..: Rekonstrukce 4. nástupiště v Bratislavě hl. st. omezí dopravu :..

240.145, R 374 Pannonia, Bratislava-Petržalka, foto: Josef Petrák Bratislava - Postupná rekonstrukce nástupišť bratislavského hlavního nádraží od neděle 10. května vstupuje do další fáze, v niž Železnice Slovenskej republiky realizují přestavbu IV. nástupiště. To v současnosti slouží především příměstským vlakům a rychlým spojům do Vídně. Snížení počtu dostupných nástupních hran si tak vyžádalo omezení jízdy některých vlaků, především ve formě jejich přesměrování na jiná bratislavská nádraží. Práce by měly být ukončeny 2. září 2009.

Zkrácení trasy spojů

  • Os 4328 (Komárno 13:11 - Bratislava hl.st. 15:30), zkrácen do žst. Bratislava-Nové Mesto (příj. 15:21)
  • Os 4336 (Komárno 18:48 - Bratislava hl.st. 20:36), zkrácen do žst. Bratislava-Nové Mesto (příj. 20:27)
  • Os 4329 (Bratislava hl.st. 15:56 - Komárno 18:03), vyjíždí ze žst. Bratislava-Nové Mesto (odj. 16:08)

Změny v řazení vlaků

  • Os 4320 (Komárno 4:17 - Bratislava hl.st. 6:33)
  • Os 4346 (Dunajská Streda 12:14 - Bratislava hl.st. 13:21)
  • Os 4331 (Bratislava hl.st. 16:33 - Komárno 18:53)
  • Os 4345 (Bratislava hl.st. 15:31 - Dunajská Streda 16:38 (- Komárno 18:03)) budou v úseku Bratislava hl.st. - Bratislava-N.Mesto řazeny z motorového vozu řady 812.

Změny výchozí stanice

Následující vlaky budou vyjíždět ze žst. Bratislava-Nové Mesto a budou stavět i v žst. Bratislava-predmestie:

  • R 1503 Inovec (Bratislava – Žilina, Bratislava-Nové Mesto odj. 12:36, Bratislava-predmestie odj. 12:42)
  • Os 3023 (Bratislava – Galanta, Bratislava-Nové Mesto odj. 13:07, Bratislava-predmestie odj. 13:12)
  • R 1505 Šarišan (Bratislava – Humenné, Bratislava-Nové Mesto odj. 14:00, Bratislava-predmestie odj. 14:06)
  • Zr 1701 (Bratislava – Leopoldov, Bratislava-Nové Mesto odj. 14:33, Bratislava-predmestie odj. 14:39)
  • R 1507 Chopok (Bratislava – Košice, Bratislava-Nové Mesto odj. 14:54, Bratislava-predmestie odj. 15:00)
  • R 1509 Súľov (Bratislava – Žilina, Bratislava-Nové Mesto odj. 15:54, Bratislava-predmestie odj. 16:00)

Změna cílové stanice

Následující vlaky končí v žst. Bratislava-Nové Mesto a budou stavět i žst. Bratislava-predmestie

  • Os 3026 (Nové Mesto n. Váhom – Bratislava, příj. 13:58)
  • R 1502 Inovec (Žilina – Bratislava, příj. 19:27)
  • R 1506 Chopok (Košice – Bratislava, příj. 20:33)
  • R 1508 Súľov (Žilina – Bratislava, příj. 21:18)
  • R 1504 Šarišan (Humenné – Bratislava, příj. 21:40)
  • Ex 1512 (Košice – Bratislava, příj. 22:27)

Během výluky se budou měnit i výhybky u třetího a čtvrtého nástupišti, čímž bude na nějaký čas mimo provoz i 14. kolej u 3. nástupiště a celé 5. nástupiště ze směru Bratislava-Lamač. Zajímavostí je, že se tyto změny dotknou vnitrostátní regionální dopravy, ale ne osobních vlaků ve směru Gänserndorf, jež zasažená nástupiště běžně využívají. Ty přitom podle dostupných informací od nového GVD pro nezájem cestujících a dlouhodobou nerentabilitu definitivně skončí, ruku v ruce s redukcí počtu spojů mezi Bratislavou a Vídní.

Zdroj: Železničná spoločnosť Slovensko


Tomáš Kamenár Poslat mail autorovi | 11.5.2009 (18:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu Slovensko Bratislavský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Martin Š.  mail  
11.05.2009 (21:20)  
TTtrain: Navštívil jste Karlovy Vary vlakem?
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
11.05.2009 (20:51)  
Nevím, v jakém stavu je Bratislava hlavní nyní, ale při mé loňské návštěvě, jsem měl pocit, že by bylo nejlepší celé nádraží zbořit a postavit jiné. Tak ušmudlané, nepřívětivé a neskutečně zpustlé nádraží se jen tak nevidí. Zvláště první patro s "restaurací" a jejím okolím je zážitek pro opravdu drsné povahy. Takže každému zlepšení jen tleskám.
11.05.2009 (19:42)  
Holt rakouský M 5047 nepotřebuje dlouhou kolej, takže není třeba redukovat.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko