..: Jde koupit lístek i jinde než na nádraží? Ano, v LIDLu :..

LIDL, foto: LIDL Praha – Že náš národní osobní železniční dopravce České dráhy je v poslední době, co se tarifních nabídek týká, poměrně kreativní, o tom není pochyb. Ostatně e–shop a telefonický prodej TeleTiket si nachází stále více zákazníků a snad jejich jedinou vadou je nemožnost prodat rezervace a jízdní doklady na spojení s přestupy. V říjnu tohoto roku však dráhy sází na nekonvenční způsob distribuce lístků. Od 8. do 27. října 2009 si můžete na pokladnách sítě supermarketů LIDL zakoupit síťový doklad ČD Net. Jeho varianta distribuovaná tímto řetězcem je omezena některými podmínkami, zejména dnem platnosti výhradně 28. října 2009, ale o atraktivitě nelze pochybovat. Přesně podle hesla tohoto obchodního řetězce „LIDL je levný“ se vám na tento den dává šance zakoupit síťový lístek za lidových 149 Kč oproti 450 Kč na pokladnách Českých drah. Doplňující podmínkou je nutnost zahájit cestování před polednem jmenovaného svátečního dne a zápis jména na jízdní doklad. To se pak ověřuje proti libovolnému dokladu s fotografií. Jízdní doklad platí v druhé vozové třídě.

Cestující s jízdenkou ČD Net Lidl si mohou 28. října také zasoutěžit o nákup za 2000 korun nebo o Kilometrickou banku Českých drah. Stačí si vytisknout formulář, který bude od 20. října ke stažení na stránkách Českých drah a během cesty ho podle pokynů vyplnit. Správnost údajů potvrdí průvodčí nebo pokladní v příslušné stanici razítkem. Dva soutěžící, kteří na ČD Net Lidl urazí 28. října nejdelší vzdálenost, získají jednu z uvedených cen. Oba partněři se navíc vsadili o počet prodaných jízdenek. Obchodní řetězec předpokládá, že jich od 8. do 27. října během předprodeje prodá více než 10 000 kusů. Pokud se to podaří, dostane v pořadí třetí účastník soutěže, který s ČD Net Lidl urazí nejdelší cestu, od Českých drah Kilometrickou banku. V opačném případě získá od Lidlu nákup v hodnotě 2000 korun.

Další spolupráce Českých drah a řetězce LIDL závisí na vyhodnocení této akce. Všem, kteří ten den využijí nejen této nabídky ČD, přejeme šťastnou cestu.

Zdroj: České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 2.10.2009 (11:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel jari 
03.10.2009 (21:42)  
Jsem zvědavý, kolik by mne stál autobus z Ostravy do Plzně, když za vlak dám při zakoupení lístku přes internet (eLiška) 160 Kč.
registrovaný uživatel Sim 
03.10.2009 (20:31)  
Dokud na jeden a ten samy vlak pujde koupit listek za 721, 450 nebo 400 bez inkarty a za 541 nebo 160 s inkartou, je rozptyl cen prilis velky na to, aby v tom bylo mozne hledat logiku.

Misto toho, aby cena za prepravu odpovidala rychlosti a komfortu prepravy daneho spoje, je to loterie. Jak co se tyka nasazeneho vozidla (vyjma kategorie SC se vozidla michaji skrz vsechny kategorie), tak ceny, kterou za prepravu zaplatim.

A v tehle situaci se objevi vykrik do tmy v podobe univerzalni jizdenky na vsechno. Ten, kdo by jel vlakem tak jako tak pojede za dotovanou cenu. Toho, kdo na zaklade teto nabidky pojede vlakem, bude urcite moc nadsen, az se seznami s beznymi cenami, vozovym parkem a jeho cistotou. Kdyz zjisti, ze ta 830 nebo zaplivane kozenkove vagony nejsou nasazeny jako historicky vlak ale jako bezny spoj, rad dalsi jizdy vlakem omezi na minimum.

Pokud nahodou (jaky je podil cistych, pohodlnych, nerachoticich vagonu se zachodem, jehoz uroven neni citit i pres zavrene dvere v pomeru ke vsem nasazenym vozu behem daneho svatecniho dne?) natrefi na spoj, kde ho uroven vozu neodradi na prvni pokus, bude urcite mile prekvapen, kdyz ho pri pristi ceste na stejnem spoji privita vuz z opacneho konce zebricku komfortu provozovanych vozu.

Takze hodnoceni - lepe receno muj nazor na dane tema? Marketing ma jednoznacne plusove body. Mluvi se o tom, mluvit se o tom bude a to je pro oba partnery akce dulezite. Ale stejne jako se tato reklama muze minout ucinkem pro obchodni retezec, pokud nebude prodej zvladnut po organizacni strance, realny provoz vozidel muze nakonec draham spis uskodit - staci, aby touto nabidkou nalakani lide cekali vic, nez jim CD muze nabidnout.
registrovaný uživatel Mrak 
03.10.2009 (19:12)  
pavliicek Mne normalne aplikaci dohrali na tu stavajici, mel jsem to stejne jako ty, sice jsem pani za prepazkou pul hodiny vysvetloval, ze platit 990 jako za novou nebudu, ze to chci za 1Kc na den, tak jak se to pise na webu, no podarilo se, takze na ty dva roky to stalo 729Kc
registrovaný uživatel Foxx  mail  
03.10.2009 (12:48)  
Miroslav Zikmund: Nehledě na vaření z vody odhledně provizí, bych řekl, že vám si unikla on reklamní stránka věci, o kterou zde zřejmě jde. Spíš by mě zajímalo kolik by pokladny ČD těch regionetů prodaly za stejnejch podmínek.

Jinak pro ostatní kteří nemají pocit, že nastal nějaký pokrok. Vnucovat nic nebudu, jezdím buď v okolí Prahy nebo Brno a Ostravu. Do Děčína, potažmo U.nL. jsem jel jednou a asi jsem měl opravdu štěstí. Pokaždé byl vlak OK, několikrát opravdu pěkný. Jasně že vidím jezdit 810 a koženkové vagony, ale chápu, že zrovna u molochu jako ČD nejde přes noc vyměnit techniku. Zato jsem viděl spoustu opravenejch nádraží, nástupišť at.. samozřejmě by bylo potřeba mnohem víc, ale děje se tak.
Co se týče cen... vlak je drahej, za normální ceny bych s ním taky nejezdil, Inkartu jako občasný cestující si nikdy nekoupím, ale většinu toho najezdím na RegioNET, SONEplus, bohužel běžný cesťák při rozhodování tohle opravdu nebude brát v potaz.
03.10.2009 (11:59)  
LIDL prodá lístek v hodnotě 450 Kč za 149 Kč. Kolik dostanou ČD ? 450 Kč minus prodejní provize (zpravidla 10 %) nebo 149 Kč minus 10 % ? V tom případě pak mohou ČD prodávat jízdenky místo za 450 rovnou za 134 Kč ... tedy ještě levněji než LIDL za "lidovou cenu".
registrovaný uživatel SzKT  mail  
03.10.2009 (11:20)  
Semík: Nepochybuju, že máš pravdu, ale pláčeš na špatném hrobě- rozdělení výkonů v rámci ZDO je plně v kompetenci kraje. A že kraje o víkendu raději dotují železnici, než autobusy je známá věc a v oblastech daleko od kolejí se kvůli tomu už dávno bez auta neobejdou.
V dálkové dopravě je zase problém, že autobusy jezdí na podnikatelské riziko, zatímco za kovový odpad ČD stát královsky platí. Tudíž autobusy jezdí jen tam, kde se to vyplatí (mezi největšími městy a k tomu poslední relikty komunistických linek) a jinde mají lidi opět smůlu. Tohle ovšem není pozitivum ČD, ale spíš fakt, že objednavatel a dopravce sídlí v jedné budově a oba jsou propojeni četnými neformálními vazbami, o čemž se autobusovým dopravcům může jen zdát.
registrovaný uživatel M 
03.10.2009 (10:54)  
Semik - no, po te "afere" (opravdu podstatne uvozovky) u Skalice nebo kde, tva slova maji trochu jiny rozmer:-)

Kazdopadne tech hledisek je spousta a zalezi jak si to kdo "postavi" (castecne u mnohych i jak chce, aby to dopadlo). Velka limuzina je obecne lepsi auto nez nejaky stary miniauto, ale na jihu Italie to "jasne" srovnani taky nemusi dopadnout dle "ocekavani"...
registrovaný uživatel myrha  mail  
03.10.2009 (10:42)  
No jo a o tom to je. Já když si mám vybrat na stejné cenové hladině vlak nebo bus tak je pro mě jasná volba vlak. Takový komfort (i když je vlak natlučený až po okraj - myšleno v m3 na osobu - což se stává velice často) mi autobus neposkytne. V okamžiku, kdy je cena vlaku vyšší tak si jdu s brekem;) vystát to první místo na bus abych měl jistotu, že pojedu.. Hold když chce člověk šetřit, musí se tomu podřídit..
registrovaný uživatel Semík  mail  
03.10.2009 (10:36)  
Hlavně jde o to, že u vlaku mám 99,9% jistotu, že pojedu. Ještě se mi nikdy ve vlaku nestalo, aby přijel na nádraží a strojvedoucí řekl, lituji jsem plný nikoho neberu a odjel.
U autobusů je to běžné a ikdyž řidič řekne, že za chvíli jede další a během 2 hodin žádný nepřijel, tak je vlak zlatý.
Na druhou stranu, ČD dělají všechno proto, aby lidi z vlaku vyhnali. Např: Snížení kapacity lehátkových vozů na 9 lidí na vagón. Nezastavování vlaků v důležitých uzlech jako jsou Hranice na Moravě. Neinformování vlastních zamněstanců o aktuálních minořádnostech, takže ti je pak nemohou sdělit cestujícím a podobně.
registrovaný uživatel myrha  mail  
03.10.2009 (10:18)  
Semík: uznávám svou chybu, přehlédnul jsem se s tou cenou (správně je 68 ne 86). Nicméně by byla zajímavá statistika v kolika případech je vlak levnější a v kolika ne. To je ale nelehký úkol. Rozhodně lépe se srovnává kilometrická sazba jednotlivých dopravců a i na Vaší trase je sazba busů nižší (pokud by existovalo spojení pouze jedním busem, když jsou dva zaplatíte 2x to vyšší pásmo v těch nižších kilometrických vzdálenostech, které mají i ČD). Další písničkou je inkarta aneb nechci slevu zadarmo..

Web: to je přesně ono. Já bych mohl jmenovat desítky tras, kde je vlak úplně odporně předražený karta nekarta, bohužel je to jen takové plácání, které není podloženo. Jak říkám nejlepší by byla statistika ať to máme podloženo číslama..
  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko