Praha — Od 1. září zavádějí České dráhy v souvislosti s blížící se konkurencí další doplňkové služby pro své zákazníky. Kromě větší přítomnosti stevardek a lepšího servisu v 1. třídě chce teď dopravce oslovit cestující, jež mají zájem o komplexnější řešení přepravy mezi velkými městy. Odpovědí na možnost cesty "od dveří ke dveřím" má být nový projekt ČD Taxi, jenž navazuje jízdu vlakem na taxislužbu ze stanic Praha hl.n., Brno hl.n., Ostrava hl.n. a Ostrava-Svinov. Cestujícímu je garantována cena za kilometr, profesionalita řidiče či kvalitní klimatizovaný vůz, přičemž přepravu si lze objednat hned několika způsoby – na webových stránkách CityTaxi, e-mailem na adrese operator@citytaxi.cz, telefonicky na čísle 14041, či formou SMS na mobilním telefonu 777 257 257. Podmínkou získání výhod služby Českých drah je sdělení hesla "ČD Taxi" a předložení jízdenky či In-karty s libovolnou aplikací. Nutno však podotkout, že například v Ostravě je cena pro zákazníky ČD naprosto shodná s obyčejnou cenou této taxislužby. V Praze je naopak výhodnější využít taxislužbu HaloTaxi, kde je v rámci programu ČD Bonus ještě výhodnější cena, rovněž po předložení jízdenky či in-karty.
Ceník taxislužby ČD Taxi | |||
---|---|---|---|
stanice | nástup | cena za km | čekání 1 min. |
Praha | 25 Kč | 20,10 Kč | 4 Kč |
Brno | 40 Kč | 28 Kč | 3 Kč |
Ostrava | 20 Kč | 30 Kč | 6 Kč |
Zdroj: České dráhy
Ale z toho, ze ani nevis, kdo to byl, docela usuzuju, ze poradna odpoved neexistuje.
PS: Za 20 te svezu i ja a budu maximalne solidni. Ale bez listku a jen kdyz budu mit cas
Ale chapu ze meritko solidnosti pro nekoho muze byt co nejvyssi cena ;)
Co se týká nás, tak máme nastaveny opravdu hodně dobrý podmínky a tak se nám řidiči příliš nemění. Za poslední rok jeden. Navíc nebereme na nějaké inzeráty a podobně, ale pouze na doporučení stávajícího řidiče. Prostě tím vším se snažíme chránit i sebe.
Že by ses k tomu nevrátil Ti věřím. Já osobně bych sám nejezdil taky. Zkusil jsem si to na začátku a stačilo.
A já si ten obdiv vůbec nezasloužím, protože se o to stará hlavně partnerka a já jsem jen takový pomocník. Já mám raději ty mašiny ;-)
protoze je x faktoru, ktery ani sebeslusnejsi majitel proste nemuze uhlidat - zejmena lidi. a kdyz uz na nekoho prijde, vetsinou je to po uz dokonanym prusvihu.
a nechat si znicit povest je o dost rychlejsi a jednodussi, nez si ji vybudovat a udrzet.
takze vlastne hasitobura fakt obdivuju a preju mu stesti -;)
mas pravdu v jedne veci: a to v tom, ze pokud se nezeptas, u vetsiny radiodispecinku ti ji sami nereknou. kvasnicka a acka - to je trosku jina liga s 1100 auty. konec koncu, vzdycky to byl kvasnicka, kdo prisel s necim, co melo hlavu a patu (za moji ery to byla treba PDAcka pro ridice, ktera hodne usnadnila praci ridice, pak to zacali kopirovat dalsi...).
bohuzel toto neresi podstatu problemu, osidit zakaznika lze i pri jeho znalosti predpokladane ceny nahlasene radiodispecinkem: jako priklad si dejme situaci, ze jedes ze smichova na letiste. orientacni cena by mela byt (pri predpokladu 26.9 na km, 30 nastup, 16 km) cca 470 kc. co ti zadny dispecink neumi spocitat (logicky), je cekani na trase. a to je ten okamzik, ktereho spousta ridicu vyuzije, a s pomoci turba si v prubehu cesty natoci 10 Kc navic - a je v toleranci (ta by mela byt na max plus 20 Kc od odhadovane ceny...). pokud ma denne 10 jizd a u kazde prisadi 10 Kc, je na 100 Kc NEZDANITELNEHO A NEEVIDOVANEHO zisku, nebot ihned po ukonceni jizdy nasleduje tzv. "vymaz turba". co to je presne technicky, nevim.
hasitobur ma pravdu take v jedne veci: ta situace se opravdu mohla zmenit k lepsimu, jsem z republiky pryc uz delsi dobu. ale klidne ti vytipuju mista, kde te na cene osidi - a jsou mezi nima i magistratni stafly. a bude i u aut pod radiodispecinkem. a muze to byt brutalni narez, me jednou pan vezl z vaclavaku od muzea na mirak. kdyz mi na miste rekl tusim 290 Kc, tak jsem mu jen rekl "kolego, dam ti 150 a urcite se rozejdeme v dobrym..."
taxisluzba neni jednoduchej obor. a dokonce ani nas hlavni strateg "M" ho jeste tak nejak nestihl pochopit -:) na druhou stranu je pravda, ze jako demagog je znamej, proto na jeho argument o "verohodnosti" ani nemam nejak chut reagovat...
Tak to by musel byt clovek s prominutim debil, kdyz si muze zavolat taxi od solidni zavedene firmy s cenami 20/20 ... a to vubec nepocitam situace, kdy ten taxik clovek potrebuje kvuli tomu ze mu ujel posledni spoj nebo rozjezd kvuli pozdnimu prijezdu vlaku a tim padem bude nejake CD Taxi to posledni, co by si zavolal, i kdyby jezdili za polovic.
Nebo doslo k zamene Brna a Prahy? Nejak mi unika duvod proc by to v Brne melo byt o tolik drazsi.
http://zpravy.ihned.cz/cesko/c1-52759350-ruzynske-letiste-laka-na-nizke-ceny-jenze-kava-nadale-stoji-vic-nez-stovku
Letišti Praha lze ovšem přičíst i pozitivní změnu. Vyhnalo „černé“ nepoctivé taxikáře. Zatímco ještě loni v březnu Hospodářské noviny informovaly o gangu předražených taxikářů, dnes na turisty žádné nástrahy nečíhají.
Takze to skutecne vypada tak, ze situace se zmenila a 10 let sice mnohe zkusenosti znamena, ale pro popis stavu 9/2011 to bezprostredni znalost stavu veci neznamena (nemusi znamenat) zadnou
Jinak jsem nemyslel, že tu cenu Ti budu garantovat přímo já. To samozřejmě musí ten konkrétní dispečink.
Jinak v zásadě souhlasím s tím, co jsi teď naposledy napsal.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.