Praha – Že náš národní osobní železniční dopravce České dráhy je v poslední době, co se tarifních nabídek týká, poměrně kreativní, o tom není pochyb. Ostatně e–shop a telefonický prodej TeleTiket si nachází stále více zákazníků a snad jejich jedinou vadou je nemožnost prodat rezervace a jízdní doklady na spojení s přestupy. V říjnu tohoto roku však dráhy sází na nekonvenční způsob distribuce lístků. Od 8. do 27. října 2009 si můžete na pokladnách sítě supermarketů LIDL zakoupit síťový doklad ČD Net. Jeho varianta distribuovaná tímto řetězcem je omezena některými podmínkami, zejména dnem platnosti výhradně 28. října 2009, ale o atraktivitě nelze pochybovat. Přesně podle hesla tohoto obchodního řetězce „LIDL je levný“ se vám na tento den dává šance zakoupit síťový lístek za lidových 149 Kč oproti 450 Kč na pokladnách Českých drah. Doplňující podmínkou je nutnost zahájit cestování před polednem jmenovaného svátečního dne a zápis jména na jízdní doklad. To se pak ověřuje proti libovolnému dokladu s fotografií. Jízdní doklad platí v druhé vozové třídě.
Cestující s jízdenkou ČD Net Lidl si mohou 28. října také zasoutěžit o nákup za 2000 korun nebo o Kilometrickou banku Českých drah. Stačí si vytisknout formulář, který bude od 20. října ke stažení na stránkách Českých drah a během cesty ho podle pokynů vyplnit. Správnost údajů potvrdí průvodčí nebo pokladní v příslušné stanici razítkem. Dva soutěžící, kteří na ČD Net Lidl urazí 28. října nejdelší vzdálenost, získají jednu z uvedených cen. Oba partněři se navíc vsadili o počet prodaných jízdenek. Obchodní řetězec předpokládá, že jich od 8. do 27. října během předprodeje prodá více než 10 000 kusů. Pokud se to podaří, dostane v pořadí třetí účastník soutěže, který s ČD Net Lidl urazí nejdelší cestu, od Českých drah Kilometrickou banku. V opačném případě získá od Lidlu nákup v hodnotě 2000 korun.
Další spolupráce Českých drah a řetězce LIDL závisí na vyhodnocení této akce. Všem, kteří ten den využijí nejen této nabídky ČD, přejeme šťastnou cestu.
Zdroj: České dráhy
Další moje oblíbené vlakové spojení - Praha - Nová Paka. Vlak bez karty 176 Kč, bus 120 Kč. Vlak s kartou 132.
Čili bych si měl kupovat nějakou kartu, abych se vůbec dostal na reálné ceny? Pro mě je bez debat, že by vlak měl být mírně dražší než autobus, nicméně cenou bez karty se prostě předem diskvalifikuje ze soutěže.
Jizdenku na ten svatek si asi v Lidlu koupim a pojedu se nekam projet, proc ne.
A když na něk vyhrkne, že In-karta stojí 1000 korun tak tím ho odrovná úplně :(
A to jeste nevi, jaky jsou s tou slavnou In-kartou patalie. Priklad, co se stal me. Pred rokem jsem si poridil In-kartu s aplikaci In-Junior a platnosti na jeden rok. Platnost aplikace vyprsela 23.9.2009 a karte tedy do konce jeji zivotnosti chybi jeste dva roky. Vzhledem k tomu, ze klasickej junior uz se (proboha proc?) zrusil, rozhod jsem se, ze si tam teda necham nahrat In-zakaznika. Jak jsem se podivil, kdyz mi slecna za prepazkou rekla, ze na tuhle kartu uz to nepude, ze ma platnost uz jenom dva roky, takze si musim nechat vystavit novou. Nu coz, rikal jsem proc ne, data v databazi uz CD maji, tak to bude urcit jenom formalitka. Jenze chyba lavky. Znamenalo to opet vypisovani se s formularem a opet prikladani novy fotky.
Takze momentalne budu mit dve inkarty, jednu na ozdobu (plus na placeni EPI, pac na ni mam jeste asi 3 stovky (kdyz jsem si je z ni chtel vybrat, chteli za to poplatek 50 kc, uvidim, jestli to pak aspon pude previst na tu novou bez poplatku)).
No a ted mi reknete, jak by nekdo, kdo neni dejme tomu zeleznicni nadsenes podstupoval dobrovolne takovyhle patalie, kdyz muze jet levnejc autobusem nebo rychlej autem:-). A pak se divme, ze na CD pada kritika...
A když na něk vyhrkne, že In-karta stojí 1000 korun tak tím ho odrovná úplně :(
vnímám drobná čí větší zlepšení.
Tak to já teda nevnímám, vnímat začnu až z dálkových rychlíků zmizí plesnivá koženková Béčka, bohužel se jedná téměř o všechny rychlíky a expresy Praha směr morava a všechny dálkové rychlíky v čechách (Praha-Plzeň-Cheb, Praha-Ústí-Cheb, Praha-Tábor-ČB, Praha-Děčín ...)
Druhá věc je, kolik z nich si bude chtít zopakovat blízká setkání s nemytými bezdomovci a nemytou koženkou...
pato: Máš pravdu, ČD jsou stále pod palbou kritiků, který obzvláště u nás není málo. Ale na druhou stranu z 90% si za to dráhy můžou samy.
Já jsem tam níže napsal pár otázek, tak aspoň na tu jednu zkuste odpovědět.
šohaj: Přesně tak, chtělo by to jednoduchý a cenově únosný tarif pro většinovou populaci a z toho tvořit systém slev pro věrné zákazníky. Už jen nutit lidi k vlastnictví zákaznických karet, aby jeli za trochu rozumné peníze, není zrovna v souladu s dobrými mravy. A pochybuju, že po akci v Lidlu budou mít noví cestující takový zážitek, že hned zacálují 1000 Kč za In-kartu...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.