Zbiroh — Cestující bydlící ve Zbirohu se dočkají příjemné novinky v podobě autobusu na zavolání, či chcete-li poptávkové autobusové dopravy. V Plzeňském kraji se jedná o revoluční novinku, kdy si cestující sami, minimálně 20 minut před určeným časovým údajem odjezdu autobusu, zavolají na tel. číslo 777 250 143 a vyrazí pro ně v pracovní dny mikrobus buď na zastávku Zbiroh, náměstí (odj. 20.35, 22.35 a 23.35) a odveze je k nádraží ve Zbirohu, či naopak, ze zastávky Zbiroh, žel.st. (odj. 21.15, 22.50 a 23.40) do centra Zbirohu. Tuto formu jakéhosi ShuttleBusu zajišťuje Autobusová doprava Miroslav Hrouda a to bez jakéhokoliv navýšení finančních nákladů. Cestující bude vozit upravený Ford Transit (na obrázku) a vyjíždět se bude i pro jediného cestujícího.
V případě úspěchu se předpokládá zachování této dopravy i do Kařezu, kam bude nádraží ze Zbirohu přesunuto v rámci výstavby III. tranzitního železničního koridoru. Pan Hrouda, majitel společnosti, také neoficiálně (odchylně od POVEDu) konstatoval, že je možné pro cestujícího dojet i pokud zavolá až po příjezdu vlaku do stanice. Je však nutné počítat s určitým zdržením. Přesto se však doporučuje zachovat minimální dvacetiminutový interval.
Zdroj: Tisková konference POVEDu 2. 3. 2011Tuto formu jakéhosi ShuttleBusu zajišťuje Autobusová doprava Miroslav Hrouda a to bez jakéhokoliv navýšení finančních nákladů.
no hezky. ale jakyho navyseni nakladu? nakladu cestujiciho, nebo nakladu firmy? coz to by byla blbost, jakmile popojede byt jen metr, ma naklady zvyseny. a pokud tedy se to tyka cestujicich, tak se jedna o naklady jake?
Cestující bude vozit upravený Ford Transit (na obrázku) a vyjíždět se bude i pro jediného cestujícího.
no tedy fakt nevim jako. ten transit je od pohledu standard mini z vyroby, rok cca 1998-9, co je na nem upravenyho, me nejak ne a ne napadnout. ale o tom nic. dulezity je ten udaj o cestujicich: kdyz pojede byt i pro jednoho, kolik jich tam tedy jezdi ted? dva, pet, dvacet? milion?
mi to pripomina vyzvu k oslavam: oslavujme, radujme se. - a co oslavujeme? - to se jeste nevi, to teprve uvidime...
1. a ted tam tedy jezdi co? pokud tam neco jezdi.
2. pokud tam nic nejezdi uz ted, asi to ma nejaky duvod. a ten je?
3. pokud tam nic nejezdilo, ale od ted tam bude jezdit rakev v podobe Fordu tranzit, tak jak je to zakomponovany do systemu ZVS? neb soudim, ze kdyby si to objednala obec, tak i minibus se da zaradit (po boji s krajem) do systemu, otocit to na nadrazi a cerpat na to dotaci ze ZVS. ale kdyz to bude provozovat soukromy dopravce na svy triko, ZVS se ho v tom pripade netyka, on to deklaruje jako sluzbu zdarma - a me nejak utika smysl toho vseho. da se to nejak vysvetlit, a nebo alespon nejak uchopit? protoze informacne je to takovy vselijaky...
No a pak to asi též bude levnější díky nasazení velmi malého (na podmínky VHD) vozidla s malými náklady, ne?
No a kdyby se tam těch lidí sešlo nezvykle mnoho tak by to asi otočil dvakrát za sebou co? Nebo by vyjel vyjímečně něčím větším?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.