Praha – Že náš národní osobní železniční dopravce České dráhy je v poslední době, co se tarifních nabídek týká, poměrně kreativní, o tom není pochyb. Ostatně e–shop a telefonický prodej TeleTiket si nachází stále více zákazníků a snad jejich jedinou vadou je nemožnost prodat rezervace a jízdní doklady na spojení s přestupy. V říjnu tohoto roku však dráhy sází na nekonvenční způsob distribuce lístků. Od 8. do 27. října 2009 si můžete na pokladnách sítě supermarketů LIDL zakoupit síťový doklad ČD Net. Jeho varianta distribuovaná tímto řetězcem je omezena některými podmínkami, zejména dnem platnosti výhradně 28. října 2009, ale o atraktivitě nelze pochybovat. Přesně podle hesla tohoto obchodního řetězce „LIDL je levný“ se vám na tento den dává šance zakoupit síťový lístek za lidových 149 Kč oproti 450 Kč na pokladnách Českých drah. Doplňující podmínkou je nutnost zahájit cestování před polednem jmenovaného svátečního dne a zápis jména na jízdní doklad. To se pak ověřuje proti libovolnému dokladu s fotografií. Jízdní doklad platí v druhé vozové třídě.
Cestující s jízdenkou ČD Net Lidl si mohou 28. října také zasoutěžit o nákup za 2000 korun nebo o Kilometrickou banku Českých drah. Stačí si vytisknout formulář, který bude od 20. října ke stažení na stránkách Českých drah a během cesty ho podle pokynů vyplnit. Správnost údajů potvrdí průvodčí nebo pokladní v příslušné stanici razítkem. Dva soutěžící, kteří na ČD Net Lidl urazí 28. října nejdelší vzdálenost, získají jednu z uvedených cen. Oba partněři se navíc vsadili o počet prodaných jízdenek. Obchodní řetězec předpokládá, že jich od 8. do 27. října během předprodeje prodá více než 10 000 kusů. Pokud se to podaří, dostane v pořadí třetí účastník soutěže, který s ČD Net Lidl urazí nejdelší cestu, od Českých drah Kilometrickou banku. V opačném případě získá od Lidlu nákup v hodnotě 2000 korun.
Další spolupráce Českých drah a řetězce LIDL závisí na vyhodnocení této akce. Všem, kteří ten den využijí nejen této nabídky ČD, přejeme šťastnou cestu.
Zdroj: České dráhy
LIDL umí marketing, pokud akci zařadí do svejch letáků distribuovanejch v okolí jejich marketů, může přitáhnout do vlaku lidi, které by to jinak ani nenapadlo.
Ano Lidl z toho bude mít marži a hlavně také reklamní efekt.
Jsem pro akce, které natáhnou lidi do vlaku, ale tohle mi přijde dost nedomyšlené a hlavně nezodpovědné, protože to v důsledku budeme platit všichni skrz daně.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.