..: Hodnocené komentáře :..

Ilustrační obrázekŽelPage - Vážení čtenáři,

zajisté jste si všimli dvou nových tlačítek v diskusích pod fotkami, zprávami a články - zelené plus a červené mínus. Jedná se o nový prostředek, jak sami uživatelé mohou ovlivnit, které komentáře budou vypíchnuty a které naopak zmizí v propadlu roletky. Co nás k tomu vede? Představte si situaci, kdy pod fotkou bude dvacet komentářů, z toho tři opravdu zajímavé, čtyři tak nějak, tři vyložené blbosti a zbytek víceméně o ničem. Má to cenu číst vše? A je vhodné, aby skutečně kvalitní příspěvek zapadl v šedi těch ostatních? Nebylo by lepší, kdyby si čtenáři mohli hned přečíst to skutečně přínosné? Mezi spoustou komentářů totiž ten skutečně kvalitní může zapadnout mezi prázdnou slámou.

Návod k hodnocení je velmi prostý.

Připadá vám příspěvek jako skutečně přínosný? Měl by si ho podle vás přečíst každý? Je v něm něco šikovného či užitečného, znalosti z reálií železnice či fotografických dovedností (v diskusích pod fotografiemi), či reálií mimo železnici, avšak zapadající do diskuse, k tématu zprávy či článku? Něco, co by se mohlo hodit? Dejte tomu plus!
(např. diskuse proč jsou návěstidla tak či tak, co je zajímavého zrovna na této trati/stanici/úseku; rady ohledně fotografování, obecně jak fotit lépe, jak editovat, čemu se vyvarovat, vysvětlení oblíbených ale nepravdivých domněnek a pod.)


Přijde vám příspěvek jako žvást, naprostý blábol bez žádné užitné hodnoty? Dejte mu mínus!
(např. "tady bydlím", "moje oblíbená řada", reakce na jiný komentář v duchu "jojo, tak to je" nebo "ne, blbost", "áá, velmistr promluvil" atd.)


Myslíte si, že nepatří ani do jedné z předchozích kategorií? Nechte ho být.


Je to jen na vás. Nebudu vám říkat, co si přesně myslet o tom či onom. Jen můžu poradit, abyste z této nové funkce nedělali klikfest, a všechny udělené plusy i mínusy zvážili. Když uvidím "pěkná fotka" od komentátora, který toto píše 30X denně téměř na vše na co narazí, tak to pro mne nemá žádnou hodnotu. Naopak uvidím-li "zdařilé" od člověka, jenž pochvalu opravu nerozdává plnými hrstmi, a navíc za nim stojí nějaká práce, já osobně mám jasno. První pošlu do kytek, druhé nechám bez zásahu. Jak to uděláte vy, je čistě na vás!

Registrovaní uživatelé si mohou nastavit jak moc záporně musí být komentář ohodnocen ostatními uživateli, aby se zaroletoval. Nebude tedy smazán, přesto bude uživatel hned vědět, že to nemá cenu číst, tam se nic zajímavého nedozví. Naopak příspěvek s vysokým kladným skore získá zelené záhlaví.

Věřím, že nové funkci přijdete na chuť a sami přispějete k větší přehlednosti diskusí.


Chary Poslat mail autorovi | 7.12.2008 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky ŽelPage

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
07.12.2008 (14:57)  
AD kladno netřeba rozklikávat stačí si nastavit citlivost skrývání na 0. A nevím proč být první na indexu těch adeptů by tu pár bylo,ale zcela jiná jména.
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
07.12.2008 (14:56)  
kladno: V diskusi pod článkem o Wintonovš vlaku jsi byl smazán proto, že jsi řešil již vyřešené věci, a otevíral uzavřený případ za účelem flame. To není korektní jednání. Krom toho jsi se naprosto bezdůvodně do redakce pustil - ta měla na danou reakci plné práco, jelikož provokatér schválně nepoužil exaktně uchopitelný výklad. Toť vše, jinak proti tobě nic ;o)
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
07.12.2008 (14:55)  
kladno, vždyť přímo v textu je pasáž "...aby se zaroletoval. Nebude tedy smazán..."

Děkuji Vojtikovi za dovysvětlení.

Kubíček a matika: nějak tak to je.

K té věci trakčních alternátorů v míse:
pro někoho je to mimo, pro někoho uvnitř. Záleží koho bude víc. Je to systém jednoduchý, prosté plus/mínus. Mít tu dvacet různých tlačítek na "faktický přínos" "gramatické chyby" "logická srozumitelnost" a já nevím jaké, to by nebylo to pravé.

Neděláme z toho hlavní součást diskuse. Jen pomocný prvek na odlišení toho skutečně dobrého a toho skutečně oničom. Jak jsem již psal, důležité je rozlišit "blbost" od "názoru s nímž nesouhlasím" a též posoudit nakolik je to kravina, aby se to muselo roletovat. Také dost záleží na formulaci a na přístupu hodnotícího.
registrovaný uživatel kladno 
07.12.2008 (14:42)  
No trošku jsem si rýpnul a potrefená husa zakejhala :-)

Pane Průša, samozřejmě že články chodím číst jinam, dokonce i já sám publikuji odbornou literaturu v oblasti HKV, sem chodím jen číst příspěvky uživatelů, neboť je to dobrá zábava na odpoledne. Pouze tímto hodnocením jste mi jen ztížili čtení všech příspěvků, neboť je musím rozvírat.

Jan Máca -> proč by názor, cituji: "Na téhle lokomotivě jsem vyměňoval trakční alternátor" měl být mimo mísu? A co je podle vás v míse? Já teda jsem slušně vychovaný člověk a nebudu snad ani nad tou věcí v míse uvažovat. Jde o to, že když třeba na té mašince vyhoří TA, pak ten dotyčný dal najevo, že ten TA již vyměnil a tak se budete moci těšit na návrat této mašinky na trať. Můj názor je, že když ten dotyčný řekne - TA jsem vyměnil - pak vím, že mašinka bude jezdit. Když řekne - stále stojí na správkárně - tak si budu myslet že to už nikdy vlastní silou nevyjede. A tím že dáte mínus tomuto příspěvku, protože je pro vás kaput, tak se ani nedozvíte, že ta mašinka je opravená a že vyjede.

vojtik -> Toho jsem si nevšiml, já jsem zastával špatný názor, že ten příspěvek nebude vidět vůbec.

Martin Grill -> Já jsem jen narážel na debatu ohledně článku "Z Prahy vyjede v létě Wintonův vlak". Jinak nic proti redakci ŽP.

Ještě bych napsal názor, že to bude v průběhu života asi postupně postrádat smysl (aspoň si to myslím), protože koho bude pořád bavit klikat na plus/mínus u každého příspěvku. Takže za pár měsíců stejně nikdo nic filtrovat nebude. Pak by stálo za zvážení (doplnění současného systému), zda by si registrovaní čtenáři nemohli dát na "červený" index taktéž jednotlivé přispěvovatele, takže všechny příspěvky od daných přispěvovatelů budou příspěvky automaticky zabaleny. Protože blbosti píší stále stejní přispěvovatelé. Věřím že po spuštění této funkce budu u většiny první uživatel na indexu :-)
07.12.2008 (14:35)  
860 003: Reagovat tak často, jak uznáte za vhodné, je Vaše plné právo a nikdo ho myslím nezpochybňuje.
Já tuto aktivitu správců oceňuji, protože množství příspěvků o ničem v poslední době rapidně narostla. Toto je řešení, které samozřejmě není úplně ideální, má své mouchy, ale asi je momentálně nejlepší možné (to máte jako s demokracií...). Pravda, pár lidí asi bude nadávat, ale uživatelé, kteří mají opravdový zájem se něco dozvědět nebo smysluplně diskutovat, to jenom uvítají. Nakolik je systém odolný vůči nějakému znaužití nebo osobním mstám, to nejsem schopen posoudit, snad to nebude tak častý jev.
Malý dotaz na autory - že komentář zmizne dejme tomu s hodnocením -5 a bude zelený se skóre +5, to je jasný. Pokud bude mít příspěvek kladné i záporné hodnocení, tak se to prostě sečte a když bude mít 2x plus a 7x minus, tak je to totéž jako -5?
07.12.2008 (14:26)  
Asi budu reagovat, jenom když mně něčím příliš rozčílíte. Nemohl by se tu též hodnotit pravopis, slohová úroveň a počet překlepů???
07.12.2008 (13:36)  
Má pocit že skoro jako všude i zde platí když se Vám tu nelíbí mužete jít jinam.Nikdo sem nikoho nenutí chodit,číst,přispívat,hodnotit,každý to dělá dobrovolně.
registrovaný uživatel vojtik 
07.12.2008 (13:36)  
Co proboha jančíte? Kladno, 860 003? Dyť ten příspěvek s mínusy si můžete též přečíst, stačí kliknout na na šedou šipečku. Tak jaká cenzura?
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
07.12.2008 (13:33)  
Co je kvalitní příspěvek? Co je nekvalitní? Dost relativní pojmy. Klíčové bude pro lidi si uvědomit, že je rozdíl mezi "blbostí" a "názorem, s nímž nesouhlasím". Příklad? Vymysleme si hypotetickou zprávu o nové lokomotivě. Třeba že na testovací okruh v Čachticích přijela nová Barmská lokomotiva, kterou vyrobila firma Sedlenz.



A - tu mašnu sem viděl z vlaku fkat super už jezdí u nás asi ne co když je barmská tak čus fanouš

B - parádní dyzajn, ty vejfuky vypadaj mohutně

C - mě se nelíbí, čadská E901š vypadá líp

D - no jen jestli taky splňuje ty slavný normy

E - Normy jsou k nalezení zde (link) a tato lokomotiva je splňuje, viz zpráva (link) a (link), zde jsou ještě další fotky (link) a nečekejte, že bude jezdit sem, naše slavný normy překračuje ykrát.



Který komentář je jasná blbost, který je jen názor, a který je ten výživný? Ano, jsou to uměle vytvořené modely, ale když jste se učili počítat, taky vám hned dali spočítat útratu pro deset lidí, nebo jste nejprve počítali jablíčka v bedýnce a násobili počtem bedýnek?
dopisovatel nebo člen ŽP Martin Grill  mail  
07.12.2008 (13:16)  
kladno: A spousta lidí nechápe, že demokracie není totéž, co anarchie, že? Redaktoři, správci a admini mají ten nejlepší důvod udržovat zde "hladký chod" a pořádek. Nevím tedy, proč by toho měli zneužívat? Jak by se to mělo projevovat? Kdokoli, kdo přijde jen dělat nepořádek, podněcovat "nepokoje" a bezdůvodně se navážet do představitelů ŽP, bude eliminován - tohle myslíš? Na tom ale není nic špatného ;o)
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko