Praha – Že náš národní osobní železniční dopravce České dráhy je v poslední době, co se tarifních nabídek týká, poměrně kreativní, o tom není pochyb. Ostatně e–shop a telefonický prodej TeleTiket si nachází stále více zákazníků a snad jejich jedinou vadou je nemožnost prodat rezervace a jízdní doklady na spojení s přestupy. V říjnu tohoto roku však dráhy sází na nekonvenční způsob distribuce lístků. Od 8. do 27. října 2009 si můžete na pokladnách sítě supermarketů LIDL zakoupit síťový doklad ČD Net. Jeho varianta distribuovaná tímto řetězcem je omezena některými podmínkami, zejména dnem platnosti výhradně 28. října 2009, ale o atraktivitě nelze pochybovat. Přesně podle hesla tohoto obchodního řetězce „LIDL je levný“ se vám na tento den dává šance zakoupit síťový lístek za lidových 149 Kč oproti 450 Kč na pokladnách Českých drah. Doplňující podmínkou je nutnost zahájit cestování před polednem jmenovaného svátečního dne a zápis jména na jízdní doklad. To se pak ověřuje proti libovolnému dokladu s fotografií. Jízdní doklad platí v druhé vozové třídě.
Cestující s jízdenkou ČD Net Lidl si mohou 28. října také zasoutěžit o nákup za 2000 korun nebo o Kilometrickou banku Českých drah. Stačí si vytisknout formulář, který bude od 20. října ke stažení na stránkách Českých drah a během cesty ho podle pokynů vyplnit. Správnost údajů potvrdí průvodčí nebo pokladní v příslušné stanici razítkem. Dva soutěžící, kteří na ČD Net Lidl urazí 28. října nejdelší vzdálenost, získají jednu z uvedených cen. Oba partněři se navíc vsadili o počet prodaných jízdenek. Obchodní řetězec předpokládá, že jich od 8. do 27. října během předprodeje prodá více než 10 000 kusů. Pokud se to podaří, dostane v pořadí třetí účastník soutěže, který s ČD Net Lidl urazí nejdelší cestu, od Českých drah Kilometrickou banku. V opačném případě získá od Lidlu nákup v hodnotě 2000 korun.
Další spolupráce Českých drah a řetězce LIDL závisí na vyhodnocení této akce. Všem, kteří ten den využijí nejen této nabídky ČD, přejeme šťastnou cestu.
Zdroj: České dráhy
rozdíly jsou následovné:
modré pruhy a nápis čsad ostrava se přeměnily na červený lak s logem veolia transport morava a místo c 734 jezdí sorky s nízkými sedadly(komfort obou vozů je plně srovnatelný). jízdní řád je identický s tím v roce 85, jen s tím rozdílem, že jsou zrušené víkendové a večerní spoje.
ještě dám jednu otázku:
je lepší na cestu z bruntálu do brna, která trvá bezmála 3 hodiny, olezlé béčko nebo sorka s nízkými sedadly?
A marketing to nezachrání, ačkoliv u ČD běží na plné obrátky a po technické stránce velmi dobře, ale jaksi dost mimoběžně s nabízeným produktem. A takový marketing mi z princpu dost vadí, připomíná mi totiž podomní obchodníky, Amway a obdobné produkty. Zároveň nemám ani valné chuti hrát loterii s dopravcem, takže radši, než bych hrál o Elišku za 160 Kč, pojedu do Brna žlutým autobusem za 200 bez loterie.
Ze na me zrovna zbyla jizdenka za 160? Ano, zucastnil jsem se nedobrovolne loterie a vyhral. Ale kdo dobrovolne bude platit plnou cenu - tedy hrat loterii s tim, ze vyhrat nechci?
Ale podívejte se třeba na ČSAD. Jeho vozový park je o dvě třídy výše než v případě ČD. Pořád narazíte na nějakou tu starou vykotlanou Karosu, ale už dávno to není pravidlo.
Ahtisaari: :- ) Bohužel těch, co páchnou na nádraží nebo do vlaku je už dost.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.