..: Pendolino od prosince také na trati do Plzně :..

680.001 před Hořovicemi na trati 170, foto: Vitek_VPraha — Když se na jaře letošního roku konala u příležitosti otevření koridoru z Plzně do Chebu prezentační jízda jednotky řady 680 Pendolino po trati 170, vedoucí z Prahy (Berouna) do Chebu, většina místních lidí ani nedoufala, že tato moderní jednotka do těchto končin někdy znovu zavítá. Ještě nedávno těžko uvěřitelná myšlenka se však od letošního prosince stane realitou. Aktualizovaný návrh jízdního řádu pro trať 170 pro příští rok, který vstoupí v platnost 11. prosince 2011, totiž kromě dvou zrušených rychlíků obsahuje i vlak SuperCity na trase (Bohumín –) Praha – Františkovy Lázně. Vlak IC 502 budou České dráhy, stejně jako všechny ostatní spoje SC Pendolino, provozovat na vlastní podnikatelské riziko. Jezdit však bude jen jednou týdně, a to vždy v sobotu na jednom páru spojů. Z Prahy odjede v devět hodin; na trase zastaví jen v Plzni, Mariánských Lázních, Lázních Kynžvart a v Chebu. V 11.41 přijede do cílové stanice – Františkových Lázní. Mezi Prahou a Chebem bude navíc přibližně o hodinu rychlejší než klasický rychlík. Zpět se Pendolino vydá ve 12.19 a do Prahy dorazí tři minuty po patnácté hodině. V současné době probíhají jednání o tarifu a přepravních podmínkách, které zatím nejsou definitivní.

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 1.9.2011 (17:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Karlovarský ČR Plzeňský


  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kakov 
04.09.2011 (18:00)  
prastravak: poslal jsme Vám osobní zprávu (přes želpage) s vysvětlením, kdyby nedorazila pošlu Vám ji znovu, jestli nevadí, přesunul bych další naši diskuzi do soukromých zpráv
04.09.2011 (17:00)  
to Karel Kovářík:
napsal jste mi 3.9.2011 v 14:37 ...pokud Vás zajímají další seriózní důvody, rád Vám je soukromě napíšu, už jsem to tu uváděl alespoň 20×

Našel jsem Vaše komentáře (mělo jich být 832), nejstarší ze dne 14. července 2008 v 18:58. Pokud se týká SA, pak jsem našel poslední ze dne 25.dubna 2010 v 16:14, kde uvádíte:
CD používám pravidelně a často... SA nikdy.....

Já osobně jsem cestoval 2x s autobusem SA někdy v roce 2006 nebo 2007 v noci z Prahy do OV, byl jsem vždy maximálně spokojen, tedy ve 100% použití, nicméně bych nikdy nenapsal hodnocení, že 100% služeb poskytovaných SA a autobusové dopravě je bez chyb, proto mě jen zajímalo, proč ten "žlutoshit" ve Vašem hodnocení... třeba je to averze ke všemu co je žluté...
registrovaný uživatel Kakov 
04.09.2011 (16:53)  
stratos: a k čemu podle Vás mají přímé spoje KV-Plzeň-Praha sloužit? páč do Prahy se lépe dostanete přímým vlakem přes Ústí, a do Plzně busem....
registrovaný uživatel Kakov 
04.09.2011 (14:42)  
Petr Šimral: jestli se mohu zeptat již v této nebo nástupnické firmě nefigurujete? děkuji
04.09.2011 (8:54)  
to Petr Šimral
možná se tady ví, víc než víte vy....:))
aspoň vidíte o co jste ochuzen, teď se tady mohlo psát furt o vás.. a místo "žlutoshit" se mohlo psát "šimrošit". Úspěch se přeci nikomu nesmí odpustit
04.09.2011 (8:41)  
to Ujetej
apropo, k tomu cestujícímu v NAD, já autobusák společnosti X nepustím do autobusu cestujícícho s jízdenkou společnosti Y. Vy ano? Řekněte, kde jezdíte a půjdu si to vyzkoušet
Omlouvám se, nejsem autobusák, nejsem ani odborník z oboru, jsem odborník ve zcela jiném oboru, proto jsem taky Pra-stravak....
Takže si to představuju tak, že autobusák firmy X klidně vezme cestujícího s jízdenkou firmy Y. A pak autobusák firmy X zavolá autobusákovi firmy Y: Svezl jsem ti tři kousky z Čierne pri Čope do Aše, tak (varianta I.) si to poznač a pak někdy mi to oplatíš nebo (varianata II.) něco za to budu chtít.. Ten cestující s jízdenkou firmy Y totiž uvidí, že jsem kabrňák, mám hezčí a čistší autobus než má Y a vařím lepší kafe...... a já Ujetej jsem hlavně slušnější a ochotnější, a už bude jezdit jenom se mnou..¨
proč myslíte, že cestovky rády a ochotně se starají o klienty zkrachovalých cestovek? :))
registrovaný uživatel Petr Šimral  mail  
03.09.2011 (21:00)  
ad Ujetej: buďte tak laskav a nevynášejte kategorické vědomosti o oblasti, o které nic nevíte, vy odborníku z oboru!!!

Není pravdou, že by za projektem RT Expres stál jakýmkoliv způsobem pan Radim Jančura nebo kdokoliv jiný ze skupiny Student Agency. Známe se, povídali jsme si o tom, ale naše vzájemné myšlenky nebyly kompatibilní.

Stačí vám to?

Petr Šimral, v roce 2004 - 2010 jednatel společnosti RAILTRANS, později RAILTRANSPORT s.r.o.
03.09.2011 (19:57)  
Mne, jako daňového poplatníka žijícího v Sokolově, zaujalo v návrhu nového jízdního řádu na trati 170 ani ne tak Pendolino, jako spíše zrušené vlaky, absence víkendových přímých spojů z Karlových Varů přes Cheb do Prahy (to by totiž podle mne mohlo přilákat zákazníky). Přál bych někomu z vedení ČD čekat skoro hodinu na přípoj na vlakovém nádraží v Chebu - opravdu úžasný zážitek. A to se tato čekací doba od příštího JŘ prodlouží o dalších 10 minut, o které budou rychlíky z Chebu do Prahy vyjíždět později...
registrovaný uživatel Ujetej 
03.09.2011 (19:28)  
A nejsme už dost daleko od článku komentáři tohoto typu?
registrovaný uživatel Ujetej 
03.09.2011 (19:16)  
Prastravak, jiří Kocourek

Jasně, že Railtrans, ale ve spolupráci s Jančurou, v té době tuším ještě neměl licenci na provozování osobní dopravy po železnici. Jinak na netu také umím hledat. Dále se Vašimy náízory zabývat nebudu. Oba (tři) jsme asi někde jinde. Já tady- a vy tady_ (pro Vás asi naopak). To že jsem pro Vás zřejmě lhář, moi fakt trhá srdce. Nejsem honibrk u počítače, co kdo řekne, ale pracuji v oboru a po pravdě, je mi z toho ZLE. Snesu hodně, ale v rámci fair-play

Cestujícího nebude zajímat barva náhr. bus. dopravy. On bude chtít jet za každou cenu. To je správný názor!!
apropo, k tomu cestujícímu v NAD, já autobusák společnosti X nepustím do autobusu cestujícícho s jízdenkou společnosti Y. Vy ano? Řekněte, kde jezdíte a půjdu si to vyzkoušet
Takže pro Vás správný názor možná
  1 2 3 4 5 ... 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko