..: Koridor Plzeň – Cheb plně otevřen – nehoda provoz opět přerušila :..

koridor Stříbro — Cestující na trati 170 z Plzně do Chebu se po pěti letech nepřetržitých náhradních autobusových doprav konečně dočkali přímého železničního spojení. Poslední dokončeným úsekem trati ze Svojšína do Plané u Mariánských Lázní jako první projel vlak R 750 z Prahy do Chebu, který díky 5minutovému zpoždění minul stanici Svojšín v 6.49. V téže době se ve stanici Stříbro dával do pohybu první ranní osobní vlak ze Svojšína do Plzně. Jeho cesta bohužel nevedla daleko, protože vykolejil ve Stříbře na plzeňském zhlaví při vjezdu na širou trať posledním podvozkem posledního vozu soupravy – služebního vozu řady BDs, který byl nesprávně řazen na konci soupravy. Příčina vykolejení není dosud známa, ale nehoda se překvapivě stala na úseku trati, který byl již několik let v provozu a jezdily po něm pravidelné vlaky, takže trať byla řádně „zajeta“ a s otevřením zbytku koridoru nemá zdánlivě nic společného. Z důvodu mimořádnosti byla zavedena náhradní autobusová doprava Kozolupy — Planá u Mariánských Lázní a podle tiskového mluvčího drah Radka Joklíka je třeba počítat s prodloužením několikaleté výluky ještě minimálně do zítřejšího večera z důvodu ohledání a opravy poškozeného úseku. Záchranné práce komplikuje také terén, kdy vlak vykolejil v terénním zářezu a těsně u mostu.

Zdroje: iDnes.cz, České dráhy – Mimořádnosti, ŽelPage


xfilipís | 1.5.2011 (15:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Plzeňský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
01.05.2011 (21:03)  
V květnu má projet po 170 Pendolino,v rámci ukončení celkové rekonstrukce 3.koridoru, nemá někdo blížší informace ?
01.05.2011 (20:09)  
khunas: Provoz není natolik silný, aby byla druhá kolej potřeba. Její dodělávání v celé trase by stavbu prodražilo o nemalé peníze a efekt by nebyl moc velký.
Skoro si troufám tvrdit, že by to byla stejná zbytečnost jako elektrifikace trati z Českých Budějovic do Českých Velenic.
01.05.2011 (20:08)  
Khunas) Jak by to asi bylo možnÝ? No prostě je to jednokolejný koridor, stejně jako třeba trať České Budějovice – Horní Dvořiště – Linz.
registrovaný uživatel khunas  mail  
01.05.2011 (19:59)  
jak je mozni ze je to jednokolejny ta druha tam bude nebo ne ?
01.05.2011 (19:20)  
gaston.g: Což tohle ještě jde. Třeba v jižních Čechách se vyskytují mnohem větší paskvily - např. poslední vlak v 18 hodin...
01.05.2011 (19:19)  
neni tech nehod nejak hodne ... pred chvili byla SKORO nehoda v praze ... a tohle vypada teda A) na hruby zanedbani pracovnich povinnosti a B) nechapu jak je to vubec mozne? Takoveto zakladni chyby neodfitruje zabezpecovacka?

http://www.novinky.cz/krimi/232205-v-praze-se-malem-srazily-dva-vlaky.html
01.05.2011 (19:06)  
Už jsem se děsil, že máme něco blbě. :) OK, jsou to 2 nápravy, tedy jeden podvozek.
01.05.2011 (19:03)  
První ranní osobní vlak v 6:50? Zdá se to divné jenom mně? :-O
01.05.2011 (19:00)  
Nejspíš se jeden bavíte o nápravě a druhý o podvozku...

Edit: Aha, Matouš byl rychlejší...:)
01.05.2011 (18:57)  
M 474 003: 3. koridor je skutečně v úseku Pňovany - Lipová u Chebu jednokolejný. Hotový je úsek Plzeň (mimo) - Cheb (mimo). V televizi asi brali celou část Praha - Cheb.
Ad. náprava - já tedy vidím taky dvě nápravy mimo. Náprava se totiž nerovná podvozku ;-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko