..: Dráhy spouští službu ČD Taxi :..

ČD Taxi, foto: České dráhy, a.s. Praha — Od 1. září zavádějí České dráhy v souvislosti s blížící se konkurencí další doplňkové služby pro své zákazníky. Kromě větší přítomnosti stevardek a lepšího servisu v 1. třídě chce teď dopravce oslovit cestující, jež mají zájem o komplexnější řešení přepravy mezi velkými městy. Odpovědí na možnost cesty "od dveří ke dveřím" má být nový projekt ČD Taxi, jenž navazuje jízdu vlakem na taxislužbu ze stanic Praha hl.n., Brno hl.n., Ostrava hl.n. a Ostrava-Svinov. Cestujícímu je garantována cena za kilometr, profesionalita řidiče či kvalitní klimatizovaný vůz, přičemž přepravu si lze objednat hned několika způsoby – na webových stránkách CityTaxi, e-mailem na adrese operator@citytaxi.cz, telefonicky na čísle 14041, či formou SMS na mobilním telefonu 777 257 257. Podmínkou získání výhod služby Českých drah je sdělení hesla "ČD Taxi" a předložení jízdenky či In-karty s libovolnou aplikací. Nutno však podotkout, že například v Ostravě je cena pro zákazníky ČD naprosto shodná s obyčejnou cenou této taxislužby. V Praze je naopak výhodnější využít taxislužbu HaloTaxi, kde je v rámci programu ČD Bonus ještě výhodnější cena, rovněž po předložení jízdenky či in-karty.

Ceník taxislužby ČD Taxi
stanicenástupcena za kmčekání 1 min.
Praha25 Kč20,10 Kč4 Kč
Brno40 Kč28 Kč3 Kč
Ostrava20 Kč30 Kč6 Kč

Zdroj: České dráhy


Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 2.9.2011 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Jihomoravský ČR Moravskoslezský ČR Praha


  1 2 3 4 5 6 ... 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel hasitobur  mail  
06.09.2011 (13:34)  
Sim > Stížnosti můžeš řešit přímo s taxislužbou, což je mnohem výhodnější, případně i na ČD. Znova opakuji, že pokud člověk přijede na nádraží, tak nikam nevolá. Přijde na stanoviště, předloží jízdenku či in-kartu a jede. Auta tam stojí a pokud některé odjede, dispečink tam okamžitě posílá další místo něj. Naprosto stejně to funguje na letišti či na FP stanovištích magistrátu Prahy. Pokud si zákazník objedná taxi z domova, hotelu a podobně na nádraží, tak opět předloží nějaký doklad ČD a řidiči sdělí, že je to v rámci ČD TAXI a jede opět za tu nabízenou cenu. Na nádraží žádná čekací doba není, protože tam auta stojí. Není to teda stále dokola proč řešit. Při objednání na jiné místo se postupuje zcela standartně. Pokud zákazník ve stanovenou dobu nepřijde, dispečink zákazníka upozorní a řidič zapíná taxametr a naskakuje čekačka.
Cenu garantuje taxislužba a můžu Tě upozornit, že si tyhle místa velmi dobře hlídají a dávají dobrý pozor, aby tam bylo vše v pořádku. Sebeméně problematický řidič se tam nemá šanci dostat.
Samozřejmě jsou i levnější taxislužby, i když já můžu soudit jen Prahu. Ale jsou to naprosto nesolidní firmy jako Speedcars, Kurýr a jim podobný a pokud bychom zjistili, že náš řidič má zájem jezdit u těchto firem, tak u nás okamžitě končí. Co se týká vozového parku, tak nemůžu mluvit za ostatní, i když opět se na tato stanoviště špatné auto nemá šanci dostat. U nás jsou nejhorší auta Škoda Octavia Elegance 1.9 TDI z listopadu 2008, která na konci tohoto měsíce měníme za nová.
registrovaný uživatel Sim 
06.09.2011 (10:48)  
Oka, takze podle vsech informaci mi to vychazi nasledovne:
Jedu vlakem do Prahy a chci do hotelu. Mam strach z ze zprav, ze taxikari v Praze jsou zlodeji, takze pokud se ke me dostane informace (a ted neresim, jak se o tom dozvim), ze mi nekdo (stale neni jasne kdo) garantuje uroven a cenu, uvitam to. Pokud chci mit jistotu, zavolam z vlaku, aby na me taxi cekalo (ale jak je to s cekanim pri pripadnem zpozdeni?), ale klidne se mohu spolehnout na to, ze tam taxi proste stat bude tak jako tak. Pokud k nemu prijdu a reknu jmeno hotelu, da mi cenu standardni; kdyz ale zamavam listkem a reknu "abrakadabra pyco" a jmeno hotelu, dostanu se mavnutim kouzelneho proutku na cenu odpovidajici zavolani, ale bez poplatku za cekani (pokud se nejake plati, coz stale nikdo nezodpovedel). V pripade, ze neco nebude v poradku to musim resit uplne stejne, jako by to bylo "neCD taxi", protoze s touhle sluzbou ma CD spolecnou pouze smlouvu, kterou v pripade nespokojenosti vice zakazniku vypovi a uzavre s nekym jinym; jakekoliv kompenzace se ale cestujici nedocka, pokud si ji nevydupe primo u taxisluzby (tedy stejne, jako kdyby tuhle sluzbu nevyuzil).

Pro jednorazoveho cestujiciho tedy v pripade potencialnich komplikaci zadna vyhoda neni, protoze vymenenou taxisluzbu na zaklade jeho stiznosti si neuzije.

A pravidelny cestujici (a pouzivac taxisluzby) si s nejvetsi pravdepodobnosti najde cestu, jak podobneho nebo lepsiho pomeru cena/komfort dosahnout i jinak.

Jako nejvetsi vyhodu tedy vidim fakt, ze (mozna) uz ve vlaku castujici najde informaci, ze taxi stoji tam a tam a ma se volat na tohle cislo. A ceny ze ma ocekavat takove, jake jsou uvedeny zde a ze ma verit, ze jsou to ceny znacne vyhodne, protoze on je preci velectenym cestujicim u modre armady, ktera pro nej vyjednala ty nejlepsi podminky, jake muze mit.

Nebo je to jinak?
registrovaný uživatel hasitobur  mail  
06.09.2011 (7:01)  
rpet > Sám o sobě jsi tady v komentářích napsal, že jsi inteligentní. Opravdu inteligentní člověk to o sobě nemá potřebu psát a hlavně je schopen pochopit psaný text.
Byť jsem strojvedoucí ČD, tak to dělám jen jako koníčka. Prostě jezdím proto, že mi to baví a ne proto, aby mi živilo. Hlavní zdroj příjmů v rodině je provozování taxislužby. Zjednodušeně pronajímáme auta připravená na taxi s kompletním servisem včetně zajištění dispečinku. Více jak polovina aut jezdí u AAA, zbytek u Halo, Profi a City. Dvě auta jsou zařazena v programu ČD TAXI. Znova opakovat jak to chodí nemá smysl, protože to už tady za mě Oto a M udělali.
registrovaný uživatel rpet  mail  
06.09.2011 (5:28)  
@ M:
...Je jeste v nejake jine zemi normalni, ze stojim pred taxikem a vypada na cenu X a kdyz zavolam nekam, tak presne ten stejnej taxik zlevni na Y?

ano, je. ku prikladu v GB...
registrovaný uživatel M 
05.09.2011 (23:40)  
tak znova. cestujici prijede do cilove stanice, a telefonicky si objedna taxi, se kterym pravidelne jezdi. dostane cenu stejnou, ne-li nizsi, nez ona avizovana. v pripade cesty z domova si opet zavola na svuj dispecink, a bez nutnosti kvakat jakesi heslo si objedna vuz, a bez jakych koliv serepeticek jede za stejnou, ne-li nizsi cenu, nez je ona avizovana. KDE A V CEM spociva prinos teto sluzby ze strany CD, opravdu netusim. a hlavne mi prosim nezacni tvrdit, ze v prilakani cestujicich do taxiku - to uz bych smichy asi neustal -:))
Slaboduchym nikoho nazyvat nebudu... Cestujici, ktery prijede do cilove stanice prave nemusi nikam volat, na nikoho cekat, nehledat spravny auto. Proste prijde a jede. Asi jako kdyby prisel na nadrazi, sedl do prvni vlaku, ktery bude na nastupisti a ten vlak se rozjede tim chtenym smerem. Zadne zjistovani kdy to jede, odkud to jede.
Co se tyce toho kvakani hesla, tak kdo ma problem rict ty ctyri slabiky, tak at to proste nedela. Ostatne pro cesty NA nadrazi (nebo vlastni i jinam) treba v Praze se na lepsi cenu dostane jako zakaznik CD s jinym partnerem. Pokud obvykle jezdi s jinou spolecnosti, tak proste pojede s jinou spolecnosti. Ale je hloupost, ze by vsechny ostatni byly levnejsi (nebo stejne drahe)

PS: Je jeste v nejake jine zemi normalni, ze stojim pred taxikem a vypada na cenu X a kdyz zavolam nekam, tak presne ten stejnej taxik zlevni na Y?
registrovaný uživatel M 
05.09.2011 (23:29)  
A ja se ptam (znovu)... jakou vyhodu v tomto ma cestujici? Co dostane a od koho (pokud nebude garantovane dodrzeno)?
Nechci si hrat na genia, ale ta vyhoda je tam podle mne (pokud teda prijmeme hasiboturovu verzi) jasna. Pokud tam nekdo tu vyhodu nevidi, tak OK, jeho vec, kazdej se muze rozhodnout sam a to je to krasny...
registrovaný uživatel M 
05.09.2011 (23:27)  
rpet
ale v tomhle pripade taky musis volat a sdelit onen tajny kod...

Bud budu verit tobe (a clanku) nebo hasiboturovi (a tomu, co je na webu Ceskych drah). Bez jakekoliv ironie nevim, komu verit a to uz jsem napsal drive...
registrovaný uživatel Oto 
05.09.2011 (21:30)  
tak znova. cestujici prijede do cilove stanice, a telefonicky si objedna taxi, se kterym pravidelne jezdi.

Vy tady mlčky předpokládáte tři věci.

1) pravidelné cestující. Jenže oni jezdí i nepravidelní, kteří, světe div se, nemají v mobilu žádné číslo na pražský taxík, ani netuší přesně kolik stojí, jen si myslí že je to "šíleně drahé". Pak jim taková reklama na rubu jízdenky může přijít vhod. A třeba pak pojedou taxíkem místo metrem, zvlášť když se ceny ve více lidech po zdražení PID začínají blížit.

2) že je normální někam volat. Přijedu-li do cizího města kdekoliv na světě, vrhnou se na mě taxikáři i bez volání. Je dobré tudíž znáte cenu a mít vybráno předem, aby mě náhodou někdo neoškubal.

3) Že všichni jdou jenom po ceně. Správně nabídnutý produkt (strčený kupci až "pod nos") se může prodat, i když není levnější.

Ano, Vám, kdo máte taxislužby zmáknuté, to asi nijak nepomůže. Ale nejste v ČR jenom vy. Navíc ČD tato akce téměř nic nestojí. Úpravu webu a pár letáků.
registrovaný uživatel rpet  mail  
05.09.2011 (20:59)  
@ hasitobur:
a do tretice:
...Jsem opravdu rád, že už vyjedou žlutý gumy a o některé zákazníky přijdeme.

jsem si jist, ze prijdete o vic, nez jen o "nektere zakazniky"...
registrovaný uživatel rpet  mail  
05.09.2011 (20:57)  
@ hasitobur:
kave > Občas je to marný :-)

ne, v tom filmu je to jinak:

"je to marny, je to marny, je to marny." -;)
  1 2 3 4 5 6 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko