..: Bez tiskárny do e-shopu ČD nelez? :..

eshop_cd_err, foto: MG Praha — dnešek je druhým dnem s tarifními novinkami v elektronickém obchodu Českých drah. Vítaným přínosem je rozšíření destinací meziregionální jízdenky eLiška, či doplnění nabídky o nový produkt SporoTiket. Ne všechny změny však vyvolávají takové nadšení. Od 13. června tak třeba není možné vytisknout obyčejné jízdné, zakoupené v e-shopu, na jízdenkových automatech UNIPAJ, stejně jako v ČD Centrech u obsluhy. Podmínky pro vnitrostátní doklady, zakoupené prostřednictvým internetu, jsou tak stejné, jako pro mezinárodní jízdenky eTiket. O změně pouze informuje červený rámeček na domovské stránce e–shopu. Ani po zevrubném prozkoumání tiskové zprávy se nám nepodařilo zjistit, proč marketing Českých drah nutí cestující k pořízení tiskárny. Ba co víc – o tomto kroku není ve zmiňovaném tiskovém avízu ani zmínka. V automatech UNIPAJ tak nyní vytisknete pouze doklady, které nakoupíte s pomocí elektronické peněženky na In–kartě, přičemž jedinou tisknutelnou jízdenkou z internetu zůstává eLiška. Možnost předložit vnitrostátní doklady ke kontrole na obrazovce svého notebooku či telefonu zůstala zachována.

Zdroj: E–shop ČD


Martin Grill Poslat mail autorovi | 14.6.2010 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Martin Michl  mail  
25.06.2010 (18:25)  
kontroluje tam to jestli mas narok na slevu... a take se divim co tem pristrojum brani si precist to ze mam na karte jizdenku. kterou by mi tam mohli u pokladny nahrat a nemusi tisknout papirky.
registrovaný uživatel Sim 
24.06.2010 (23:35)  
prastravak > problem vasi myslenky je ten, ze nemate jak informaci o jizdence zakoupene pres eshop na svoji kartu zapsat. Vy budete mit sice kartu vedle sveho pocitace, ale ta data vam na ni z monitoru nepreskacou.
24.06.2010 (16:00)  
a co taková šílená varianta, že si pořídím jízdenku elekotronicky, nic netisknu (pokud to nepotřebuje pro zaměstnavatele nebo do svého účetnictví), ve vlaku předložím kartu, ze které si to průvodčí přečte, že ja řádně koupeno, tedy zaplaceno? stejně mi ji pokaždé kontroluje.. tak co tam tedy vlastně kontroluje?
registrovaný uživatel DenSha  mail  
22.06.2010 (12:02)  
Kupoval jsem si jednosměrnou jízdenku (bez místenky) na EC78 a v UNIPAJ jsem si ji včera bez problému vytiskl.
21.06.2010 (16:37)  
dbai> tvá odpověď jsou spojené odpovědi co jsem dostal přímo z eshop mail adresy a z kontaktního formuláře :)
registrovaný uživatel R 646  mail  
21.06.2010 (16:21)  
dbai Takže sice máme slevu z jízdenky,ale kterou promrhámě v koupených barvách rozumim tamu mailu usprávně?
registrovaný uživatel dbai 
21.06.2010 (16:04)  
Právě jsem dostal odpověď na mojí stížnost, předpokládám, že by to mohlo někoho zajímat.

České dráhy, a.s.
Zákaznická péče
P.O. Box 24
110 15 Praha 1

Vážený pane,


zrušení možnosti vyzvednutí jízdenky zakoupené přes eShop ČD u pokladní přepážky ČD vyplývá ze skutečnosti, že tato možnost odporuje systému samoobslužného odbavení tak, jak ho ČD vnímají. Dočasně bylo vydání u pokladní přepážky umožněno, než se celý systém stabilizuje, ale v tuto chvíli již k tomu není žádný důvod. Cestující získá za nákup na eShop slevu z ceny jízdenky právě za to, že se sám odbaví a nemusí vykonávat činnosti pokladník ČD. Tím, že si ji sice zakoupil a zaplatil (se slevou) a pak si došel pro jízdenku na pokladnu, byl vlastně popřen celý systém eShopu.

Zakoupenou jízdenku přes eShop ČD si cestující může sám vytisknout nebo ji zobrazit na monitoru notebooku či jiného přenosného elektronického zařízení. Další možností je nákup přes TeleTiket, takovou jízdenku ČD vytisknou jako klasický eTiket v cestujícím určené stanici, kde si ji může následně vyzvednout.
Předpokládáme, že po vyřešení technických problémů bude výdej jízdenek zakoupených přes eShop opět umožněn z automatu UNIPAJ. Tato možnost bude opět oznámena v obchodních podmínkách na eShop.

Pokud Vám změna přivodila komplikace, přijměte, prosím, omluvu jménem Českých drah, a.s.


S pozdravem

Ing. Robert Černý
zástupce ředitele
Odboru provozu osobní dopravy
Generální ředitelství ČD, a.s.
21.06.2010 (15:50)  
Doufám že na popkách nebude zavedena fce, která bude zobrazovat stěžovatele :), že by se třeba za 1/Z dával vykřičník. To vypadá že jsem zmanipuloval davy ať si stěžují.
registrovaný uživatel R 646  mail  
21.06.2010 (15:40)  
to Jinřich uplně samou zprávu jsem dostal také!
registrovaný uživatel Busman 
20.06.2010 (10:06)  
U RENFE vytisknout v automatu lze.

Taková blbost, akorát se lidi nase.ou, ale vyzkoušet si ji na nich musí...
  1 2 3 4 5 ... 9      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko