..: Jde koupit lístek i jinde než na nádraží? Ano, v LIDLu :..

LIDL, foto: LIDL Praha – Že náš národní osobní železniční dopravce České dráhy je v poslední době, co se tarifních nabídek týká, poměrně kreativní, o tom není pochyb. Ostatně e–shop a telefonický prodej TeleTiket si nachází stále více zákazníků a snad jejich jedinou vadou je nemožnost prodat rezervace a jízdní doklady na spojení s přestupy. V říjnu tohoto roku však dráhy sází na nekonvenční způsob distribuce lístků. Od 8. do 27. října 2009 si můžete na pokladnách sítě supermarketů LIDL zakoupit síťový doklad ČD Net. Jeho varianta distribuovaná tímto řetězcem je omezena některými podmínkami, zejména dnem platnosti výhradně 28. října 2009, ale o atraktivitě nelze pochybovat. Přesně podle hesla tohoto obchodního řetězce „LIDL je levný“ se vám na tento den dává šance zakoupit síťový lístek za lidových 149 Kč oproti 450 Kč na pokladnách Českých drah. Doplňující podmínkou je nutnost zahájit cestování před polednem jmenovaného svátečního dne a zápis jména na jízdní doklad. To se pak ověřuje proti libovolnému dokladu s fotografií. Jízdní doklad platí v druhé vozové třídě.

Cestující s jízdenkou ČD Net Lidl si mohou 28. října také zasoutěžit o nákup za 2000 korun nebo o Kilometrickou banku Českých drah. Stačí si vytisknout formulář, který bude od 20. října ke stažení na stránkách Českých drah a během cesty ho podle pokynů vyplnit. Správnost údajů potvrdí průvodčí nebo pokladní v příslušné stanici razítkem. Dva soutěžící, kteří na ČD Net Lidl urazí 28. října nejdelší vzdálenost, získají jednu z uvedených cen. Oba partněři se navíc vsadili o počet prodaných jízdenek. Obchodní řetězec předpokládá, že jich od 8. do 27. října během předprodeje prodá více než 10 000 kusů. Pokud se to podaří, dostane v pořadí třetí účastník soutěže, který s ČD Net Lidl urazí nejdelší cestu, od Českých drah Kilometrickou banku. V opačném případě získá od Lidlu nákup v hodnotě 2000 korun.

Další spolupráce Českých drah a řetězce LIDL závisí na vyhodnocení této akce. Všem, kteří ten den využijí nejen této nabídky ČD, přejeme šťastnou cestu.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 2.10.2009 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Web 
03.10.2009 (10:11)  
Semík: Já třeba typicky jezdil vlakem Praha-HK. Vlak bez karty 149 Kč, autobus 86-100 Kč. Vlak s kartou 112 Kč!

Další moje oblíbené vlakové spojení - Praha - Nová Paka. Vlak bez karty 176 Kč, bus 120 Kč. Vlak s kartou 132.

Čili bych si měl kupovat nějakou kartu, abych se vůbec dostal na reálné ceny? Pro mě je bez debat, že by vlak měl být mírně dražší než autobus, nicméně cenou bez karty se prostě předem diskvalifikuje ze soutěže.
registrovaný uživatel Semík  mail  
03.10.2009 (10:01)  
myrha: Píšu o cestě do Veselí nad Moravou a zpět. Tudíž jedu na zpáteční jízdenku a taky mám malé dítě, takže potřebuji převést i kočárek, za který se musí zaplatit v autobuse. Teď zadejte do vyhledávače sobotu, Luhačovice - Veselí nad Moravou a zpět. Zjistíte kolik z těch tří autobusových spojů můžete použít s kočárkem a jestli náhodou k ceně autobusu pokud na něm budu trvat nebudete muset přičíst i hotel. Pokud potom všem bude cesta vlakem dražší, tak zahodím svoji in kartu a pořídím si autobus.
03.10.2009 (9:57)  
ad Cestující: Horší by bylo, kdyby ČD Net objevili lidé, kteří na nádraží páchnou.... :-))
registrovaný uživatel myrha  mail  
03.10.2009 (9:52)  
Semík: no nevím s kterým dopravcem jezdíte ale ceny se dle Idosu pohybují v rozmezí 72-81Kč/cesta (pokud nejedete brutální oklikou).. Za vlak dáte 86 ale jen za jednu cestu.. Čili to jen potvrzuje to, že obyč jízdné je na většině tras opravdu vyšší jak v buse..
registrovaný uživatel Semík  mail  
03.10.2009 (9:41)  
Mám dotaz. Jakými autobusy to všichni jezdíte, že jsou levnější než vlak? Tady v Luhačovicích jsou autobusy dražšší a jezdí jednou za den, pokud tedy nejedete do Zlína. Cena lístku na autobus se tu pohybuje kolem 36Kč/26km. Malý příklad. Při cestě do Veselí nad Moravou a zpět mně autobus vyjde na 144Kč. Za vlak dám 86,-. Jízdní doba vlak kolem 1 hod. Autobus pokud beru kočárek pro dítě 4,5 hod.
registrovaný uživatel pavliicek  mail  
03.10.2009 (2:51)  
Tak tak, ke kritice se pridam, i kdyz uz z toho je trochu OT:-).

Jizdenku na ten svatek si asi v Lidlu koupim a pojedu se nekam projet, proc ne.

A když na něk vyhrkne, že In-karta stojí 1000 korun tak tím ho odrovná úplně :(

A to jeste nevi, jaky jsou s tou slavnou In-kartou patalie. Priklad, co se stal me. Pred rokem jsem si poridil In-kartu s aplikaci In-Junior a platnosti na jeden rok. Platnost aplikace vyprsela 23.9.2009 a karte tedy do konce jeji zivotnosti chybi jeste dva roky. Vzhledem k tomu, ze klasickej junior uz se (proboha proc?) zrusil, rozhod jsem se, ze si tam teda necham nahrat In-zakaznika. Jak jsem se podivil, kdyz mi slecna za prepazkou rekla, ze na tuhle kartu uz to nepude, ze ma platnost uz jenom dva roky, takze si musim nechat vystavit novou. Nu coz, rikal jsem proc ne, data v databazi uz CD maji, tak to bude urcit jenom formalitka. Jenze chyba lavky. Znamenalo to opet vypisovani se s formularem a opet prikladani novy fotky.

Takze momentalne budu mit dve inkarty, jednu na ozdobu (plus na placeni EPI, pac na ni mam jeste asi 3 stovky (kdyz jsem si je z ni chtel vybrat, chteli za to poplatek 50 kc, uvidim, jestli to pak aspon pude previst na tu novou bez poplatku)).

No a ted mi reknete, jak by nekdo, kdo neni dejme tomu zeleznicni nadsenes podstupoval dobrovolne takovyhle patalie, kdyz muze jet levnejc autobusem nebo rychlej autem:-). A pak se divme, ze na CD pada kritika...
03.10.2009 (1:48)  
samozřejmě vyhrkne cenu obyčejného lístku, jelikož nemá na každého 5 minut, aby mu alespoň v kostce vysvětlila systém slev
A když na něk vyhrkne, že In-karta stojí 1000 korun tak tím ho odrovná úplně :(

vnímám drobná čí větší zlepšení.
Tak to já teda nevnímám, vnímat začnu až z dálkových rychlíků zmizí plesnivá koženková Béčka, bohužel se jedná téměř o všechny rychlíky a expresy Praha směr morava a všechny dálkové rychlíky v čechách (Praha-Plzeň-Cheb, Praha-Ústí-Cheb, Praha-Tábor-ČB, Praha-Děčín ...)
02.10.2009 (22:44)  
Nepřijde mi to vůbec špatný nápad, rozhodně lepší (a levnější) než nejmenovaný luxusní vlak, který byl ještě před odjezdem ziskový a později už mírně ztrátový. Možná objeví ČD Net i lidé, kteří jinak na nádraží ani nepáchnou.

Druhá věc je, kolik z nich si bude chtít zopakovat blízká setkání s nemytými bezdomovci a nemytou koženkou...

pato: Máš pravdu, ČD jsou stále pod palbou kritiků, který obzvláště u nás není málo. Ale na druhou stranu z 90% si za to dráhy můžou samy.
registrovaný uživatel Web 
02.10.2009 (22:33)  
pato: Ano, kdyby ČD dávaly lístky zdarma, tak je to špatně :-) Nic není zadarmo, víme? ;-)

Já jsem tam níže napsal pár otázek, tak aspoň na tu jednu zkuste odpovědět.
registrovaný uživatel SzKT  mail  
02.10.2009 (22:30)  
xyz: Naprosto souhlasím, jsem rád, že nejsem sám, kdo má stejný pocit. Ono už totiž nakonec i jedno, jestli je šukafon bez faceliftu nebo s ním: hrká to úplně stejně a personál se chová taky stejně jako v rajských časech socialismu. A na to dnes není nikdo zvědavý. Též je podstatné, že zatímco ČD udělaly drobný a váhavý krůček vpřed, autobusová konkurence udělala obrovský skok (Karosa LC736 a Beulas se skutečně srovnávat nedá, přitom např. na trase do Liberce nebo do Varů je dnes autobus jen o málo dražší, než na konci 90. let) a stejný obrovský skok udělaly sousední železniční správy: na západě rozvoj VRT a vysoce komfortní dopravy na větší vzdálenosti, klimatizované jednotky v "regioálce", východ (Polsko, Maďarsko, Rumunsko...) se je dílem snaží (byť osobitým způsobem a ne vždy bezchybně) dohnat, dílem aspoň zvyšuje komfort toho, co je dostupné- za vše jmenujme např. maďarské IC vozy 3. generace, komfortem srovnatelné s Railjetem. Takže relace, v nichž se ČD dnes nachází, jsou mnohem nepříznivější, než tenkrát a rok od roku je to horší.
šohaj: Přesně tak, chtělo by to jednoduchý a cenově únosný tarif pro většinovou populaci a z toho tvořit systém slev pro věrné zákazníky. Už jen nutit lidi k vlastnictví zákaznických karet, aby jeli za trochu rozumné peníze, není zrovna v souladu s dobrými mravy. A pochybuju, že po akci v Lidlu budou mít noví cestující takový zážitek, že hned zacálují 1000 Kč za In-kartu...
  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko