..: Obrazem - InnoTrans 2008 :..

Ilustrační obrázekBerlín - Slibovaná exkurze na veletrh Innotrans je tu, zatím alespoň formou série snímků od kolegů Josefa Petráka a Juraje Kováče. Těšit se můžete třeba na první záběry druhého z prototypů české lokomotivy řady 380 nebo skutečně detailní dokumentaci nové chlouby slovenské ZSSK - vozu řady Ampeer.

Článek bude průběžně aktualizován.

Ruské Velaro, česká 380

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Vůz řady Ampeer ZSSK

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Foto: Josef Petrák, Juraj Kováč.


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 25.9.2008 (18:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Reportáže

Další z regionu Německo


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
28.09.2008 (17:39)  
Haló, nějak ta aktualizace vázne, prosímm.
27.09.2008 (20:09)  
stoupa - No řekněme, že Taurus měl stejné parametry, ale pokud jde o vzhled, tak se mi více líbí 380ka :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
27.09.2008 (18:57)  
2 Paninaro:

s odstupem teměř týdne souhlasím. 380 v reálu vypadá velice hezky a z vystavených mašin byl hezčí jen Taurus s Railjetem.
27.09.2008 (17:54)  
Musím potvrdit, že 380ka vypadá ve skutečnosti tak o 100% lépe než na fotkách. Je to nádherný stroj - z lokomotiv, co tam byly bezkonkurenčně nejhezčí a parametry se jí vyrovnal pouze Taurus.
27.09.2008 (12:35)  
Nejdokonalejší informační panel jsem viděl v Itálii na regionálním vlaku Venezia – Bologna. Byla tam obrazovka s mapou, na níž se zobrazovala aktuální poloha vlaku a rychlost ... Pochopitelně údaje o následujících stanicích a časech.
27.09.2008 (0:02)  
Tak konečne doma z Berlína, ďalšie fotky a nejaký bonus už sú na ceste.

Len krátko k Ampeeru a sedačkám: sú skoro zhodné s Borcad SEH, ktoré nájdeme v Ampz143, 471, 954.2 - a tie subjektívne považujem za najlepšie sedenie u ČD. Tieto konkrétne sú teda produktom ŽOS Vrútky, ale buďto licenčná výroba, alebo aspoň silná inšpirácia Fryčovcemi. Dokonca sú možno ešte o málo mäkkšie a opierka hlavy je ešte o kúsok lepšia. Ostatné už v pripravovanom texte :)

michawel: Talgo bude, navštívili sme ho dvakrát :)

vjta00: šanca je ešte cez víkend - len prehliadka vonkajšej expozície. Areál Messe sa nachádza asi 15 minút jazdy S-Bahnom od Hbf., o dve zastávky menej zo stanice ZOO. Dostupnosť je výborná, vstupenka zároveň platí ako denný lístok na MHD.
registrovaný uživatel Martin Š.  mail  
26.09.2008 (17:37)  
To Talgo taky vyfoťte.
Jo a když bych měl porovnat Ampz ČD (2. serie) a Ampeer, tak by jsem své simpatie asi dal víc Ampz, když už jsou sedadla stejná, tak mi aspoň barevné řešení sedadel Ampz příjde lepší a nejen to, prostě i z fotek mi příjde Ampz útulnější.
Kdyby už slováci měly přehrávač hudby, přípojku na Internet, to už by byla jiná :-)
26.09.2008 (17:36)  
Mě na letošním Innotrans krom Škodovky zaujala ještě ta lokomotiva vedle od Talga no a samozřejmě Railjet a AGV.
Prostě paráda... Příště pojedu zas.
registrovaný uživatel Pjetro 
26.09.2008 (16:22)  
Ta slovenská jednička je velice pěkná. Líbí se mi myšlenka třídění odpadů, akorát aby to nedopadlo tak, že všechno stejně skončí v jednom pytli. Jenom mi zde chybí elektronické informační tabule, tak jak je známe například z ešusů, přece jenom už by to bylo kapku pokrokovější. Nedávno jsem cestoval jedničkou PKP IC a tuze se mi líbilo, že na panelu byla zobrazena aktuální rychlost a venkovní teplota.
26.09.2008 (16:12)  
No mě se líbí i ČD i ZSSK. U ČD jsou hned 2 zásuvky nad sebou, a připadají mi lepší stolky. U ZSSK se mi zas líbí koše na tříděný odpad.Tak nevím
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko