..: Obrazem - InnoTrans 2008 :..

Ilustrační obrázekBerlín - Slibovaná exkurze na veletrh Innotrans je tu, zatím alespoň formou série snímků od kolegů Josefa Petráka a Juraje Kováče. Těšit se můžete třeba na první záběry druhého z prototypů české lokomotivy řady 380 nebo skutečně detailní dokumentaci nové chlouby slovenské ZSSK - vozu řady Ampeer.

Článek bude průběžně aktualizován.

Ruské Velaro, česká 380

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Vůz řady Ampeer ZSSK

Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek Ilustrační obrázek

Foto: Josef Petrák, Juraj Kováč.


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 25.9.2008 (18:44)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Reportáže

Weitere aus Německo


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
28.09.2008 (17:39)  
Haló, nějak ta aktualizace vázne, prosímm.
27.09.2008 (20:09)  
stoupa - No řekněme, že Taurus měl stejné parametry, ale pokud jde o vzhled, tak se mi více líbí 380ka :-)
Registrierter Benutzer stoupa  mail  
27.09.2008 (18:57)  
2 Paninaro:

s odstupem teměř týdne souhlasím. 380 v reálu vypadá velice hezky a z vystavených mašin byl hezčí jen Taurus s Railjetem.
27.09.2008 (17:54)  
Musím potvrdit, že 380ka vypadá ve skutečnosti tak o 100% lépe než na fotkách. Je to nádherný stroj - z lokomotiv, co tam byly bezkonkurenčně nejhezčí a parametry se jí vyrovnal pouze Taurus.
27.09.2008 (12:35)  
Nejdokonalejší informační panel jsem viděl v Itálii na regionálním vlaku Venezia – Bologna. Byla tam obrazovka s mapou, na níž se zobrazovala aktuální poloha vlaku a rychlost ... Pochopitelně údaje o následujících stanicích a časech.
27.09.2008 (0:02)  
Tak konečne doma z Berlína, ďalšie fotky a nejaký bonus už sú na ceste.

Len krátko k Ampeeru a sedačkám: sú skoro zhodné s Borcad SEH, ktoré nájdeme v Ampz143, 471, 954.2 - a tie subjektívne považujem za najlepšie sedenie u ČD. Tieto konkrétne sú teda produktom ŽOS Vrútky, ale buďto licenčná výroba, alebo aspoň silná inšpirácia Fryčovcemi. Dokonca sú možno ešte o málo mäkkšie a opierka hlavy je ešte o kúsok lepšia. Ostatné už v pripravovanom texte :)

michawel: Talgo bude, navštívili sme ho dvakrát :)

vjta00: šanca je ešte cez víkend - len prehliadka vonkajšej expozície. Areál Messe sa nachádza asi 15 minút jazdy S-Bahnom od Hbf., o dve zastávky menej zo stanice ZOO. Dostupnosť je výborná, vstupenka zároveň platí ako denný lístok na MHD.
Registrierter Benutzer Martin Š.  mail  
26.09.2008 (17:37)  
To Talgo taky vyfoťte.
Jo a když bych měl porovnat Ampz ČD (2. serie) a Ampeer, tak by jsem své simpatie asi dal víc Ampz, když už jsou sedadla stejná, tak mi aspoň barevné řešení sedadel Ampz příjde lepší a nejen to, prostě i z fotek mi příjde Ampz útulnější.
Kdyby už slováci měly přehrávač hudby, přípojku na Internet, to už by byla jiná :-)
26.09.2008 (17:36)  
Mě na letošním Innotrans krom Škodovky zaujala ještě ta lokomotiva vedle od Talga no a samozřejmě Railjet a AGV.
Prostě paráda... Příště pojedu zas.
Registrierter Benutzer Pjetro 
26.09.2008 (16:22)  
Ta slovenská jednička je velice pěkná. Líbí se mi myšlenka třídění odpadů, akorát aby to nedopadlo tak, že všechno stejně skončí v jednom pytli. Jenom mi zde chybí elektronické informační tabule, tak jak je známe například z ešusů, přece jenom už by to bylo kapku pokrokovější. Nedávno jsem cestoval jedničkou PKP IC a tuze se mi líbilo, že na panelu byla zobrazena aktuální rychlost a venkovní teplota.
26.09.2008 (16:12)  
No mě se líbí i ČD i ZSSK. U ČD jsou hned 2 zásuvky nad sebou, a připadají mi lepší stolky. U ZSSK se mi zas líbí koše na tříděný odpad.Tak nevím
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko