Simulace — Pokud patříte, stejně jako autor tohoto textu, mezi letité nadšené obdivovatele simulátorů staničního provozu, odvozených od rodiny Gordikon, máme pro vás opět skvělé zprávy. Pan Konrad pokračuje ve vývoji a na Štědrý den zveřejnil nové verze svých simulátorů Gordikon, Multikon a Multi-X, obohacené o nové funkce. Velkou novinkou je ale zbrusu nová simulace uzlu Ústí nad Labem!
Ačkoliv dárky pod stromeček v podobě nových verzí zavedl tvůrce "konkurenčního" brnosimu a dosud dodržoval dvouletou periodu jejich uvádění, letos jsme se zatím nového brnosimu nedočkali. O to větší radost ale máme z programů rodiny Gordikon, která za dlouhá léta vývoje dospěla k vynikající hratelnosti, velmi solidní stabilitě a především aktuálně již k verzi 3.24. Ta přináší další nové funkcionality; například střídání strojvedoucích v určené stanici, tzv. "střídání na ose". K dispozici je také přehled aktuálně zavedených vlaků podle potřeby, trasovaných v GVD, a to na nově zřízené informační záložce "VL.PP". V některých simulacích mohou lokomotivy ze sousedních obvodů, např. z depa, nastupovat posunovou jízdou po příslušné předávací koleji. Těchto několik důležitých detailů opět přispěje k beztak vynikající reálnosti simulace a už se těšíme na první poznatky!
Zdroj: Softikon
A k té funkci střídání na ose: Ano, jádro programu to pravděpodobně umí u všech simulátorů, neboť je z velké části totožné, ovšem u ostatních simulátorů než Multi-5 k tomu nejspíš nejsou podklady. Podle půlhodiny hraní Multi-5 usuzuji, že se to týká nákladních vlaků PP, podobně jako NTP, postrky a mimořádný náklad, nikoli vlaků v GVD.
Mimochodem, proč se teď všude píše funkcionality místo funkce?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.