..: ÖBB railjet v ČR - přijďte se svézt :..

Souprava ÖBB railjet při testech na ZŽO Cerhenice, foto: Richard Weber Praha - Moderní souprava rakouských drah ÖBB railjet, kterou jsme vám na podzim představili, pojede v pondělí 15. června na výstavu Czech Raildays 2009 a České dráhy společně se svým rakouským partnerem ÖBB nabízejí při této příležitosti unikátní možnost svézt se tímto vlakem po českých kolejích.

Jednosměrná místenka za 300 Kč v prodeji od 10. června

Souprava railjet vyjede v pondělí 15. června na trase Břeclav - Hodonín - Otrokovice - Přerov - Hranice na Moravě - Ostrava Svinov a jednosměrná místenka bude stát 300 korun. Jízdné se už vybírat nebude. Zpět z Ostravy do Břeclavi souprava vyrazí 18. června a cena místenky bude stejná jako při cestě tam. Místenky je možné zakoupit v pokladnách Českých drah od středy 10. června od 12:00 hodin a jejich počet odpovídá plné kapacitě 2. vozové třídy v soupravě. Prodej končí termínem odjezdu vlaku nebo vyčerpáním kapacity. Přeprava railjetem bude možná pouze s touto speciální místenkou.

Jízdní řád vlaku

Břeclav – Ostrava, 15. 6. Příj. Odj. Ostrava – Břeclav, 18. 6. Příj. Odj.
Břeclav   10:30 Ostrava-Svinov   19:10
Hodonín 10:44 10:47 Hranice na Moravě 19:35 19:39
Otrokovice 11:16 11:19 Přerov 19:56 19:59
Přerov 11:36 11:40 Otrokovice 20:16 20:19
Hranice na Moravě 11:57 12:03 Hodonín 20:48 20:50
Ostrava-Svinov 12:30   Břeclav 21:06  

Jízda railjetu je společný projekt ČD a ÖBB a je součástí jak Czech Raildays a oslav 170. výročí příjezdu prvního vlaku na území ČR.

zdroj: České dráhy


Jakub Gregor | 10.6.2009 (21:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel EC 174  mail  
11.06.2009 (18:14)  
EC 119: Já právě nevím, jak mám rozumět tomu "počet místenek odpovídá plné kapacitě 2. třídy v soupravě". Znamená to, že do prvních tříd se místenky vůbec neprodávají? Snad nebudou 1. třídy během jízdy zamčeny...?
11.06.2009 (17:58)  
Ec 174-do Premium Class místenku nelze dostat.
11.06.2009 (16:51)  
Já bych byl nejraději, kdyby to zastavovalo 10Km ode mě, v Hulíně, ale i tak jsem rád. Ale ještě nemám místenku:(
registrovaný uživatel EC 174  mail  
11.06.2009 (15:29)  
Už mám místenku Břeclav - Ostrava, vůz 251, což je 2. třída. Nazpět se budu snažit o vůz 257 Premium Class. Škoda, že na In-gold nemám nějakou slevu...
Přesně tak, ve Starém Městě nezastavuje - nevím proč.
11.06.2009 (15:28)  
ECčka přece staví i ve Staráku... ale nechápu, když to enstaví ve Staráku, proč to staví v Hodoníně..
11.06.2009 (15:13)  
To tedy nic moc, když pojede tak pomalu... Jízdní doba delší než než u vlaků Sobieski a Polonia s 362 v čele, to se tedy za těch 300 Kč moc nepředvedou. Když už takovou poměrně drahou jízdu dělají, tak by přitom mohli předvést, jak rychle to dokáže jet a jak se dá na této trase oproti současnosti zkrátit jízdní doba.
11.06.2009 (15:04)  
Jo§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hurá! ¨Jedinná drobnější vada je, že nezstavuje v Hulíně, ale nevadí.
11.06.2009 (13:46)  
Že srozumitelnost zpoplatnění služby pro zákazníka vnímá náš dopravce tak, že ho nutí kolo přepravovat v úschovně během přepravy namísto zrušené přepravy zavazadel a spěšnin, že schovává do komerční ceny místenek zrušené příplatky a dokonce např. při doprovodu nebo vyzvednutí cestujících nadále formálně zpoplatňuje samostatné využití přepravních prostor (dříve vstupenka na nástupiště) je už známý fakt, který jsme chtě nechtě museli akceptovat.

Nelze se pak divit, že k pozvánce na jízdu zdarma si musíte povinně koupit místenku za 300,- Kč a nějak se s tím dárkem poprat.

Správnou otázkou ale je, proč vlastně mají účastníci za prezentační jízdu platit. A zde je možností několik
1) regulace počtu účastníků
2) pokrytí části nákladů převozu soupravy

Pro samotnou možnost se svézt to ale není rozhodující a i tiskové zprávy o tom mlčí. Uvidíme možná později.
11.06.2009 (13:25)  
Nemám rád hádku řežisti vs. civilní zákazníci, ale myslím, žde zde je vyloučení klasických dokladů a zavedení globální ceny zcela na místě. Nejedná se o spoj dopravní obslužnosti, ani klasický síťový spoj, je to mimořádný vlak a jako takový bych řekl, že přímo implikuje zvláštní podmínky. Kdo má čas a chuť, jistě rád ty 300 CZK za to udá.
registrovaný uživatel DJ 
11.06.2009 (13:13)  
EuroCity: A proč by jako zaměstnanci ČD neměli za tu jízdu platit?
To byste chtěl, aby se z této nevšední jízdy, za kterou jistě každý rád ty tři stovky zaplatí, stala vnitropodniková akce, protože za předpokladu, že by to měla určitá skupina zadarmo, tak samozřejmě skoro celý vlak obsadí oni?
Takto se aspoň zaplatí provozovateli část nákladů a oba budou spokojeni. :-)
  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko