..: Třetí série Regionov podpoří zaměstnanost na Šumpersku :..

814.002-2 Šumperk — Je jich 161, žádná nenese barvy svého majitele a všechny slouží v regionální dopravě ve všech koutech České republiky. Ano, jsou to modernizované motorové vozy Regionova z produkce šumperské firmy Pars nova, člena skupiny Škoda. Po slavnostním předání posledních tří z 24 kusů třívozových jednotek řady 814.2 Regionova Trio přichází od Českých drah již třetí kontrakt, který šumperským přinese 1,6 mld. korun. Do dvou let bude dodáno dalších 62 modernizovaných dvouvozových jednotek řady Regionova — zvýšení komfortu v mezích možností Regionov se dočkají v Středočeském, Jihočeském, Plzeňském, Libereckém a Ústeckém kraji. Náměstek generálního ředitele Antonín Blažek letos v září na předávání výročních cen ACRI uvedl, že dráhy nemají zájem ve větší míře nakupovat ze zahraničí a tento kontrakt to jen dokládá. Podle generálního ředitele Pars nova Tomáše Ignačáka jsou tímto zachráněna pracovní místa pro 250 zaměstnanců společnosti. Jestli se stále počítá s vývojem a výrobou řídicích vozů řady 961 pro ČD, ředitel Ignačák v tiskovém prohlášení neuvádí.

Zdroj: České dráhy, ŽelPage


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 11.11.2010 (11:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
14.11.2010 (6:22)  
neonym

A jaký je vlastně technický problém udělat vlak s jednonápravovými podvozky, který by nedrncal?

Proste zakony fyziky. Nechci to rozvadet bliz, ale je to tak.
Registered user bugear 
13.11.2010 (16:50)  
@strejcekms: Jenže to už bychom byli skoro na ceně nového vozidla. Už tak je rozdíl stěží 10 milionů, bereme-li za ekvivalent SA103 která má o 15-25 sedadel míň.
Registered user SYN 
13.11.2010 (11:48)  
JiP: To je jak koupit si Masserati :-) a jezdit s nim po poli...., ze.
To je dezinformace, dost to nesedí - neuvědomuju si že by v týhle diskuzi někdo navrhoval koupi kolejových vozidel na úrovni Maseratti, padají tu úvahy o vhodnosti zakoupení vozidel na úrovni Oktávky nebo řekněme Focuse, protě normál střední třída...
Takže ten příměr by spíš byl že místo normálních nových vozů (přestože mají jezdit po rozbitých českých silnicích) schvalujete raději rekonstruovat Trabanty a Wartburgy, tak aby přežily ještě dalších 20 let a jako bonus je označovat za "nová vozidla"!!
13.11.2010 (11:41)  
Jiří Horáček : já 814 denně nejezdím, ale nějak jsem se nesetkal s tím, že by u tohoto typu oken (vozidla rodiny 81x) při dešti voda pronikala přes těsnění ... něco jiného jsou netěsná stanovací okna.

Už jste to někam nabonzoval ?

Diký znalosti služební mailové adresy "majitele" příslušného DKV posílám stručnou informaci o zjištěné závadě (datum, číslo vlaku, číslo vozu, závadu) ... jsou závady, kterých si všimne jen cestující, ale unikají jak vozmistrům - na stojícím vozidle se neprojeví nebo si jich nevšimne ani vlakový doprovod.

Nic vám nebrání v tom, abyste posílal takovou informci na "stěžovatelský" kontakt na GŘ ČD ... kterému DKV vagon patří máte napsáno na voze (vozidle).
Registered user strejcekms  mail  
13.11.2010 (11:11)  
Já bych řekl, že problém těch podvozlů 814 jsou špalíkové brzdy, které se podílí na hluku a sekundární vypružení, pokud tam tedy vůbec nějaké je. Zjednodušeně - primární odpružení= odpružení kola s podvozkem a sekunární= odpružení rámu podvozku s vozovu skříní - pokud to tedy píšu dobře. To mě neříkejte že by to nšlo, samozřejmě by to stálo více. Podvozky z Béčka jsem také zavrhl -
Takhle ty podvozky jsou jako u nákladního vagonu, pak se nemají cestující cítit jako substrát, když jedou v nákladním voze:)
12.11.2010 (19:52)  
Jsem sice jennom laik, co se železnice týká, ale tímhle žlutozeleným šrotem jsem nucen jezdit každý den... Ten rachot je sice příšerný, ale nejvíc mě dokážou rozpálit do běla ty netěsnící okna, po kterých tečou doslova vodopády.
Ono šetření je sice pěkná věc, ale když je to na úkor kvality, tak je to katastrofa.
12.11.2010 (19:41)  
Na jednu stranu má Regionova velký potenciál > obvykle se čas od času hodí nějaká pohyblivá čekárna, informační stánek. Kdyby do nich Pars dal aspoň kávovary...
Registered user Neonym  mail  
12.11.2010 (18:55)  
A jaký je vlastně technický problém udělat vlak s jednonápravovými podvozky, který by nedrncal? Chápu, že v zatáčkách to trochu drhnout musí, ale tak blbě poskakovat na každé nerovnosti přece ne. No jo, ale to by holt nebylo podvozek alá šukafon ctrl+x > ctrl+v
12.11.2010 (18:28)  
strejcekms : v principu "všichni" víme, že by to šlo, ale NEJDE TO, protože by to stálo víc než oněch 20 milionů ... prostě "neomylný" ekonomický Bůh rozhodl, že to musí stát jen tolik a tolik a "omylní" pracovníci odvětví kolejových vozidel se tomu musí podřídit i když ví, že výsledek bude žalostný > kdyby se jim to nelíbilo, tak si mohou hledat práci jinde ...
Tak to bude trvat tak dlouho, dokud modlou bude ZISK (model ušetříme korunu, i kdyby to mělo stát tisícikorunu) nikoli model Baťa (Tomáš & Jan Antonín) "nejsem tak bohatý, abych mohl dovolit koupit levné věci" ...
12.11.2010 (18:01)  
strejcekms: Ty podvozky by "trochu" zvedly hmotnost takové soupravy...

Sim: U nás na to jdem jinak. Máme traťě s naklápěcími kolejemi. ;-) :-D
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko