně problém, když má člověk změnit dopravní prostředek, kterým jezdil X let předtím. Jednu mojí kamarádku jsem nedávno přesvědčil, ať jede vlakem, že i sporotiket bez škrabky jí vyjde levněji nežli žlutobus (kamarádka má studentská léta už dávno za sebou :-)
Ač byla instruována, že do Prahy jezdí IC/EC každou hodinu, tak v Brně nastoupila do rychlíku přes Vysočinu ("měl na pragotronu Praha, tak jsem nastoupila, no..."), průvodčí jí zkasíroval o plnou nezákaznickou cenu (hnusné, leč zcela podle TR10) a ještě si užila 3,5 hodiny v kožence. Samozřejmě jsem se následně ocitl na koberečku. Shit happens :-(
Registrierter Benutzer Ivan_B 
23.10.2011 (0:04)  
Souhlasím s předchozími - onehdy jsem jel z Brna do Prahy nějakým EC, vozy byly moderní a čisté se šesti pohodlnými sedačkami v kupé (Bmz), do Prahy jsme přijeli deset minut před pravidelným příjezdem dle JŘ, takže spokojenost.
Ale to se třeba novinářům, kteří jeli vlakem naposled někdy na školní výlet zřejmě ani nehodí do krámu...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko