Praha — Soukromý železniční dopravce RegioJet (RJ) bude v Praze prodávat jízdenky ve svých prodejnách. Dvě prodejní místa se budou na pražském hlavním nádraží nacházet po stranách současného ČD Centra. První z nich, dříve patřící prodejci Cesty Wasteels, se otevře tento čtvrtek 14. dubna. Kromě jízdenek na vlaky RJ budou v nabídce jízdenky na autobusové spoje Student Agency Express, stejně jako další produkty nabízené mateřskou společností Student Agency, např. pojištění, služby autopůjčoven či zahraniční ubytování. RegioJet navíc získal možnost obchodně zastupovat DB Bahn v prodeji akčních jízdních dokladů, které lze jinak zakoupit na webu www.bahn.de. Přístup k nabídkám DB má také kancelář ČD Travel, která se nachází v sousedním ČD Centru.
Otevírací doba:
- po – pá: 8.00 – 18.30
- so: 8.00 – 11.30, 12.00 – 16.30
- ne: 10.00 – 13.30, 14.00 – 18.30
RegioJet a Student Agency díky dohodě s DB Bahn získaly přístup do prodejního systému DB, díky kterému mohou nabízet mezinárodní jízdenky jako SparNight, SparPreis, EuropaSpezial nebo Bayern–Ticket. Prodej byl spuštěn toto pondělí a bude možný na zastoupeních v Praze na hlavním nádraží a centrále SA v Ječné ulici, stejně jako v Brně na ředitelství SA v Domu pánů z Lipé na náměstí Svobody. Na ostatních pobočkách bude možné jízdenky vyzvednout druhý den po koupi. Telefonický a internetový prodej je v přípravě. Např. jízdenky EuropaSpezial Tschechien nabízí možnost cestovat mezi Českou republikou a Německem. Cenově odpovídají nabídkám SporoTiket Evropa prodávaným na eshopu Českých drah. Na rozdíl od ČD nabízí DB Bahn také zlevněné jízdenky do první třídy – např. Berlín se prodává od 29 eur v 2. třídě a od 49 eur v 1. třídě. SA tak bude nabízet jízdenky na dálkové spoje DB, autobusy SC Bus/DB Expressbus Praha – Norimberk, španělské rychlovlaky AVE, francouzské TGV nebo spoje Eurostar Brusel – Paříž – Londýn. V nabídce je také mnoho přestupních relací.
IC RegioJet tiše pokračuje s přípravami
Ačkoliv vozová garnitura pro vlaky IC RegioJet Praha – Ostrava – Žilina zatím zůstává bez komentářů, dopravce pokračuje s přípravami projektu a datum startu směřuje na začátek léta. V současné době má k dispozici tři lokomotivy řady 162, které prošly technicko–bezpečnostní zkouškou a čekají na finální schválení Drážním úřadem do provozu. V rámci prvních jízd budou pronajaty tuzemským nákladním dopravcům. Někteří z nich již zájem projevili. Naplno běží náborová kampaň na palubní personál. Zatímco v dřívějších měsících hledal RJ zájemce o místa strojvedoucích, nyní poptává zaměstnance na pozici palubních stevardů. Kampaň běží ve spolupráci s Ekonomickou fakultou VŠB–TU Ostrava, která zajistí také prostory pro konání náboru. Minimální požadavky jsou maturita a aktivní angličtina či němčina.
Zdroj: Student Agency, RegioJet, ŽelPage
Tak Sime, ses nula, tipy mas uplne spatny, ses nic. Stalo se prece neco zcela jineho:-)
prosim opraste si pamet
Nápisy hlásají "RegioJet, StudentAgency, mezinárodní jízdenky, autobusové jízdenky, cestovní pojištění".
Jo a mariáš - dnes už dlouholoetý ředitel gymnázia, tehdy 30 letý, ty na še sedmnáctilé spolužačky pilně doučoval.
Ostatně doufám, že k tématu bude v nejbližších dnech samostatná aktualita.
Kdysi nam jeden nejmenovany kantor tloukl do hlavy ruzne myslenky, z nichz nektere se mi povedlo zaznamenat a povazuji je za usmevne, ale zaroven je radim do skupiny "neco na tom bude:
- marias a sachy patri ke stredoskolskemu vzdelani
- na zakladni skole kantori uci, jak veci funguji. Na stredni skole se vysvetluje, ze to takto nefunguje vzdy. A vysoka skola nauci cloveka si pripustit, ze to tak funguje jen v laboratornich podminkach, pricemz v realu se prakticky vzdy vse chova jinak
- pokud vam budu vykladat ucebni latku predepsanym zpusobem, budete si pamatovat kulovy. Kdyz vam do toho sem tam pridam nejakou perlicku, tu si zapamatujete, ale ostatni ne. Proto vam musim veskerou latku predkladat ve forme ostrasujicich prikladu, bo tech je vsude plno a vy si aspon neco ze skoly po letech vybavite z pameti.
- pokud nebudete mit maturitni ples, je maturita zbytecna - do hospody muzete jit i bez ni. Ale na plese mate vysostne pravo se zliskat na oficialni akci skoly :-)
No, zpatky k tematu ... nechtel sem tim rict nic jineho, nez to, ze pozadavek na stredoskolske vzdelani nemusi byt vzdy podlozen znalosti odbornou - jen se chte tak nejak naznacit, ze se budou pozadovat cinnosti a znalosti ale treba i spolecenske vystupovani na nejake deklarovane urovni.
Zrovna tak chapu, ze neni vzdy bezpodminecne nutne, aby uchazec mel skolu daneho zamereni - nicmene je aspon vhodne, aby povedomi o oboru mel. A otazka je, co je pro zamestnavatele horsi - kdyz ma elektrikare ucit cist strojni vykresy, nebo kdyz ma strojare naucit naprogramovat nejaky automat? A nebo je snazsi naucit programatora cist ve vykresech a zaroven ho ucit aspon zakladni znalosti obrabeni?
Ano, mluvim (pisu) ted o obsluze/udrzbe vyrobni linky. Od takoveho zamestnance se pozaduje znalost obrabeni, je potreba umet danou linku nastavit a naprogramovat a pritom si dokazat ze strojnich vykresu vytahnout potrebne udaje. V principu je jedno, jestli na to naberu cloveka z oboru strojariny, elektriky nebo programatora - u vsech je nejaky predpoklad, ze se jedna o technika s analytickym zpusobem mysleni, coz je jedna ze zakladnich podminek dane prace. A uplne na houby mi v danem pripade bude humanisticky zamereny stredoskolak nebo vysokoskolak, bo to proste nebude umet "osefovat" ani kdyby se rozkrajel.
Pokud budu resit konkretne obsluhu vlaku, co potrebuje za znalosti a dovednosti?
- nekdo tu zminoval (uz driv) ciste zeleznicarske zalezitosti (zkouska brzdy, navesti) ... v muze to resit kurs, ale da se predpokladat, ze cim vzdelanejsi clovek, tim snaz to pochopi
- prijemne vystupovani, kontakt se zakaznikem ... zde opet je dosazene vzdelani (az na vyjimky) primo umerne urovni diplomacie, kterou dokaze vlakovy personal pouzit pri komunikaci s cestujicimi ... takze ano, ani tady nebude pozadavek na maturitu zcela od veci
- roznaska obcerstveni a novin ... tohle v principu zvladne cvicena opicka, takze tady je to fuk
- znalosti jizdnich radu, tarifu a vsech techto obchodne-technickych zalezitosti ... v pripade CD je toho tolik, ze ani VS neni zarukou, ze to obsluha vlaku pochopi, aby cestujicimu poradila spravne. Takze i tady soudim, ze se clovek s maturou bude pohybovat preci jen jisteji, nez nekdo, kdo ze o maturu kvuli matice a cestine radsi ani nepokousel.
Preci jen, ne vzdy to v zivote funguje tak dobre, jako v tehle anekdote:Potká profesor svýho bývalého žáka a povídá:
"Človeče Nováku, tak jsem slyšel, že máte na kontě víc než třicet milionů, jak to děláte? Vždyť jste byl v matematice a ekonomice vždy velmi špatným žákem!"
"To máte tak, pane profesore, asi takhle: "Já nakoupím za 5, prodám za 10 - no a těch pět procent mi stačí."
Karel Kovářík > dekuji, ze mi rikate, ze nemam narok na neco, co nepozaduji :-D Jeste jste to mel napsat velkymi pismeny jako minule :-P
Jinak mate pravdu, je to napad ala Jancura Ultraz - presne v tom duchu, ze - narozdil od CD - se nekdo chopil prilezitosti a zatim vse nasvedcuje tomu, ze z ni dokaze vytezit maximum: pretahnout zamestnance, ziskat prodejni prostory na lukrativnim miste, nabidnout zakaznikum vice jizdenek nez jen na svych nekolik vlaku ... a to vse v situaci, kdy se u modrych mozna jeste ted bijou v prsa, jak dokazali s konkurenci (CW) zatocit :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.